Posts by WHMCSAddons

L.Groot
    Kan me wel vinden in jou mening, laat de staat investeren in opleidingen die nodig zijn binnen Nederland. Vaak gaan studenten voor de best betaalde baan (logisch) maar willen hier wel een lening van de staat voor krijgen. Als je mensen stimuleert de lege gaten op te vullen waar het hard nodig is krijg je ook weer een groei in die sector. Er zijn bijvoorbeeld genoeg docenten nodig aangezien dit volgens mij steeds minder wordt, stimuleer die mensen voor het vak te kiezen.

Het slecht verdienen kan ik echter niet met je mee delen, er zijn genoeg banen waar je zwaar onderbetaald wordt en daar valt ook docenten onder maar Defensie (politie, landmacht, luchtmacht enz..) krijgen ook onderbetaald terwijl zei dagelijks hun leven wagen voor onze veiligheid.

Hier is de website dus mega traag, en dit is echt de enigste website. Lijkt me dat jullie systeem (WBB) zwaar is.

Valt hier wel mee, alleen reacties plaatsen is aan de trage kant.
    Pagina's zelf zijn in 1 a 2 seconden geladen.

Even een debug gooien over de reacties Koen? Misschien zijn er programmeerfouten die alles vertragen of teveel info die in een keer verstuurd moet worden?
    Vind de website nu ook wel lekker snel, navigeren werkt vele malen vlotter.

@Wmdiensten je moet het gewoon snappen dat Transip ook niet deugt
    Weet niet hoeveel je van hun krijgt om alleen positief te zijn over hun?

Zou handig en beter zijn om je reactie te onderbouwen, momenteel noem je iets slecht maar wat is slecht?
    Verder wordt ik nergens voor betaald om positief te zijn, als iets goed werkt ben ik positief, zo niet onderbouw ik dit.

Dat is mijn goed recht en ik geef hierop alleen mijn mening, zover ik weet is dit toegestaan.
    Een discussie aangaan is juist goed zo help je mensen met hun keuze.

Lees ook in dit onderwerp over andere bedrijven waar ik geen ervaring mee heb, daar kan ik dus niet over mee praten.
    Dus nee ik wordt nergens voor betaald zoals je eerder beweerde, onderbouw je reactie eens ben toch wel benieuwt.

Momenteel heb ik al veel dingen goed draaien, alleen heb ik een klein probleem.
    Ik kon voor de reboot via netwerk mijn NAS schijf gewoon lezen, alleen deze is ineens weg.

Kan iemand mij adviseren hoe ik dit vast kan zetten via bijvoorbeeld een IP link (staat naar buiten gelinkt).

*Dit bericht is vanaf Ubuntu geplaatst, ben er heel blij mee!!

Doe je goed, ben er al sinds 2010 klant en heb 0,00 downtime gehad door schuld van TransIP.
    Ben met webhosting begonnen en sinds de lancering van de VPS (medio 2011) bezit ik er al een, alles draait nog steeds foutloos.

Refferalboy
    Daar merk ik anders niks van hoor, TransIP heeft 2 weken lang een zware DDOS aanval onder de knie weten te houden zonder ook maar 1 downtime te krijgen.
    Zie ik Versio niet na doen, Versio heeft gewoon een slechte infrastructuur waardoor een DDOS aanval makkelijker is en dus sneller een doelwit is.

@All
    Heb me maar eens verdiept in Ubuntu 14.04, moet zeggen dat het er onwijs goed uit ziet, dit had ik totaal niet verwacht.

Ook went het enorm snel om hiermee te werken en er een beetje handigheid in te krijgen :)

Op tip van Dees040 heb ik Sublime Editor erop gezet, ik moest hier en daar wat aanpassen maar dit was heel snel gevonden!
    Zelf werk ik liever met een klein lettertype (9) en hij stond standaard op groot (12), het aanpassen had ik zo gevonden en nu staat het perfect!

Moet zeggen dat uitleg over bepaalde onderdelen zoeken heel uitgebreid uitgelegd wordt, je hebt het snel in de gaten en onthoud dit heel makkelijk.
    Ook vind ik de beveiliging een mooie toevoeging, zo kan niet iedereen zomaar bij me bestanden komen die op de laptop bewaard zijn.
    De installatie was nog makkelijker dan een Windows Installatie dus voor iedereen die denkt MOEILIJK!! Nee totaal niet, even goed lezen (USB Bootable), de rest gaat vanzelf.

Foto's zichtbaar in de bijlage, bedankt voor alle uitleg (Tim & Dees040).

@dees040 & Tim
    Bedankt voor jullie antwoorden, heb begrepen dat Linux Mint met de naam Cinnamon het meeste op Windows lijkt, klopt dit?
    Ik wil ook graag leren dus of het moeilijker is of niet maakt me eigenlijk niet uit, er is altijd wel een antwoord via internet te vinden.

Nadelen:
    Ik gebruik me laptop eigenlijk voor kleine dingen, grotendeels doe ik alles op me desktop dus het is niet een ramp als ik bijvoorbeeld geen Office heb.

Goedemiddag,

Omdat meer wil gaan kijken naar de linux omgeving ben ik van plan mijn huidige laptop over te zetten in Linux.
    Aangezien ik alleen ervaring heb op server niveau vraag ik me af hoe mensen het ervaren op een desktop/laptop.

1. Zijn er voordelen?
    2. Zijn er editors voor werken met code (PHP/SQL/JavaScript/etc.)?
    3. Welke linux versie gebruik je precies en waarom juist die?
    4. Welke distributie heeft jou voorkeur en waarom juist die?

Ik probeer op deze manier even een beter beeld te krijgen over het thuis gebruik te krijgen, heb op desktop/laptop namelijk 0,00 ervaring hierin.

Alvast bedankt voor alle reacties en advies!

Menlo
    Dit is mijn VPS antwoord van TransIP: 1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 6.52037 s, 165 MB/s

Edit
    Een tweede test kwam zelfs uit op 194 MB/s (zelfs een uitschieter van 229 MB/s)

Ik heb 10.000 GB Verkeer, heb er nog niks van gemerkt ondanks dat ik de backups over eigen netwerk draai nog geen 300 GB verkeer, dus bij lange na niet wat ik totaal heb.

Menlo
    SEO wil inderdaad meer tekst zien, maar de opmaak en opbouw hiervan spelen wel een rol hierin.
    Zolang de code W3C Valid is en niet overbodig veel HTML code heeft zal je het niet snel merken, maar een rol speelt het wel.

J.Rijdes
    Klopt heb hiervoor direct een nieuws bericht gemaakt aangezien de nieuwe API alles met enkele klikken online heeft en dat scheelt enorm veel tijd.

Ik bezit zelf geen bitcoins, lees er wel veel over maar het lijkt helemaal in te storten, hoogste beurswaarde was geloof ik bijna $1.000 maar dit is fors ingedaald.
    Zou leuk zijn als dit nog omhoog komt, zie dit toch wel als een goed betaal middel waar je je best op moet doen om ze te krijgen.