Je PHP_1 moet op 5.6 aangezien dit de default waarde is, PHP_2 is alternatief dus daar kan je 7.0 op zetten zodat dit per keuze ingezet kan worden.
Posts by WHMCSAddons
-
-
Betaling van League
- In behandeling tot 21 jul. 2017
Terwijl het al de 24e is.
Je krijgt een status terug als ik me niet vergis, dan houd je de credits toch vast tot hij definitief is?
- In behandeling tot 21 jul. 2017
-
Op stackoverflow is dezelfde vraag geweest, wellicht wordt je daar iets duidelijker.
-
Welk doel heb je voor ogen met de source? Als je wilt leren kan je beter nabouwen op basis van een demo, hier leer je meer van. Downloaden en online zetten is geen rocket Science, maak er een persoonlijk project van haal je veel meer plezier uit het leren van.
Het forum is er voor al je vragen als je er even niet uitkomt of liever even een diepere uitleg wilt over bepaalde zaken.
-
Wat een problemen om niks, het is een update op een vrijwilligers forum. Er zit geen betaald team achter de website dus verwacht er simpelweg niet teveel van. Tevens enkel en alleen een waarschuwing voordat er weer 30 topics geopend wordt waarom de website offline was.
-
DA heeft de mogelijkheden ook, enkel zijn dit losse plugins omdat niet iedereen deze nodig heeft. Hiermee behoud je een lichtgewicht platform naar ieders wens.
De API van DA wordt overigens ook steeds uitgebreider, wat heeft cPanel wel wat DA dan niet heeft?
-
https://github.com/swfobject/swfobject kijk hier is naar.
SWFObject is no longer in active development. Flash Player is on the decline, and the authors of SWFObject have moved on to other projects. This project is being left on GitHub for historical purposes.
-
Waar heb je die precies voor nodig? Je kan de parameter text door een urlencode gooien dan accepteert hij veel dingen wel.
-
-
Heb je de rechten om deze plugin te verspreiden? Je deelt nu iemand zijn werk namelijk, denk niet dat de makers blij zijn dat je hun naam gebruikt en ook nog eens gratis deelt...
-
Dit gaat niet werken met een 500 fout.
Zie maffiastreet.com500 fouten wordt tegenwoordig gebruikt om fouten te onderdrukken ipv een witte pagina. Als je het getest had wist je dit.
-
Error reporting inschakelen dan kan je achterhalen wat er fout gaat, of je error logs nalezen wat er fout gaat.
-
Het is een call die je doet naar de API, als je daar geen ervaring in hebt kan je beter iemand inhuren die het voor je oplost ik werk zelf niet gratis helaas.
-
Dat is de oudere API. Deze wordt binnenkort offline gehaald, daarom moeten we overschakelen.
De koppeling dien ik zelf te bouwen. (Veronderstel ik). Maar weet niet hoe...De nieuwe versie van de documentatie is ook beschikbaar (Engels)
-
Hier sta je op pagina #2 resultaat #7, zou even incognito kijken wat jij beweert is op basis van eigen resultaat die Google richt aan jou zoekgedrag.
-
Dit klinkt paradoxaal, zijn de gebruikte API's ook opensource?
opensource is niet per definitie goed of slecht / veilig of onveilig, maar als een heleboel mensen hier naar kijken en code wordt onderhouden dan kan dit ook tot veilige(re) en transparante(re) oplossingen leiden omdat je kunt zien dat iets goed is aangepakt. Dit is eigenlijk de tegenhanger van security through obscurity die meer in het straatje van closed source past, waar mogelijk allerlei enge dingen gebeuren in een monolithische black box. Maar ja, elk voordeel heb zijn nadelen eh :p.(enne, ten overvloede, security through obscurity is doorgaans geen goede aanpak)
API's zijn allemaal opensource maar worden door middel van authenticatie geaccepteerd. Ik werk voor nu enkel met de API van Plesk Onyx en DirectAdmin. Nooit root gegevens gebruiken in je API en calls enkel accepteren vanuit de paneel server en geen andere. verder zijn en er nog onzichtbare dingen toevoegt die controleert wat en wanneer uitgevoerd wordt. Zo kan ik alles terug herleiden mocht er iets gebeuren buiten mijn weten om. -
Hier ook een virus melding gekregen, volgende bestanden zijn volgens scan geïnfecteerd:
- https://github.com/boxbilling/…c/ace/ace-uncompressed.js
- https://github.com/boxbilling/…orderbutton_settings.phtm
@Jesse
Ik ben zelf een systeem aan het ontwikkelen middels API's, zou voor jezelf een basis maken en vanuit hier verder werken. Zo heb je de applicatie onder eigen beheer, open-source projecten zijn vaak gevaarlijker om te gebruiken omdat men de code kan inzien en dus makkelijker kan misbruiken.Is veel werk maar uiteindelijk heb je er meer profijt van
-
@Luc
Die code tag is al zo vaak aangegeven, ziet er niet uit na het plaatsen maar ze doen er niks mee... -
Dan moet je de plugin voor importeren van WordPress even installeren, dan kan je namelijk importeren/exporteren
-
Onder de export optie in je back-end van WordPress
Extra => Exporteren