Inderdaad BrokenTrack.
$array moet array worden. Verder is het goed.
Posts by Knowboard
-
-
Indien je vendetta gebruikt.
Goto index.php -> remove exit(); bovenaan.
Probeer het dan weer, should be fixed. -
Indien hij niet mag worden vrijgegeven, had je dat ook direct kunnen zeggen. :p
-
Bedankt, elke keer moeten checken kost inderdaad aardig veel bandwith op een site met een aantal 1000 members.
Er zal vast nog wel een andere manier zijn, want ik krijg alles prima werkent en het werkt via div's. ook maak ik gebruik van style.display = 'block'; en none.. Maar toch als wil ik het laten ophalen zonder de pagina te verversen. dat is het enige dat hij tot nu toe nog niet doet.
Anyway, bedankt!
-
Bedankt voor je reply.
Ik gebruik inderdaad een database hierbij, en snap dat ik een check moet uitvoeren. Het probleem waarmee ik zit is, dat als het swf bestand moet afspelen (dus zichzelf moeten laten zien) doet dit het niet tenzij je reload. Ik wil dus zonder reload het swf bestand zo ineens laten zien. hoe doe ik dat precies? -
Hallo,
Ik probeer een object te verwerken in mijn index. Dit werkt met document.getElementById en werkt allemaal prima.
Nu zit ik met het volgende, als de gebruiker gewond raakt moet het swf bestand afspelen dit doet het dus niet. Dit doet het wel als je de pagina reload. maar dit is niet echt precies wat ik wil. Ik heb het op allerlei soorten manieren geprobeert maar kom er helaas niet uit. Weet iemand van jullie mischien de oplossing?
Alvast bedankt!
-
Hallo,
Ik zoek een programma om JavaScript bestanden mee in te pakken. (Packed, niet Packer.)
Packed maakt het bestand niet leesbaar, tenzij het unpacked word en maakt het kleiner. Zou iemand me hieraan kunnen helpen? -
Gaat inderdaad via een Cron Code. Die staat in het Config script. Waarschijnlijk onderaan. (Note: niet elke versie heeft die code onderaan staan!)
In je database staat bij cron of crons ook een aantal namen. waaronder ook Loterij. daar word normaal de actie uitgevoerd. Maar ik weet helaas niet meer precies hoe het werkt.
Hoop dat dit je iets verder kan helpen.. -
-
We gaan niet alles voor je doen. je zult zelf ook een beetje moeten proberen. We proberen je zo goed mogelijk op weg te helpen. maar als je het niet probeert leer je zelf ook niets...
-
-
Zoals ik je ook al meerdere malen verteld heb.
Je maakt plaats tijd in de database (het gene waar gebruikers hun reactie's posten ect..)
Daarna kun je gaan checken of de gebruiker al heeft gepost in die 5 minuten, of niet. Indien wel, dan melding weergeven en anders query uitvoeren..- Rang
Met rang word waarschijnlijk bedoelt dat iemand niet meer reactie's kan posten dan 'aantal' en dit dan verschillend per rang.. en dan waarshcijnlijk weer paar uur moet wachten ofz iets.. -
lvl 1000 = webmaster..
-
PHP
<?php if($_SERVER['REMOTE_ADDR'] != 'IP' && $_SERVER['REMOTE_ADDR'] != 'IP2'){ ?> Copyright 2010-<?=date("Y");?> www.<? echo $naam?>.nl © All rights reserved. <? } else { ?> Copyright 2010-<?=date("Y");?> www.<? echo $naam?>.nl © All rights reserved. <b><a href="adminfgz.php">Controlepaneel</a></b> <? } ?>
en hoezo valt je footer dan weg? heb je screenie..
-
de functie info bestaat niet.
Post lijn 39 eens... -
-
Nee, ik moet dit niet met php echo ophalen.
<div id="userlist"></div> hoort die data zelf opte halen zonder dat ik er iets tussen hoef te zetten doordat de ajax call php {"name":"data"} gebruikt. maar dit doet hij niet.
daar vraag ik een oplossing voor, niet voor de php.
toch bedankt -
Zo haal ik de data niet op. zal uitgebreide info geven..
Ik heb dus een .js bestand, hierin staat de informatie vewerkt en die word verwezen naar een .php bestand.
Waarin data alsvolgt staat {"userid:"id","username":"naam"} enz enz.
In de userlist staat, <div id="userlist"></div>
Hierin hoort die de data te weergeven, helaas geeft ie alleen de table en tr class weer. niet de userdata.
mijn vraag is dus, hoe los ik dat op? -
Hallo,
Ik heb een javascript gemaakt, en die haalt data op uit een php bestand. De data ziet er ongeveer zo uit
{"userid":"id","username":"naam","gender":"gender","level":"level","lastaction":"time"}
Als ik die data invoer, dan laad hij alleen de table zien. Dus geen userdata, maar alleen de tr class en dergelijken.
Hoe zorg ik er nu voor dat hij ook de userdata laat zien?
Alvast bedankt.
-
Bedankt NielsB, ik had in de tussertijd al iets gevonden.
Maar als ik nu een .Js bestand aanmaak, en zet hier alle data in en een url waaruit hij php data leest, hoe zou die data er dan uit moeten zien. Dat is het enige waar ik nog op vast loop.Hoop dat jullie me kunnen helpen,
Alvast bedankt!