Dankje spy het klopt helemaal
Posts by gofie
-
-
Lijkt me raar want als ik die klok er uit haal zet die de rest van de tekst er ook niet bij.
-
PHP
Toon Meer<table width="100%"> <tr><td class="subTitle">Hoofdkwartier</td></tr> <tr><td class="mainTxt"><br /> <table width="100%"> <tr> <td width="75%"><div id="lines">'; $var1 = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT `id` FROM `actueel`")); $var2 = $var1 - 5; if($var2 < 0){ $var2 = 0; } $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `actueel` ORDER BY `id` ASC LIMIT $var2,$var1"); while ($info = mysql_fetch_object($dbres)) { if($info->login == $data->id){ echo '<b><font color="green">['.$info->tijd.']</font></b> '.$info->bericht.'<br />'; } else{ echo '<b>['.$info->tijd.']</b> '.$info->bericht.'<br />'; } } echo '</div></td> <td width="25%"><center>'.$dag.' '.$maand.' '.$jaar.'<br /><font size="5" color="#801515">'.$tijd.'</font>'.$feestdag.'</center></td> </tr> </table> </td></tr> </table>
-
Beste,
Ik heb een probleem , ik ben met me maffia spel bezig maar de actueel geeft niet de volledige tekst ik snap er even niks van.
Ik weet niet waar dat aan kan liggen.
Kunnen jullie mij helpen hiermee of zeggen hoe of wat.
alvast bedankt.
-
cookie wet bedoel ik
-
Beste,
ik ben met een webshop bezig maar moet een cookie module hebben liefst gewoon gratis maar die op opencart staat werken niet.
Heeft 1 van jullie misschien 1 liggen die wel werkt, en die hem met mij wil delen.
-
heb alleen licentie. nog te koop
-
Mening: vind hem persoonlijk niet mooi.
Prijs per licentie: n.v.t
Zou ik hem direct kopen voor dat prijs: Nee
Evt. toevoeging: Niet alle afbeeldingen via Google mag je zo overnemen want sommige zitten wel licentie op.Dus lijkt me raar dat deze achtergrond zo maar gebruikt mogen worden.
-
nee die wachtwoord en gebruikensaam is al gelukt bedankt allemaal.
-
er zij geen admins hier voor alleen de eigenaar enikmogen er in dus moet niet via phpadmin , wil liefst gwn alleen dat 2ips er in mogen
-
heel jammer had er anders belangbij dan kan het niet
-
4 euro als met sms kan
-
ja de hele map moet beveiligt worden als dat kan.
heb geen verstand van hctass
-
beste leden,
Ik heb een vraag, ik ben met een webshop bezig voor een klant,
maar nu wil ik de admin pagina om in te loggen blokkeren dat alleen de eigenaar er kan komen.
Dat wil ik dus doen via ip adres dus dat die alleen op zijn ip er bij kan.maar weet niet hoe dat moet.
iemand een iedee.
gr gofie
-
Hallo,
enige waar ik niet uit kom is dit
http://api.targetpay.nl/payment/checkpayment.asp?rtlo=38474&paycode=$betaalcode&payline=$nummer&country=$landcodedan die code van 38474 deze komt uit bellen voor 250 credits deze nummer staat ook bij smsvan 50 credits daarom snap ik dat niet
-
ja oke heb ik gedaan maar moet ik de rest van de codes ook aanpassen want snap daar niet veel van
-
Beste leden,
Ik ben bezig met mijn belsysteem van mijn crime , maar ik weet niet waar ik de $bellenid op targetpay kan vinden.
ik snap het even niet weet iemand hier antwoord op.
Alvast bedankt
-
google is groot , daar al gezocht
-
-
graag meer info via pb