Posts by gofie

Beste ict leden,,

Ik heb besloten om een eigen webshop te gaan beginnen,

maar mijn vraag is welke gratis webshop script is de beste en waar kan ik die vinden .

En ik zoek een paar groothandels , ik heb al 2 gevonden omdat ik weet waar die zit daar moet ik heen maar zoek meer groothandels waar ik onder ander dvd,boeken,lege dvds enzzz kan kopen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.08.12 14:14:33:
    er komen geen errors in hij doet gwn helemaal niks daarom snap ik het ook niet.

Ik heb geprobeert er bij in te zetten

PHP
    <?phpif($data->clicks < $total) {
    			print "Je hebt $data->wapens wapens, en $data->clicks gangsters.<BR>Je hebt niet zoveel gangsters die nog geen wapen hebben.<BR>\n";
    		} ?>

beste leden

Ik ben al tijdje bezig om bij mij shop waar je wapens kan kopen,een optie er in te zetten voor als je een wapen koopt er ook clicks afgaat.

maar ik snap het niet meer want het wil niet.

wie weet hier iets van en wil me helpen.

Als je laptop wel gwn opstart kan je zo een back up cd makrn 9van de 10 keer zit er een programma op waar je windows backup kanmaken dt heb ik ook
    Als je het echht niet weet stuur me ff een pm en ik help je

deze mag wel op blok want snap er niks meer van ga wel ff leren en kijken om 1 zelf te maken :slotje::slotje:

ja de persoon van wie ik hem had had er over dat ik de namen moest verandere wat in me db staat maar welke namen heb ik geen flouw iedee van

beste cp

ik heb een vraag ik snap hier even niet veel van.

ik heb een veiling gekregen maar volgens mij mis ik db gegevens.
    Zouden jullie even willen helpen.
    dit zijn de fout meldingen:

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 54

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 57

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 60

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 83

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 87

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 302

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 302

Ja ik had de brommer ook van me stiefpa geleent drm had ik geluk dat die wel verzekert was maar ja als ik aanrijding had veroorzaakt was ik nog nie verzekert maar ik dagt ook van ohh die boete is niet hoog maar schrok er gwn van.

Ik denk dat je er wel van zult opkijken hoe hoog die is.want ze zijn niet makkelijk meer.

Soms kijken ze het door de vingers
    Boete was toen 150
    En afsleepkosten 250 dat heb ik betaalt dus ja

ik weet over welke site het gaat en je bent niet opgelicht je mag hem alleen niet verkopen.

is alleen voor je eigen gebruik.

want ik heb de zelfde source als het om de gene source gaat wat ik denk.