Jaja 2-1 gewonnen NU GAAN WE TWENTE AFSLACHTEN
Posts by Movie
-
-
Nou ik denk dat Ajax kampioen word let maar op
-
Ja het is raar maar ik zag dat raak was
PS: Pepe is net Nigel jong alle bij criminele in voetbal
-
Joshua
Lol je ziet toch dat Pepe met gestrekt been tegen het been van Alves komtPS: Als je dat niet ziet ben je blind
-
Pepe Had Alves geraakt hoor lolz
-
Ja heerlijk het anti voetbal is gestraft
PS: Lekker voor Ravie en habib10
-
ben benieuwt als het een Makkie word
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.04.11 20:42:51:
HUP HUP BARCA
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.04.11 21:05:16:
Is super grappig wat barca bij Real doet -
Niet Portugees, maar Duitser leidt El Clásico
FC Barcelona hoeft niet te vrezen voor eenzelfde scenario als afgelopen seizoen. Het eerste Champions League-duel met Real Madrid wordt geleid door een Duitse scheidsrechter.
De UEFA maakte maandag bekend dat Wolfgang Stark de leiding in handen heeft tijdens het duel in de halve finales van het miljoenenbal. Hij wordt bijgestaan door zijn landgenoten Jan-Hendrik Salver, Mike Pickel, Thorsten Kinhöfer, Babak Rafati en Tobias Welz.Even leek het erop dat zich eenzelfde scenario zou voltrekken als vorig seizoen. Toen stond het duel tussen Internazionale en FC Barcelona onder leiding van een Portugese arbiter. De toenmalige trainer van Inter José Mourinho, nu de oefenmeester van Real Madrid, zou daar toentertijd van geprofiteerd hebben.
Dus dikke pech voor José Mourinho
-
Niks bijzonders
-
allen het probleem is nu barca weet nu wat het tactiek is van re;)al
Jannick: Die vetgedrukte letters zijn nergens nodig.
-
Ja kan je doen maar dan ben je gewoon anti voetbal
PS: je moet altijd je eigen spel spellen net als barca nooit verander
-
habib10
Ja als real allen maar verdedigt hoe kan je dan eigen spel spellen ?PS: Real heeft een sterk aanval zoals Ronaldo.c kaka ozil en als je dan nog niet durft aanvallen ben je anti voetbal
Jannick: Die vetgedrukte letters zijn niet nodig.
-
az
Real is gewoon anti voetbal om dat ze geen elke duel aan durven gaan met barcaPS: Ik heb Real in die 2 wedstrijden allen maar zien verdedigen + ze hebe ook nog is wereld voetballers 8-)
-
habib10
Als die goal niet afgekeurd was, van bara hadden hun gewonePS: Real moet is leren om langer de bal bij zich houden (xD):}:cheer:
-
jgdonleach
Real Madrid heeft gewoon met geluk gewonePS: Barca gaat 100% winnen in Cl van Real Madrid
-
Nog geen goal pffff
PS: duurt mij lang (xD)
-
Het is echt een saaie wedstrijd tussen barca en real
-
Als je Sopcast hebt dan is het de sport channel
-
habib10
Real madrid is gewoon bang voor barca whahah
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.04.11 21:03:41:
De OpstellingenFC Barcelona: Pinto; Alves, Piqué, Busquets, Adriano; Mascherano, Xavi, Iniesta; Pedro, Villa, Messi.
Real Madrid: Casillas; Arbeloa, Ramos, Carvalho, Marcelo; Pepe, Khedira, Xabi Alonso; Ronaldo, Özil, Di Maria.
-
Heey
Dit is een voetbal topic waar wij alles bespreken over voetballen Clubs / spelersVandaag
Barca - RealGroetjes Movie