@insane inderdaad heb even me topic aangepast en het erbij gezet.
Posts by budsmaster
-
-
Web
Ik verkoop inderdaad nog steeds het script met doorverkooprechten.Prijs op vraag via persoonlijk bericht.
-
flexwebhosting en inderdaad lang geleden stond die op street-*mobs.be
-
Heb het zelfde probleem waar ik ook niet aan uitkom, lijkt me vaag iets :s
-
Dacht dat er iemand Demo/demo gemaakt had anders zal je er zelf eentje moeten maken.
-
Met dat de markt verzadigd is met maffia game's en nog niet met tune race game's en hier nog wat mee te doen is om geld te verdienen bied ik 5 licentie's te koop aan voor 25 euro per stuk wat niet duur is als je ziet wat je er voor terug krijgt.
Wees er dus snel bij want op = op 25 euro per stuk / zonder doorverkooprechten.
Alle rechten ook te verkrijgen via persoonlijk bericht.
Te betalen via overschrijving.Staat op meerdere fora te koop.
-
layout heb ik zelf in de tijd aangekocht voor 300, wegen het niet gebruiken verkoop ik deze.
Zullen er veel denken is de layout van criminalsloco, die had hij indd geplaatst maar was niet de eigenaar.
Bewijs dat ik owner ben van deze layout.
http://www.sitedeals.nl/layouts/85156-maffia-layout.htmlSourceshop bod genoteerd, maar te laag.
-
Ingame wel, buitenkant heeft dat geen nut.
-
Verkoop van leuke maffia layout met menu's dat je open en dicht kan klikken om plaats te winnen.
Layout staat online op deze link
http://www.loco-mafia.nl/
Het gaat dus alleen om te layout niet de source die erop staat.demo/demo om menu's ingame te zien.
Vraagprijs 100€ of tegen elk doenbaar bod.
-
Ik dacht dat er niet over verbannen leden gesproken mocht worden in een topic ?
Regels
-
Heb je ervaring in maffia game's zo ja kan je wat voorbeelden geven van dingen die je zoal gemaakt zou hebben.
Unieke dingen dan.
-
Met slash gedaan, error is momenteel weg alleen zie ik nog niet me layout, even verder spitten is te lang geleden. Alvast bedankt.
Kan slotje op
Is ondertussen opgelost had inderdaad http://www.mobsfight.nl/ slash vergeten, bedankt voor de hulp.
-
define("pad", "/home/mobsfight/domains/mobsfight.nl/public_html/");
dit heb ik nu geplaatst, zie al wat meer maar nog niet wat ik wilde zien. -
Net / gedaan nog steeds foutmelding
-
Wat moet er dan daar in komen te staan bij pad ?
-
Heb ooit een licentie gekocht van pwyl die ooit werkte nu dat ik overgestapt ben op andere server blijkt deze het niet meer te doen, wat kan het probleem zijn ?
Zie url mobsfight.nl!
Er staat in include.inc define("pad", "Wat moet ik hier dan invullen?");
Wie kan me hier verder mee helpen ?
-
Dat is gewoon een layout van MM waar je wat kleuren hebt op aangepast, wees creatief en start van zerro en ga niet dingen rippen van andere site's
Willem:~ Waarschuwing voor het valselijk beschuldigen in het openbaar Dit dient via Prive bericht niet via een topic!
-
Downspeed
-
@ Robin kun je even reageren op de berichten die ik je stuurde Of is dit je manier van zaken doen ?
-
Content veel te klein, menu's niet goed leesbaar, teksten zijn ook niet mooi en zuiver.
kleuren zijn dan wel een goeie keuze.