Posts by WHMCSAddons

Dan kunnen ze je ook de module niet aanbieden, je kan bij Targetpay kijken, die hebben iets meer aanbod en niet alles vereist een KvK inschrijving.
    Maar voor iDEAL heb je echt een KvK nodig, zonder zal je er geen gebruik van kunnen maken, tenzij tussenkomst van een bedrijf die je hierin wilt helpen.

Ja maar het probleem is.
    Op je KVK/BTW moet je ook nog eens elk jaar je belastingen gaan betalen...
    Ik betaal al elk jaar bijna een dubbele maandloon aan de belastingen, als ik dan voor die BTW ook nog eens moet gaan dokken. leef ik binnen de kortste keren op straat...

Hier moet ik toch inhaken.

Je rekent belasting over de consument, hier kan jij 3 maanden (kwartaal) rente over krijgen.
    Uiteindelijk moet je die verrekende belasting ook weer afstaan aan de belasting, zo werkt het nou eenmaal.
    Op het moment dat jij vanuit je bedrijfsrekening geld over maakt naar je privé rekening betaal je loonbelasting, meer dan normaal want dat betaald iedereen.

Wat jij nu zegt is: "Ik wil BTW rekenen, in me zak stoppen en geen belasting meer betalen."

Zo werkt het natuurlijk niet ;)

Edit:
    Maar wanneer jij weer goederen inkoopt (zakelijk) gaat jou verrekende belasting er weer af.

Voorbeeld:
    Jij rekend 10 euro belasting over een bedrag aan een consument, vervolgens huur of koop je zakelijk iets wat 4 euro belasting is.
    Dan krijg je dus:

10 - 4 = 6 euro

Op dat moment moet jij nog maar 6 euro belasting afstaan, omdat jou verrekende belasting nu deels in een ander bedrijf zit die het ook weer moet afstaan.

Terr0r
    Absoluut niets van waar, glasvezel kan vele malen hogere verbinding geven die veel stabieler zijn, tevens is glasvezel 50 up en 50 down, ADSL wordt 50 mbps verdeelt over up en down, de up is dan meestal 10 a 15 mbps.
    KPN heeft volgens mij al glasvezel die tot 500 Mbps haalt, verschilt wel per regio maar het wordt landelijk steeds beter, grote steden hebben glasvezel al een tijdje.

http://ipfiber.nl/index.php/glasvezel-vs-adsl

Lees bovenstaande eerst eens na voordat je een mening geeft over glasvezel ;)

Ik ben van mening, zolang jou ontwerp erin geplaatst is heb je hier gewoon recht op, je kan het systeem alleen niet tot jezelf noemen aangezien je hiervan een licentie gebruikt hebt.
    Responsive hoeft niet lastig te zijn, er zijn bepaalde elementen waar je misschien hooguit 2 dagen leeswerk aan hebt dan begrijp je het eigenlijk al.

Omg, telfort is goedkoop :s
    Ik betaal nu meer dan 60 euro per maand bij Belgacom, voor 10MBps download snelheid en 3 up...

Dat is echt mega duur hoor, wij betalen voor Internet (65Mbps down/ 10Mbps up) + TV + Telefonie ik dacht € 55,00 per maand.

Gelukkig ben ik bij telenet :) Als ik mijn internetsnelheid vergelijk van toen ik nog bij belgacom zat (2 maanden geleden) is er een heel groot verschil. Bij belgacom had ik rond 2 mbps, nu rond 40.

Is het in België allemaal zo laag?
    In Nederland begint de gemiddelde verbinding al bij 20 Mbps, ik zelf zit op 65 Mbps maar volgend jaar september gaan we over op 150 Mbps glasvezel.
    Prijzen hier vind ik absoluut niet duur, weet niet wat de tarieven in België is?

And that is why we can't have nice things :(

Leuk voor de hacker tough ook leuk bedacht, maar moeten ze nu echt alles hacken wat los en vast zit :/.

We hebben het hier over jou en alle andere zijn/haar veiligheid, als hun het niet doen doet de NSA het wel.
    Ze denken gewoon in het belang van de burger maar omdat de media er een draai aan geeft lijken het slechte personen (hackers).

Als de bank niet continu aangevallen wordt of hosting providers waren ze nooit zo veilig als dat ze nu zijn, er zitten dus 2 kanten aan het verhaal.

Ik bied nu zelf paysafecard en ideal aan via http://www.dimopay.com.
    Ben ook vroeger weg gegaan bij mollie omwille van die reden.

Ik zit er nog steeds en krijg zelfs transactie korting, normaal €0,99 per transactie, ik betaal slechts €0,59 per transactie.
    iDEAL is gewoon ter bescherming van de consument zodat de consument weet waar zijn/haar geld heen gaat als het geleverde product niet goed is.

Dus vind dit persoonlijk geen slechte actie van Mollie/TargetPay/IcePay/2Checkout enzovoort.

Wie is ICTs om te bepalen of je wel of niet op een forum mag komen, dat kost jou bezoekers/leden dus het nutteloze systeem lekker dumpen en toegang geven ;)

Hi,

Ik ben met CodeIgniter begonnen, nu wil heb ik een rechterkant die op elke pagina terug moet komen.
    Nu heb ik weinig zin om die code continu opnieuw aan te maken binnen de public function index().

Is er een manier om een standaard class aan te maken die ik op elke controller kan zetten en vervolgens naar de view schrijven?

Voorbeeld code

PHP
    $sql_va = $this->db->select(array('CID','Catname'))->from('categories')->where("Type = 'va'")->order_by("CID ASC")->get();
    $sql_va = $sql_va->result_array();

$data['sql_va'] = $sql_va;

Bovenstaande code moet ik continu opnieuw in een controller aanmaken, erg onhandig dus ik zoek een simpele manier hiervoor.

Iemand ervaring of tips ?

Goedenavond,

Ik ben opzoek naar een leuk en handig idee voor een WordPress plugin, deze plugin wordt uiteraard gratis aangeboden.
    Heb jij een leuk en handig idee, laat het me zeker weten in een reactie hieronder ;)

Plugins openbaar:

1. Geen plugin bekend.

@Wmdiensten ik weet het ook niet, maar het lijkt me logisch dat een LIMIT sneller is omdat ij dan NIET verder hoeft te zoeken zodra er een resultaat is... Zou je eigenlijk pas kunnen testen bij 30.000 records ofzo

Je filtert toch al op het record (aangezien die uniek is), dus een limit geven heeft eigenlijk (in mijn ogen) vrij weinig zin als je op één specifieke record zoekt lijkt me?