rickvbeek
Dan ben ik toch wel benieuwt hoe zij elke website kunnen meten en hierop uitkomen, mijn statistieken zijn niet zomaar in te zien bijvoorbeeld.
Dat het afneemt is wel waar maar exacte cijfers vind ik knap zonder statistieken van websites, aangezien die nog steeds accuraat zijn in wat er gebruikt wordt.
Posts by WHMCSAddons
-
-
hicham
Veel gebruikers hebben niks anders dan Internet Explorer, veel vrienden van mij hebben nog nooit van Chrome gehoord en gebruiken altijd Internet Explorer. Dat de gemiddelde internet kenner geen IE gebruikt is wel bekend maar iemand die nauwelijks tot niks van een PC weet of gebruikt zal altijd Internet Explorer gebruiken.Ik denk dat Internet Explorer niet zomaar van de markt geschopt wordt omdat Windows standaard Internet Explorer heeft, als dat werkt gebruiken mensen dit en gaan ze niet moeilijk lopen doen of een andere browser zoeken. Hier hebben ze ook de kennis niet voor, ze zien een browser die werkt en daar houden ze het bij.
-
Cas
Ben het ook eens met je, heb hier een klant met gemiddeld 2500 bezoekers per dag en ook daar zit bijna 26% nog op IE variërende van 7.0 tot 11.0
Ook een andere klant met 1800 bezoekers per dag toont aan dat IE nog lang niet uitgestorven is. -
Refferalboy
Moeten we er dan vanuit gaan dat hij het ook daadwerkelijk leest ?
Netter had geweest als ze hem benaderd hadden hierover, dan had je direct antwoord hierop. -
Reza
In IE11 was het inderdaad verbeterd, alleen jammer dat hij weer een standaard metro style heeft op de forms, waardoor je CSS weer apart moet opbouwen. -
stijnhau
Zijn die vergelijkingen nou letterlijk milliseconden, anders merkt niemand hier wat van lijkt me? -
Zodra je poort 22 eraf haalt moet je de nieuwe poort wel open zetten in CSF anders blijft SSH nog onbereikbaar voor jou.
En deze aanvallen moet je niet persoonlijk zien, als ik thuis op me NAS de SSH open zet start het met 5 minuten al, zijn gewoon botjes die random aanvallen plegen.Slimste is om de root login eruit te halen, zo moeten ze eerst met een ander account inloggen en met commando su op root niveau komen, na invoer root wachtwoord uiteraard.
Het verstandigste is dus om de tips van Bits aan te houden, op die manier ben je wel redelijk beveiligd.
-
Stefan.J
Prima, je mag me niet dat is al een tijdje bekend, ga er ook niet verder op in. -
MJorritsma
Dan ben je een van de weinige, hier in de buurt hoor ik mensen alleen maar klagen over de iPhone en paar vrienden van mij zijn inmiddels zelfs alweer overgestapt op een Samsung S4.
Dat hun producten van een hoger kwaliteit zijn betekend niks, ik heb mijn iPhone een keer laten vallen en het scherm brokkelde aan stukjes, me S3 heeft een barst maar die voel je bijna niet.Ik ga ook niet beweren dat Apple slechter is ik geef alleen mijn mening en ervaring hierin, ik kan jou mening helaas niet delen en ben ook geen Anti Apple dat kiest ieder voor zichzelf.
-
Stefan.J
Reserved keywords komt op hetzelfde neer als functions, vandaar dat ik hem ook de lijst met namen gaf en een korte uitleg hierover.
Ik probeer het op die manier wat makkelijker te brengen, ben zelf ook niet zo van de dure woorden heb liever een korte uitleg zodat ik weet waar iemand het over heeft. -
SQL kent ook functies, en door de (`) geef je aan dat hij niet als function moet worden uitgevoerd maar als zijnde de fieldname.
Veel van de functions kan je hier vinden: http://docs.oracle.com/cd/B141…1/b10759/functions001.htm
Een function kan zowel lowercase als uppercase zijn, maar als jij de (`) gebruikt zal hij hem negeren als function en uitvoeren als fieldname.
