Posts by Webbasing

Citaat van Dein

Belspelletjes zijn niet illegaal maar om fraude te voorkomen moet je daar een vergunning voor hebben. Maar persoonlijk zou ik het niet doen aangezien er veel concurrentie is (waarvan veel grote namen) en u hiervoor ook een KvK nodig hebt aangezien u grote bedragen gaat verdienen.

Hierin suggereer je dat iemand die zo'n site begint grote bedragen gaat verdienen?

Dat ligt wel aan meerdere factoren hoor..

Daarnaast idd heb je een vergunning nodig om dit soort sites te mogen runnen..

om antwoord te geven op je vraag:

Ja het is illegaal zonder vergunning..

FreakALeak, er is een verschil tussen een goede bureaustoel en een goede bureaustoel..

Allereerst is het belangrijk om te weten hoeveel uur per dag je ongeveer doorbrengt op zo'n stoel, en wat je eisen zijn.

Gratis hosting voor eerste 20mensen die zich melden!

Gratis Hosting ? Pak nu je kans!

De eerste 20 mensen die zich melden ontvangen een actiecode waarmee ze een gratis hosting pakket kunnen afsluiten voor een jaar!

Pakket Hosting light
    Schijfruimte: 1gb
    dataverkeer: 10gb
    domeinnamen: 10
    databases: onbeperkt

http://www.hostingverhuur.com/webhosting

Wees er snel bij want op is op!

Korting kun je verkrijgen met de code freehost

LET OP: De korting is alleen geldig op het hostingpakket en niet op domeinnamen!
    Vul bij opmerkingen wel een domeinnaam in zodat we het hostingpakket kunnen koppelen.
    Dit dient direct doorgegeven te worden!

Citaat van h4x0r666

ja legendd ik zie het probleem daar ook bij zitten, ik vind het erg irritant als ik een tijdje niet kijk naar mijn verbruik van dingen en dat ik dan zomaar wordt gesuspended, of dat ik dan 1 domme regel misbruik wat dan ook echt totaal bullshit is xD .. daarom wil ik gewoon me eigen regels op me eigen server. maarja voor mezelf zie ik dan wel een probleem aan komen met de internet snelheid, die is niet al te goed bij ons. (voor my wel, maar voor een heleboel mensen die me server willen bezoeken etc.. nie) maarja ik zeg ook niet dat ik een server nu all ga kopen. ookal zou ik het best wel willen haha ;)

ik zou dan beginnen met een VPS server.. kost relatief weinig en ook meestal weinig beperkingen.

Citaat van Joyeria

Het is de bedoeling dat ik er iets uit leer, en niet gewoon over pak.. ;)

[offtopic]dit heb je al genoeg gedaan naar mijn idee.[/offtopic]

Binnenkort start Webbasing met een Slice/base cursus. Voor meer informatie kun je me een pm sturen.

Citaat van Mocro

10 euro morgenochtend klaar,

Extern CSS.
    HTML
    Div

?20,00 als je nog in XHTML VALID translation wilt

lol wat is dat voor beredenering? 10 euro extra voor valid xhtml?

Citaat van F.Ajeti

Zorg dan dat paysafecard word gebruikt om dat kleine kinderen dan niet kunnen adverteren op de site.

Misschien dat je dan eindelijk echte advertenties krijgt;)