Posts by L.Pappalettera

De batterij gaat een dag mee soms nog geen dag.
    Verliest steeds de bluetooth contact met mij galaxy s4.
    Als je, je handen wast blijft het vochtig onder de horloge dit is heel irritant vooral omdat ik assistent chef in opleiding ben.
    Trilt om je post dat voelt alsof je hart klopt in je hand.

Die koen bedoelt gaat 30dagen mee, dus dat is sowieso al geen probleem. :P

Ik weet niet of ik dit nog wel nodig heb zodra de google smart glasses uitkomen, vandaar wacht ik nog maar even met de aankoop van dit weer mooie nieuwe product op de markt.

De sfeer in de Albert Heijn is altijd erg gezellig en het lijkt mij dan ook heel fijn om bij jullie mijn eerste bijbaantje te kunnen hebben, vergeleken andere winkels lijkt me dit echt de geschikte plek, de functie als Vakkenvuller en Caissière spreken me beiden ook erg aan en zal bij jullie vast en zeker een heleboel ervaring opdoen. ?? :huh:

Opleiding word al omgevraagd in de sollicitatie formulier vandaar dat ik dat niet aangeef in de reden waarom ik bij hun wil werken.

En Nederland is zeker niet mijn beste vak, vandaar dat ik het ook niet zo formeel en enthousiast kan overbrengen.
    Denk ik! Daarom ben ik hier voor enige tips of verbeteringen.

En ik twijfel niet hoor ^^ Ik zou graag eens van mijn luie kont af willen en wat nuttigs doen, in de tijden dat ik niet aan het studeren ben?

Ik wil graag bij de Albert Heijn werken als Caissière of Vakkenvuller sinds ik altijd al een bijbaantje wilde hebben, maar nooit de kans heb gegrepen om het ook daadwerkelijk te doen en nu ik al inmiddels 18jaar oud ben word het natuurlijk wel tijd om het eens uit te proberen en jullie bedrijf leek me hierbij een erg geschikte plek. :D

Goed
    Slecht
    Erggg slecht :S ???

Ik kreeg net te horen aan de telefoon met PayPal dat een elektrische skateboard niet onder hun bescherming valt omdat het een motorvoertuig is maarja ik heb een invoice aangevraagd bij Metroboard om het verder af te handelen en neem aan dat het zo dan wel geregeld kan worden.

Dankje, kan een slot op.
    Als iemand hier nog iets aan toe te voegen heeft, kan diegene me altijd een PM sturen. ;)

EDIT: Indien iemand hier gelijk ook een antwoord op heeft mag die me geheid ook een PM sturen! Ik probeer namelijk iets te kopen op eBay met me PayPal account waarop me bankrekening is gekoppeld maar toch vraagt hij om een creditcard als ik via ebay probeer te betalen en ik heb gelezen dat meerdere mensen dit hebben maar hoe moet ik hier omheen of dit oplossen? Indien niemand reageert bel ik morgen maar opnieuw naar PayPal.. helaas waren ze nu gesloten, balen. :thumbdown:

EDIT: Nog een vraag! Ik heb zojuist een invoice gekregen en er staat [Betaalvoorwaarden: Betaling na ontvangst]
    Betekent dit niet dat ik eigenlijk hoor te betalen nadat ik het ontvangen heb? beetje vreemd.. :huh:
    En kan nog niet betalen, vraagt net als bij me vorige vraag om een creditcard.. zal PayPal morgen wel bellen... :wacko:

Hallo ICTers,

Ik dacht eraan om voor het eerst te gaan werken, nou ja een bijbaantje te gaan nemen naast mijn studie.
    Ik ben op dit moment 18jaar en heb zonet een sollicitatie formulier opgehaald bij de Albert Heijn.

Enkel heb ik hierbij een aantal vragen;
    Is het normaal om onder de vraag neer te zetten; "Naar welke functie solliciteer je?"
    Caissière of Vakkenvuller (2functies) sinds het mij niet uitmaakt welke functie ik krijg.

Ik neem ook aan dat me stages niet word gezien als werkervaring?

parttime maximaal 30 uur per week voor elke schooldag/werkdag? van 16:00 tot 22:00 lijkt mij wel meer dan voldoende? en dan zaterdag en zondag uitrusten haha.

En nu het moeilijke.. er word gevraagd waarom ik bij de Albert Heijn wil gaan werken, nou ten eerste is dat voor mij al wel logisch omdat ik nog nooit heb gewerkt en voor het eerst graag een bijbaantje wil hebben om ook wat bij te verdienen maar hoe ik dit hier netjes neer zet, Geen idee!

Met vriendelijke groet,

Lorenzo Pappalettera :thumbup:

Dat bedoel ik dus, ik heb veel klachten gehoord dat mensen geblokkeerd/gelimiteerd werden vanwege bepaalde ontvangen of verzonden bedragen en wil dit zeker niet met mijn geld laten gebeuren. :P

Ook al zie ik geen limiet meer bij me PayPal account staan sinds ik me bankrekening zojuist heb gekoppeld.

Nu weer ontopic.
    L.Pappalettera Paypal biedt inderdaad een geld-terug-garantie. Hiervoor moet je wel een extra bedrag voor betalen. Dan verzekeren ze alles tot €1.000.
    Maar laat dit je niet misleiden. De webwinkel moet hiervoor ook zijn aangemeld bij paypal. Zie bron voor alle nodige informatie.

Bron: https://www.paypal.com/nl/cgi-…/general/Warranty-outside

Oké morgen dan maar even belletje plegen naar PayPal om verder te vragen.

Hallo ICTers,

Ik zou graag voor het eerst iets nogal duurs willen bestellen maar sinds ik veel verhalen heb gehoord dat PayPal moeilijk doet over bepaalde bedragen.
    Het zit zo ik wil graag een flexdex lighted electric skateboard kopen van ongeveer 900 euro.

Denken jullie dat ik dan zonder enige probleem me bankrekening kan koppelen aan me PayPal account (sinds je bij Google Wallet een creditcard nodig hebt en dat heb ik niet) en dat bedrag kan overmaken of is het veiliger en gemakkelijker om het via bank overschrijving te doen?

Ik bestel het bij Metroboard.
    Alle hulp is welkom! :thumbup: