Posts by proxmedia

Lol, daride is beetje verdwenen, laatst nog geprobeerd leuk idee op te zetten, maar helaas zal ik dat toch echt alleen moeten doen,

Wat betreft bedrijfje, ik heb nu eQaz opgezet, en dat begint wel goed te lopen. helaas nog beetje beginnende fase, maar dat maakt niet uit.

Indien je je geroepen voelt om ook leuk oldskool samen te werken, :) You get my bless! :D, dan leg ik je wel uit hoe of wat het is..

Daride zelf werkt nu fulltime dacht ik .. ..

Kevin.

Marco,

Leuk dat je mij vergeet... 8-)

Aangenaam. oude nick ZiraX, en die community was crimefreakz, waar ik daride en GaLiL en Melvin, aan werkten toen der tijd :P

Leuk je weer te zien..

Met vriendelijke groetjes.
    Kevin

Hallo StaroHosting,

Namens eQaz kan ik wel met u in zee gaan, maar het project is me niet helemaal duidelijk?

Hoe bedoel je dat met layouts, gewoon, een template download systeem of iets anders.

Met vriendelijke groet,
    Kevin

Beste CriminalsPointers,

Ook ik ben op het moment bezig met het maken van een eigen spel, alleen hier heb ik wat testers voor nodig.

Jazeker, Beta Testers, want het core system van mijn spel is op het moment ready for action:cheer:
    na een flink aantal uren developen.

Degenen die een beetje goed zijn met het zoeken naar fouten, zoals XSS, SQL injections, of taalfouten.

Engels lezen en schrijven is een Pré de website is namelijk helemaal engels.

Indien men zich geroepen voelt, graag een berichtje!

Met vriendelijke groet,
    Kevin

MoBSter

Wat praat jij onzin?
    Indien iemand een klacht indient bij OPTA, is deze zeker weten geldig, en wordt hier ook zeker wat mee gedaan.

En dan heb ik het niet over of het via opta gaat of via ergens anders, maar een klacht kan ingediend worden bij OPTA ;)

@ Brent,

Nee natuurlijk niet, gewoon laten rusten nu.

Groet,.

Beste,

@Sloosmedia, indien een ontvangen persoon het berichtje opvat als spam, er geen afmeld link in staat oid. kan het gezien worden als SPAM.

brentvdh,
    In het vervolg het hele verhaal vertellen:
    Ik kreeg vandaag en gisteren e-mail van brent mbt 5 websites waar hij reclame voor maakt, stuurt hij naar +- 150 mensen, waarop een aantal van die mensen de hele lijst kopieert, en weer doorstuurt met hun eigen links.

Oftewel, ik heb die klacht gemaakt, maar niks naar OPTA, indien ik nogmaals zo'n absurde mail krijg die ongewenst is, vooral een reclame mail die vanaf je eigen mailprogramma is verstuurd, komt zeker over als SPAM, indien dit ongewenst is, dan zou ik een klacht indgediend hebben.

Maar waar mij het om gaat is dat je onzin verstuurd om je websites te promoten, en dan vooral dat je dit naar enkele bedrijven doet, vooral enkelen van sitedeals, deze leden vinden dit ook uitermate vervelend.

Met vriendelijke groet,
    Kevin
    Er is geen melding naar OPTA gegaan, ik was degene die ging klagen tegen iemand die ineens iedereen ook weer ging e-mailen,

Beste,

Als je deze website 1 dag online hebt, je eigen bezoeken worden ook meegerekend, kijk voor de grap eens bij de herkomst van de bezoekers ( exporteer als PDF ;) ) en dan pagina 3 ie je waar iedereen vandaan komt.

Hoeveel procent direct verkeer is er.
    Hoeveel procent komt via zoekmachine?
    Hoeveel procent komt via andere websites?

Als je die informatie hier plaatst, hebben we veel meer aan om een antwoord op te geven.

Met vriendelijke groet,
    Kevin

Beste Booner,

Indien gewenst, ik ben op het moment bezig met een basis opzet van een spel. deze basis kan gekocht worden voor 150,- de verdere uitbreidingen dient u dan of te kopen, of zelf te ontwikkelen.

Maar het betreft dan een compleet uniek spel, veilig en betrouwbaar.

In afwachting van uw reactie,
    Kevin

Beste L. Groot,

Het betreft een vast tarief van ongeveer ? 100,- voor diverse werkzaamheden, je dient ervaring met Smarty 3.0.7 te hebben!

Met vriendelijke groet,
    Kevin

Beste tcbhome,

Indien de layout zelve op de website uniek is en niet gratis te verkrijgen is onder licentie, heeft u geen rechten om dit werk over te nemen, zelfs geen css, omdat de auteursrechten bij de eigenaar liggen, en dit je eigenlijk duur kan komen te staan.

Waarom nou CSS en HTML auteursrechten,
    De eigenaar heeft het naar zijn eigen hand in laten richten, met verschillende onderdelen ed. en dit is dus zijn auteursrecht. het mag er wel op lijken, maar dan moet blijken dat het zelf gemaakt is.

Met vriendelijke groet,
    Kevin8-|

Habib10,
    Je budget is 30,- daar kan ik wel wat simpels voor bouwen indien intresse?

Dan gaan we uit van een registratie/login
    links toevoegen/en promoten met een eigen link.
    Administratie, eerst links keuren/overzicht.

Met vriendelijke groet,
    Kevin