Posts by L.Pappalettera

[offtopic]ik heb een nieuwe hosting+domein besteld,
    wordt hopelijk maandag wel geregeld (bij versio) maarja[/offtopic]

als ik weer verder kan.. ga ik dit doen:

nieuwe tabel invoegen in de database bij de users.. die gaat "talen" heten en daarin komt "en" & "nl"

daarna (heb ik all gedaan) dit in me config stoppen:

PHP
    include("talen.php");

bovenin onder de global settings.. zou wel kloppen neem ik aan.

en dit in mijn index.php zodat mensen een taal kunnen kiezen (standaard taal is nl):

en dan moet ik nog alle zinnen, woorden vervangen door zulke codes?

PHP
    <?php echo("$welkom"); ?>

en

PHP
    <?php echo("$home"); ?>

in de scripts..

en dan van all die woorden die ik heb gebruikt maak ik een talen.php script die er zo uit zal zien?:

miss ik nog iets of doe ik iets verkeerd..?
    ik kan het helaas nu nog niet uittesten drm.

Mvg, H4x0r666 (a)

uhm das niet zo erg toch want ik heb bevoorbeeld ook be , de , uk , nl en onbekend vlaggen (icoontjes) die mensen kunnen doen .. van waar ze vandaan kome en zo kunnen andere mensen vast ook wel zien dat ze van een ander land kome.. wat zouden jullie doen?

[offtopic]als ik vragen mag.. wat heb je aan een domeinnaam.. als die domeinnaam niks met je website te maken heefd.. was het maar zo makkelijk dat je m gwn kan veranderen enz hm ..(ik wil graag 2 domeinnamen met me game naam.. die doorverbind naar me oude lange link.. maar ik weet geen website waar ik dat kan krijgen .. want ik kan alleen met wallie betalen pffs en kwil gwn een domein voor een jaar ofsow en niet dat je gelijk aan maandelijkse kosten vast zit..) mja[/offtopic]

okey ik kijk er thuis even naar maar hoe zou ik dan die taalsystem op me eigen website kunnen gebruiken want ik heb alle teksten in de scripts zitten en ze zijn allemaal zowat nederlands.. is het dan zo dat ik alles moet koppieren en veranderen naar engels ofsow.. ? of kan ik dan het via 1 enkele script het all veranderen naar engels..? zonder mijn oude te wijzigen of .. [offtopic]pffs ik zit op school.. dom dat ik vanaf hier niet kan connecten op me cPanel.. dan krijg ik error.. ze hebben het vast geblokkeerd zoals altijd^^8-)[/offtopic]

Hallo,

Ik wil graag een Vertalings functie in mijn website zetten gewoon ergens onderaan een optie zodat je kunt kiezen uit Nederlands en Engels.. maar ik weet niet hoe ik het moet doen..? moet ik nou alle php scripts koppieren en de teksten in het engels veranderen..?? en dan wat moet ik dan doen zodat je kunt kiezen uit nederland want ik heb total Geeen idee (a) of misschien heefd iemand een scriptje waar dit all ingebouwdt is zodat ik het simpeler na kan maken? tenzij dit niet mogelijk is.. Ik moet gewoon zo snel mogelijk een engelse vertaling op me website hebben omdat mensen van me host zeuren dat ze het niet kunnen verstaan enzo.. en nu heb ik ongeveer 48 uur .. dus ik ga eerst alles in engels veranderen.. en dan wil ik een translation make in me oude (Nederlandse script voor engelsen..) als je me begrijpt

Als iemand weet hoe of een script heeft waar dit all ingebouwdt is :D

Mvg, H4x0r666 (Graag ontopic blijven)

ik snap all die gezeur anneens niet over hem.. hij vraagt toch alleen vriendelijk voor nieuw personeel en als functie krijg je dan admin rechten wat voor sommige mensen wel leuk lijkt.. ookal is het een soort vrijwilligerswerk je kan het ook gwn als hobby zien.. hmm nja veel geluk Steffie en ik zal als ik jouw was gewoon zelf met vrienden een beetje knutselen zegmaar met de scripts om zo nieuwe te make en vanzelf ook nieuwe dingen leren..

[offtopic]btw je hoeft niet persee alleen osbanditi te gebruike je kan ook andere gebruike om zo ideeen op te doen.[/offtopic]

Mvg, H4x0r666(a)

Citaat van habib10

dat deed ik niet XD

ehm deed je wel (xD) ik vroeg om je layout waar je die render plaatjes vandaan had en jij zij dat je ze had gekocht enzo en dat je niet meer wist waarvan en probeerde mij ze te verkopen want ze zagen er inderdaad mooi uit .. lol iemand gaf me een link van een website met zowat all die GTA Renders mja nie doen he.. kan je problemen mee krijgen :sst:

Gewoon googlen habib en je vind er genoeg..
    [offtopic]en lol niet weer aan mij die GTA render plaatjes proberen te verkopen he.. habib 8-) das nie cool :p[/offtopic]

dat zij ik niet? ik vraag alleen om hulp zodat dit paginatje gaat werken??

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.03.11 13:25:42:
    heeft iemand enig idee?(a)

Citaat van proxmedia

H4x0r666,

Zo leer je er niks van,

Groet,
    kevin

jawel hoor :D dan zie ik wat je hebt veranderd en ga ik een beetje rond kijken hoe en waarvoor die dingen dienen dus tja .. want nu weet ik het dus niet XD en anders kom ik nergens he met dit scriptje(zonder hulp en ik probeer zelf ook zoveel mogelijk maar dit is niet het enigste waar ik mee bezig ben..) ;) btw ik heb het erg druk mja.. :?:

zou iemand mijn script willen veranderen zodat het werkt?? want kheb het gevoel dat ik nogal wat dingen miss aaah :(( wat doe ik allemaal fout..? hier is de online.php script:

Mvg, H4x0r666

Citaat van NielsB

sowieso gaat hij het niet doen als je een */ tekst erin doet en verkeerd opent en sluit.

Haal dat sowieso weg !

Verder een cursor plaatje moet als het goed is .cur heten.
    voorbeeld:

PHP
    <style type="text/css">
    body{
    cursor: url(mycursor.cur)
    }
    </style>

cur is gewoon een cursor file .. ik heb een ani dat is een bewegende aanwijzer ;) werkt ook hoor