Posts by L.Pappalettera

Hallo ICTers,

Zou iemand me kunnen uitleggen waarom de inhoud van het abonnees.txt bestandje verdwijnt indien de optie om te abonneren niet is geselecteerd??

Screenshot:

Verwerking.php:

Formulier.php:

[a.u.b. enkel antwoorden gericht op de gestelde vragen, bijv. hoe alles is gescript maakt me geen biet uit.. ben even een aantal dingen aan het uitproberen.]

Het is zeker ook niet mogelijk om een input field required te maken indien een specifieke optie is geselecteerd met enkel php, of wel??

Ik vind de prijzen erg aantrekkelijk, maar de design erg amateuristisch eruit zien.
    Gebruik sowieso een wat reguliere font en probeer de website wat op te vrolijken met wat modernere looks & effects.
    Inplaats van die strakke zijkantjes met regenboog kleurtjes en die font.. ... Als dat in orde was, vind ik het aantrekkelijker eruit zien dan versio waar ik op dit moment bij zit. Maarja ieder zijn mening. ^^

Is al gefixt, godzijdank.
    Geen idee waarom, misschien dat me wachtwoord was verlopen ofsow als dat mogelijk is?
    Maar ik wou simpelweg inloggen.. kreeg ik een melding dat ik geblokkeerd was ofsow 8o :|

GEWELDIG, Me bankrekening is geblokkeerd zonder reden :pinch:
    Nu kan ik niet bij me geld komen.. :thumbdown:

Zal ik blijven wachten ivb met deze storing of moet ik al dingen proberen te regelen?

Mijn hulpje hierbij is altijd de validator van w3 (http://validator.w3.org/)

Het lost natuurlijk niet alle problemen op, maar het scheelt al heel veel. Dan is namelijk het meeste wel goed. De kleine dingen moet je dan nog even handmatig oplossen (IE fixes etc.)

Wat ik ook altijd doe is om het uur (Tijdens het coderen) even in alle major browsers te checken. Scheelt je weer een 'rage' aan het eind ;) en heb je even tijd om te ontspannen.

Bedankt, zelf nog nooit die validator van w3 gebruikt.. maar zoals ik al zie geeft het al een paar fouten aan.. scheelt me idd wat tijd :P

En ik ben niet echt zoon iemand die het bij elke wijziging op elke browser gaat testen, simpelweg te lui voor.. Ben altijd druk bezig in chrome. :thumbup:

Ik heb even snel zelf die presentatie 11 gedaan, maar ik heb geen ideeën meer om die !isset() functie eraan toe te voegen. Dus je kan mijn opdracht als voorbeeld zien voor als je er niet uit komt met de informatie van de presentatie pdfjes maar ik heb de !isset() gedeelte niet gedaan, lijkt me nu ook al wel logisch hoe het werkt maar ik heb geen idee voor wat ik die functie er nog bij kan gebruiken.. :pinch:

Index.php:

Verwerken.php:

phpinfo.php:

PHP
    <html>
    <head>
    <title>PHPinfo()</title>
    </head>
    <body>
    <?php
    PHPinfo();
    ?>
    </body>
    </html>

Ik snap sowieso al niet waarom bijv. zowat alle 30-40plussers op mijn school internet explorer gebruiken, terwijl al het digitaal materiaal van hun beter werkt in FireFox en Google Chrome. :huh:

Ik was bezig met een website voor me vriendin, werkte perfect in alle browsers.. tot ik een tijdje niet naar IE begon te kijken en toen.. ... Rage quit :thumbdown: Ik had geen zin meer in dat gezeik. Sinds dien nog niet verder mee geweest, maarja zal ook wel niet meer sinds het net uit is met me vriendin.. :wacko: Eerst maar focussen op het IE probleempje dat ik nu heb :pinch: Ik zou het heel graag willen negeren, maar ik moet toch om die oldskoolers denken... .. i guess

Boete & schorsing vind ik er wel bij passen, 3 jaar de gevangenis in.. beetje kinderachtig is de politie tegenwoordig.. ik hoor dat ze meer doen aan cybercriminelen dan aan pedofielen, dat vind ik gewoon niet normaal.. :| ze zouden eerder met betere beveiliging moeten komen voor wat dan ook, maarja das wat ik vind. :S

Hallo ICTers,

Ik vroeg me af.. Hebben jullie dat ook wel eens dat je heerlijk bezig bent met een website en het werkt allemaal perfect tot hij op een duur af is en dan vervolgens kom je erachter dat Internet Explorer de hele website weer op z'n kop zet..

Dit heb ik best vaak en heb dan gelijk zin om me hele source te dumpen sinds hij wel crossbrowser moet zijn vind ik, vanwege alle oldskoolers die het niet kunnen laten om toch nog IE te gebruiken. Maar toch keer op keer IE me weer in de steek laat, dit is me nou al zovaak overkomen.. Het zit me echt dwars wat raden jullie me aan en wie heeft dit ook?? :|

Met vriendelijke groet,

Lorenzo Pappalettera

De prijs ligt er echt aan hoe en wat, waar het bij grote gecompliceerde spellen al gauw in de duizenden kan vallen terwijl bij een simpel spel die in een paar week al af is het in de mid/high xx-xxx kan vallen.

Beschrijf in het kort wat er moet gebeuren met een budget en je zult zien of er mensen tijd aan willen besteden.
    Met eventueel tips of andere weetjes..

Naja ik wil simpelweg een plaatje met wat links erop zoals je kunt zien in de gegeven plaatje en de code in de begin topic. Wat in een standaard wordpress pagina moet, dus niet echt een hele custom page maar enkel de inhoud. Ik zou wel screenshots kunnen maken indien dat het idee wat verder brengt?

EDIT:
    Nevermind, hier mag slotje op.. excuses!
    Ik heb het al snel kunnen oplossen, er waren namelijk ook plugins voor beschikbaar!
    Super easy dus :whistling:

Hallo ICT'ers,

Weet één van jullie hoe (als het überhaupt mogelijk is) je een stukje html en css speciaal voor een individuele page in wordpress mogelijk kunt maken? Ik wil namelijk als voorbeeld, dit kleine stukje code in mijn page gebruiken:

Code
    -gewist-

Is zoiets mogelijk, zo ja.. Hoe??? :thumbup: