Actie is geldig tot en met 31 Oktober.
Posts by Webbasing
-
-
background-attachment: fixed;
-
Wanneer u een bedrijf of dienst onder de aandacht wilt brengen via het internet is het hebben van een eigen website een uitermate geschikte manier. Rootmasters Hosting Verhuur kan u helpen met het vinden van de juiste hosting , passend bij uw website. Wanneer uw website ontworpen en ontwikkelt is, zorgen wij ervoor dat uw plekje op het web definitief wordt.
Wij bieden verschillende mogelijkheden met betrekking tot hosting aan. Wanneer u enkel en alleen de webhosting wenst, hebben wij verschillende webhosting paketten waarvan er zeker een bij uw wensen aansluit. Ook voor reseller webhosting paketten bent u bij ons aan het juiste adres.
-----------------------------------------------------------------------
Hosting Ultra Light € 0.42 p/m
Dataverkeer: 5000MB
Schijfruimte : 500MB
Domeinen : 5
Mail-accounts : 5
Databases : 10
Gratis Domein: NeeHosting Light € 1.25 p/m
Dataverkeer: 10GB
Schijfruimte : 1GB
Domeinen : 10
Mail-accounts : onbeperkt
Databases : onbeperkt
Gratis Domein: NeeHosting Medium € 2.50 p/m
Dataverkeer: 30GB
Schijfruimte : 5GB
Domeinen : 25
Gratis Domein: Ja(.nl/.com/.org/.be/.eu)Hosting Pro € 5,- p/m
Dataverkeer: 80GB
Schijfruimte : 15GB
Domeinen : 50
Gratis Domein: Ja(.nl/.com/.org/.be/.eu)Hosting Extreme € 7,50 p/m
Dataverkeer: 120GB
Schijfruimte : 50GB
Domeinen : 100
Gratis Domein: Ja(.nl/.com/.org/.be/.eu)Voor Onze hostingpakketten: http://www.hostingverhuur.com/webhosting
(Gebruik actiecode: opening )
-----------------------------------------------------------------------Reseller Ultra Light € 1,- p/m
Dataverkeer: 20GB
Schijfruimte : 2GB
Domeinen : 25
Gratis Domein: NeeReseller Light € 2,- p/m
Dataverkeer: 50GB
Schijfruimte : 5GB
Domeinen : 50
Gratis Domein: NeeReseller Medium € 5,- p/m
Dataverkeer: 100GB
Schijfruimte : 25GB
Domeinen : 75
Gratis Domein: Ja(.nl/.com/.org/.be/.eu)Reseller Pro € 10,- p/m
Dataverkeer: 250GB
Schijfruimte : 75GB
Domeinen : 100
Gratis Domein: Ja(.nl/.com/.org/.be/.eu)Reseller Extreme€ 20,- p/m
Dataverkeer: 250GB
Schijfruimte : 150GB
Domeinen : 250
Gratis Domein: Ja(.nl/.com/.org/.be/.eu)Voor onze Resellerpakketten: http://www.hostingverhuur.com/reseller
(Gebruik actiecode: opening )
-----------------------------------------------------------------------Ook kunnen wij u van dienst zijn wanneer u op zoek bent naar een Virtual Private Server (VPS). Wij kunnen u voorzien van een kant-en-klare VPS, maar het is ook mogelijk om uw VPS naar eigen inzicht in te richten.
VPS Ultra Light € 7,99 p/m
Data: 250GB
Schijfruimte: 25GB
Verbinding: 1GBIT
Ip-adressen: 2
RAM: 256MB DDR3VPS Light €9,99 p/m
Data: 500GB
Schijfruimte: 50GB
RAM: 512MB DDR3VPS Medium €16,99 p/m
Data: 1000GB
Schijfruimte: 100GB
RAM: 1024MB DDR3VPS Pro €26,99 p/m
Data: 2000GB
Schijfruimte: 200GB
RAM: 2048MB DDR3VPS Extreme € 49,99 p/m
Data: 4000GB
Schijfruimte: 400GB
RAM: 4096MB DDR3Extra opties VPS:
Directadmin Licentie p/m:€10,-
Directadmin licentie p/j: €65,-Extra ip: € 2,-
Voor onze VPS Servers: http://www.hostingverhuur.com/vps
(Gebruik actiecode: vpskorting )
Alle genoemde prijzen zijn excl 19% Btw.Algemene voorwaarden
http://www.hostingverhuur.com/av.pdf -
Citaat van ZiraX
WAAROM NEEM JE IN VREDESNAAM EEN VERTEX SATA 2?
Neem een FORCE GT sata 3 van corsair.. veel sneller. veel beter en SATA 3
500 mb lees/ 550 mb schrijf
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.10.11 13:54:21:
BTW.. met het moederbord wat je hebt, wat niemand dus opvalt, un je maar 4x een bankje inplaatsen.Jou keuze geheugen is 4 GB per geheugenbankje, je zal dus nooit alle 6 banken erin kwijtkunnen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.10.11 13:54:50:
Capacity
Geheugengrootte 24GB
Aantal 6
Geheugen Module 4GBof je leest even wat er gezegd word, 4x6gb
-
Citaat van L.Groot
Willem,
Dan kan je hem dus beter in Duitsland halen?
