Posts by L.Pappalettera

Citaat van Linkforsoad

Punt is dat zodra je webhoster IPv6 beschikbaar maakt op de server, jij de IP-adressen soms in zulke vorm gaat ontvangen (als zij ook DNS-management doen, want je moet een AAAA record aanmaken).

kan ik netzo goed even die varchar hoger zetten zodat er meer tekens kan worden ontvangen in mijn database.. en dan dus die rare ip adressen ook accepteerd.. neem ik aan? kheb die ip addressen gwn nodig zodat ik weet wie wat doet.. en bevoorbeeld met spam.. mensen kan ip bannen van de site^^ wel logisch mja :)

Citaat van Linkforsoad

Waar heb je het over joh? TS vraagt naar een goede prepaid creditcard. Helaas voor TS zijn deze er weinig. Zoals ik al aangaf heb je MEDIUS (even de Engelse site kiezen) die in Europa zijn diensten aanbiedt. HQ zit in Ierland, dus ook gewoon Europese wetgeving (kan wel zo handig zijn).

Gezien de gemiddelde leeftijd hier kan het wel zo handig zijn om even te checken hoe het contractueel in elkaar zit. Het zou mij niets verbazen als je 18+ moet zijn.

Creditcards 'lenen' moet je sowieso nooit aan beginnen. Waarschijnlijk mag het volgens je contract niet eens! Ik ga m'n Gold Card (klinkt mooier dan het is, gewone kaart) toch ook niet even uitlenen aan een random persoon die ik verder niet ken ;)

als die reactie voor my was nou ehm sorry maar ik had het niet tegen jouw^^ maarja het gaat over een visa card he.. niet creditcard dat zou inderdaad niet slim zijn om te lenen.. maar bij visa gaat het dus om geven* lol :p en nee je moet niet 18+ zijn ;)

Citaat van Sourceshop

U gooit zomaar een licentie gebonden script online?

Ken die winkel zijn voorwaarden niet, maar dit is toch een normale regel overtreden veronderstel ik

hij heeft betaald voor de script.. dan mag hij hem inderdaad gewoon online gooien^^ alleen wel zielig van wswinkel.nl dat ze scripts verkopen die niet eens werken.. weet ik dat ook weer :o maarja hier heb je een stukje uit een oude script van mij.. als je hem even werkend kan maken op jouw source ;) dan issie misschien wel nice.. en zonder licentie troep^^ wel de 1.gif , 2.gif , 3.gif enzo veranderen he (xD)

ik zou je wel willen helpen maar de probleem blijft dat jij niet veilig wilt overzetten.. je weet wat ik bedoel ^o) en dus kan ik de risico nog niet nemen om eerst te gaan.. sinds ik jouw totaal niet ken en dus niks kan doen als je wel gaat oplichten (btw mensen dit gaat tussen hem en mij lol maarja..) :p

oh .. ja ik heb zelf niet zoon plek waar ik wachtwoorden ga opslaan.. totaal niet veilig^^ ik neem aan dat dit sql injecties zijn ofsow? ik heb het in me website openbaar gemaakt voor mensen om ook scripts te posten.. maar dit was niet de bedoeling 8-) ik had ook eerst wat tegen spam moeten doen maar daar dacht ik op dat moment niet aan (toen ik hem online gooide..) ^o)

oh ik snap het .. ja was alleen bedoeld voor zulke ip's
    "141.138.136.97 (TransIP, gebruik VPN via TransIP en soms Ziggo)"
    sinds ik dat andere dat je liet zien zelf nog nooit heb gezien :O