Deze fout maak ik ook nog regelmatig dus dan check ik direct of de fieldname geen function is en op die manier ben ik er vrij snel achter. -
DirkZz
Super bedankt, hier kan ik zeker wat mee, handig voor toekomstige projecten! -
@dees040
Nee het is dezelfde tabel, met inner join had ik er nog uitgekomen mocht hij in 2 tabellen staan.Voorbeeld:
ID--------------------subID--------------------Value
1 -------------------- 0 ----------------------- Hoofdcategorie A
2 -------------------- 1 ----------------------- Subcategorie van A
3 -------------------- 0 ----------------------- Hoofdcategorie B
4 -------------------- 0 ----------------------- Hoofdcategorie C
5 -------------------- 3 ----------------------- Subcategorie van BDit is het probleem, hij staat binnen dezelfde tabel en dus niet in een aparte.
-
Goedemiddag,
Voor een opdracht ben ik bezig met een CMS, ik kan helaas geen voorbeeld geven aangezien er hiervoor geheimhouding is getekend en bij openbaar maken kost me dit een beetje teveel.
Ik ben nu bezig met een onderdeel groepen, deze kan de klant zelf volledig indelen en bijhouden zodat wij hiervoor na oplevering niet meer nodig zijn.Hoe werkt het precies?
Ik voeg een nieuwe groep toe, deze groep kan een subcategorie zijn, wanneer dit zo is wordt deze zo opgeslagen dat we direct kunnen zien welke relatie die heeft.
De subcategorieën worden in dezelfde SQL opgeslagen als in de hoofdcategorieën, zo kunnen we het simpel en overzichtelijk houden indien onderzoek nodig is.Wat lukt er niet?
Bij een hoofdcategorie wordt er geen sub ID opgeslagen, dit blijft standaard 0 (null) als waarde.
Maar bij een subcategorie krijgt de sub ID een ID-nummer van de hoofdcategorie, stel ik maak een 2e aan met hoofdcategorie 1 is de sub ID een 1.Nu wil ik in een overzicht geven welke hoofdcategorie de subcategorie valt, dus 1 hoort bij opslag ID 1.
Alleen is het niet zo netjes om hier weer een omweg voor te maken dus wil ik dit liever binnen 1 query aanvraag behandelen zodat het overzicht clean blijft.Hopelijk is het zo duidelijk, iemand enig idee hoe je dit kan aanpakken, of een uitleg hoe dit mogelijk is zou voldoende moeten zijn om eruit te komen.
-
Lijkt op een lay van themeforest..
Als dat zo is zien we liever een voorbeeld, nu zit je iemand vals te beschuldigen. -
@dees040
Ik denk dat dit per persoon verschilt, met WordPress kan je alles zo aanmaken, modules zijn eigenlijk kinderwerk als je direct weet hoe dit in elkaar steekt.
Modules kan ik makkelijk binnen 3 uurtjes maken voor back-end en front-end dus ik denk niet dat Drupal beter is maar in jou ogen en ervaring gewoon beter is.Beide CMS systemen zullen makkelijk zijn alleen is het de ervaring van de persoon zelf die hieraan werkt en kan informeren.
-
@dees40
Wat voor complexere dingen moet ik dan aan denken? Werk al 2 jaar met WordPress en niks is onmogelijk geweest om te maken.
Verder wordt WordPress zoveel gebruikt dat het gewoon onder vuur legt, ben al blij dat dit opgelost wordt.Tevens vermeld Koen het wel een beetje laat want deze update was vorige week donderdag of vrijdag al uitgerold en dus sneller opgelost.
-
ditismenno
Neem aan dat je huidige hosting website deze wel per direct offline haalt en niet meer gebruikt in de toekomst zodra het overgenomen is? -
15€ hier
-
Zodra je een map via PHP maakt krijgt deze dacht ik ROOT rechten (hoogste wat er is), om deze rechten te wijzigen moet je dit via DA of andere weer resetten.