Echt raar dan die prijzen, hoezo niet één vastgesteld bedrag. Volgens onderzoek geven Nederlanders al minder uit, zijn zuinigerds dus als Apple dan nog iets wil verkopen moeten ze vooral de prijs nóg duurder maken voor Nederlanders. Not.echte fanboys hebben hem allang in amerika besteld;)
-
Citaat van brentvdh
http://www.brentvdh.be/gratis-downloads
Deze zijn wel nog niet gesliced, maar kan je ook zelf (laten) doen
[offtopic]niet verwondelijk dat ze gratis zijn..[/offtopic]@TS waarom geef je niet gewoon wat geld uit aan een mooi gepast design?
-
Citaat van BrokenTrack
FrankY:
Tuurlijk kan het goedkoper, je kan bij wijze van spreken er ééntje kopen voor 100 euro. Dit is overigens een "game" pc.@Danger, muis heb ik al
En idd, nieuwste van het nieuwste gaat moeilijk worden. Daarom wil ik hier vele jaren mee doen.
Web, toekomst en prestaties. 2 videokaarten betekent dat ik jaren lang alle games zonder problemen op de hoogste stand moet kunnen spelen. Ook het laden van dingen zal dus sneller moeten gaan. Voor 24GB RAM geld ongeveer hetzelfde. Ik zit soms wel aan het limiet van mijn 4 GB RAM. Dit zal het dus voorlopig voorkomen. Ik verwacht hier de komende tijd nooit RAM tekort te komen.
8gb is meer dan genoeg al zou je eventueel max 16gb kunnen nemen al zal je dit niet gebruiken als ik het zo lees. 2 videokaarten is too much zoals Padrini al aangeeft.
ga er gewoon vanuit dat je pc 3jaar meegaat en je dan een nieuwe kan kopen omdat er dan veel snellere / betere onderdelen op de markt zijn.
-
vanwaar de 2 videokaarten?
waarom 24gb ram? wat ga je ermee doen e.d.?
-
-
-
mocht je er ook voor willen betalen stuur dan even een pb..
-
dat komt door de advertentie's van publicoll..
-
De medeoprichter Steve Jobs van het elektronicabedrijf Apple is overleden, zo heeft het Amerikaanse concern donderdag op haar website gemeld. Jobs is 56 jaar geworden.
De Amerikaan stond aan de basis van veelgebruikte producten zoals Apple Macintosh computers, de iPod, de iPhone en de iPad.
Jobs leed aan kanker. In augustus trad hij af als CEO. Hij bleef wel bestuursvoorzitter.
-
Citaat van brandon192
nouja ik dacht er zijn toch meerdere manieren om geld te verdienen dan Google Adsense misschien dat een paar ervaren mensen van hier me dus wat tips kunnen geven en dat als ik begin met de layout ik ook weet waar ik rekening mee moet gaan houden.
Ps de tip van R.Jipping over de banner ga ik gebruikenJe had toch zelf zo'n goed idee? waarom zouden we jou dan moeten helpen met geld verdienen ?
-
-
Daarnaast Willem heb je ook voorbeeld van huidige layout en opdrachtomschrijving(het script wat ik op macrepair zie is namelijk een beetje bugged)
-
Citaat van Malik
SkyNet bij een bedrijf van 40 werknemers is het geen 40 euro maar eerder een xxxx bedrag die ze besparen!
ow leg eens uit?? een b.v. kost +/- 150 euro per jaar(aan de KVK). -
Citaat van Frenzo305
Ik zeg je eerlijk ik ben ook een rapper , maar je moet echt aan je delivery & flow werken.. En zeker ook nog aan je lyrics!
http://frenzobrouwer.hyves.nl daar kan je mijn muziek luisteren.. Zijn oude tracks nog binnenkort drop ik een aantal nieuwe liedjes!
leuk voor je.. maar lees je ook wat er gezegd word??
-
tekst werkt niet ?:p
-
Citaat van Starohosting
Okee en als ik dan wefact heb.
kan je facturen aanmaken e.d dat heb ik allemaal gelezen en naar gekeken.Hoe ga ik dan verder? want ik neem aan dat je moet weten wat je omzet is e.d
Wat ik tot nu toe heb gevonden via verschillende mensen is:- belasting apart houden zodat je het per kwartaal kan betalen of per jaar. indien je te laat bent word je ingeschat.
- alle facturen optellen bij elkaar en dat is je winst. mits je geen inkoop ervoor heb gedaan.
- Je uitgave, inkoop, en verkopen in een kasboek schrijven.
Hoe zit dit allemaal in elkaar.>
In wefact kan je prima ook je inkoopfacturen inboeken en hiermee dus je omzet berekenen.
Tevens ook handig zodat je nooit rekeningen (die nog betaald moeten worden) kan vergeten e.d.