Ik heb all mijn hostings bij versio..
    Ben een beetje tevreden.. sinds ze steeds zeuren over mijn dataverkeer.. lol en voor een upgrade moet ik dan de volle prijs betalen wat ik dus echt niet ga doen dan.. en maandelijks kom je op een vreselijke bedrag (eindbedrag lol) mja kzit er nu dus nog aan vast dus ik blijf maar nog ff versio gebruiken: 7/10. (xD)

vanacht toen ik ben gaan slapen is er veel gebeurt op mijn website... duizende spam posts.. waardoor mijn website suspended is.. waarschijnlijk weer door te veel dataverkeer wat daarvoor maar op 0.1000 ongeveer stond dus nog lang niet over mijn maximale mja.. mijn vraag is watvoor spam is dit welniet en wat doet het :O

grrr^o)8-)

ik heb dit in mijn css bestand:

en dit in mijn index.. (hele grote vrouw gemaakt met symbols)

PHP
    <div id="girl"><pre> 
    ....de vrouw in tekens^^
    	</pre></div>

het is op deze website: http://www.milw0rm.nl/
    en op mijn computer staat ie helemaal perfect..
    zoals ik wou

maar op mijn laptop laat hij bevoorbeeld de benen niet zien.. en op pc van me vriend.. omdat de beeld kleiner is.. gaat de vrouw over het midden van de index heen zodat je minder ziet.. wat ook niet moet.. en ik weet nu dus niet hoe ik dat goed moet krijgen terwel hij bij mij wel helemaal goed was.. maar dat is dus vast alleen voor mijn resolutie van mijn beeldscherm ugh^^

iemand tips voor me? of kan m'n css fixe.. als het daaraan ligt..

(van vuresolutions..)
    1500 Mb Webruimte
    Ongelimiteerd Dataverkeer
    Onbeperkt Domein hosten
    Onbeperkt Email accounts
    Google adwords bon ? 50
    Anti-Spam Software

voor maar 1,00 euro per maand
    is dat echt omfg omfg?

want dan is dat beter dan versio.. toch??.. had ik beter hiernaar toe kunnen gaan ofniet? :O .. geen gezeur over dataverkeer lol..

zie dit maar als een bijvraagje voor deze topic.. die ik graag beantwoord wil hebben wowow!

2week kamperen in calansoog :D was heel leuk :P maarja de dag komt altijd weer dat je helemaal gewend bent geraken en dat je dan weer naar huis moet^^ zucht :p

ja naam veranderen .. of je koppieert de script.. vult in je ftp cPanel.. waar je bestanden staan enzo van je website; vul je gwn index.php in onderaan bij: create new file en dan plak je de script daar opslaan en hij moet het doen^^ anders klopt er iets niet met je hosting?

wat betekenen of doen deze teksten..

/*!40101 SET CHARACTER_SET_CLIENT=@OLD_CHARACTER_SET_CLIENT */;
    /*!40101 SET CHARACTER_SET_RESULTS=@OLD_CHARACTER_SET_RESULTS */;
    /*!40101 SET COLLATION_CONNECTION=@OLD_COLLATION_CONNECTION */;

want daarover gaat de error dus..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.08.11 19:26:14:
    en mocro ik zag ook dit staan:
    // include

require "config.php";

maar dit is niet voor een maffia game of zoiets dergelijks he :P dus ik heb die ook niet^^

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.08.11 20:52:09:

Citaat van eeyk

gebruik GETENV('REMOTE_ADDR');
    dat is veel beter.

hoe kan ik dat in deze stukje van me script gebruiken.. kheb all een nieuwe kolom in me database gezet met de naam ip (varchar 25...)

dus het gaat alleen om de layout.. krijg je dan alleen de psd of ook de coding erbij? .. en ga je zelf de layout ook gewoon verder gebruiken op die website??? this dan niet echt meer uniek als iedereen m gebruikt.. :p maarja

Citaat van Mocro

SQL

heel erg bedankt ! het ziet er indrukwekkend uit allemaal.. hopelijk gaat het ook werken maar kheb all gelijk 1 error in me phpmyadmin database^^

Fout
    SQL-query:

/*!40101 SET CHARACTER_SET_CLIENT=@OLD_CHARACTER_SET_CLIENT */;

MySQL retourneerde:

#1231 - Variable 'character_set_client' can't be set to the value of 'NULL'

:|