Posts by L.Pappalettera

Nee, mijn beeld staat altijd op 100% en op mijn pc is de vrouw in de website, gewoon goed in beeld enzo.. maar op mijn laptop omdat dat een kleinere scherm volgens mij is.. vallen de benen inderdaad daar weg en ik kan hem niet 100% laten zien .. sinds ik hem op de grote van de pagina heb gesteld.. en anders komt er teveel ruimte onderaan :p ik wil gewoon dat hij op de website staat en gewoon in de lengte hoe hij er zonder ook zou zijn.. dus ookal zouden de benen dan aan het eind verdwijnen.. het past dan wel mooi in het scherm :P ik leg het vast slecht uit ^o) m'n spam probleem moet eerst even opgelost worden daarna kan ik hiervoor wel screens plaatse.. of kunnen jullie zelf een kijkje nemen :p

okey maar de deal vervalt wel over 4 dagen dus je zou dan wel snel moeten zijn haha :p je mag de oplossing via pm sturen, hier of in de echte topic waar de probleem over ging^^ ik moet dus het stukje codes in mijn script hebbe.... ;)

http://www.criminalspoint.com/…it-to-post-again-HOE.html

(dit is niet een soort betaaldzaakje ofsowiets.. is gewoon jij helpt me.. en ik geef je deze 4paysafecards van samen 20euro.. ookal heb ik zelf geen flauw idee hoe ze te gebruiken enzo.. dus ik geef ze zo snel mogelijk weg..)

Wat is je budget?;)

en je zou er ook wel bij kunnen zeggen of het gaat om een maffia spel met; customsource.. of opensource .. of zoon eentje van mijnmaffia ofsowiets bevoorbeeld.. (denk erom dat bij een opensource, je alleen betaald voor de bugfixes, de extraatjes(custom) en de leden) sinds de rest van de source gratis te verkrijgen is^^ en om het veilig te maken.. zouden de mensen hier moeten posten.. zodat de andere leden ook kunnen mee kijken (voor het geval dat je opgelicht wordt door een custom source te nemen die helemaal niet custom is bevoorbeeld) :p

Met Vriendelijke Groet,(a)

Citaat van Crime2Go

Dan zou op zich iedereen 'm kunnen stelen, dat zou ik dus niet doen. Tenzij er copyrights op staan :p

hoe kunnen we anders hulp bieden (xD) als het misschien ligt aan de script die hij gebruikt..

Zou nu deze vragen nog beantwoord kunnen worden?
    samen met deze; waarom de script dus niet werkt van mocro.. sinds die best handig strx voor my kan zijn :p

Citaat van Sourceshop

Hij wil scripten in ruil (goed reacties bekijken;))

ooh.. ja sorry nu ziet ik het goed ! (xD) het spijt me daarvoor.. lol dom van me, en ja enigste waar ik atm iemand voor nodig had.. wordt door een vriend van me geregeld (slicen en coden van psd.. voor een source).. ik betaal hem 45-50 euro^^ mja ik zou wel willen dat je mijn spam probleempje oplost?.. (in me vorige topic staat dat ook.. daar is het misschien ook wat beter uitgelegd.. maar voor my miss nog beetje te ingewikkeld om snel opgelost te hebben) dat de ip in mijn database wordt opgeslage.. en daarna in mijn oude script wordt gecheckt als iemand weer wilt posten.. via de database of hij in deze 5 min all heeft gepost .. en zoja dat hij dan (X) min nog moet wachten tot hij opnieuw mag posten..
    >Zie hier de topic<
    (om spam te voorkomen waardoor mijn site all eerder in de problemen is geraakt^^)

ja de gegevens goed zetten in de config file.. of kijken wat er miss is met je index.php sinds die de witte pagina aangeeft volgens mij.. en als die wel werkte met een functie erin die je naar de register of login bracht zou het verder wel goed moeten werken denk ik :p als de config niet werkt... of als je die niet hebt.. (proberen te maken) en anders zou je hier eventueel wel even je index kunnen posten? als het daaraan zou kunnen liggen :hmm:

Citaat van Sourceshop

Pm me maar even wat er moet gebeuren enz als boekhouder en verdiensten aub

Citaat van Nillas

Hetzelfde hier.

kan dat niet gewoon in de begin topic gezet worden?
    sinds er wellicht wel meerdere mensen waaronder ik ook wel nieuwsgierig zijn..;)

ja het is een soort wallie card.. ook nog niet zo heel lang op de markt maarja ik heb ze zelf nog nooit gebruikt (ik koop niet vaak dingen van webshops of zoiets dergelijks dus tja) verkopen of weggeven zijn dus mijn opties :p
    [offtopic]ik ben er ook eindelijk achter gekomen hoe ik heel gemakkelijk geld kan storten op mijn paypal account via een visa card.. terwel paypal bleef zeggen dat het niet kon pff lol:p pm me maar als je wilt weten hoe..^^ kwas het all een tijdje aan het uitzoeken terwel de antwoord gwn voor me neus lag..[/offtopic]

Citaat van pekelterror

Je kan werken met een time() in je database te zetten bij een IP of Login.

En dan controleren of die tijd+300 hoger is als de huidige tijd.
    Want als de tijd in de database +300 hoger is als time() is het langer als 5 minuten geleden.

ja ik wil graag dat bij de oude posts in mijn database gewoon een ip komt te staan zodat ik ook later de functie ip bannen enzo erin kan zetten.. maar kheb nu alleen nog maar de kolom ip erin gezet.. en in milw0rm kan je niet bevoorbeeld een account aan maken dus geen login.. maar hoe moet het dan? verder.. als ik het zo wil doen.. met tijd? :p ik moet echt iets doen tegen dat spam.. ugh 8-)

Hallo CP,

Ik heb een stukje script nodig.. die zorgt dat als mensen in de 5 minuten all gepost hebben.. dus 5 minuten moeten wachten om weer te kunnen posten zodat ze niet kunnen spammen..

maar ik weet niet waar en wat.. -.-
    iets met; if (posted before in these 5 mins.... you've got to wait (X) more mins to post again..

als iemand dit weet en m'n script aan kan passen zou dat heel fijn zijn! kan ik het gelijk toepassen op alle andere soortgelijke scripts.. ;)

Met Vriendelijke Groet,
    [offtopic](ps. aub niet off topic gaan.. miss duurt het dan langer voor een goed, bruikbaar antwoord..
    als je snapt wat ik bedoel:p)[/offtopic]

EDIT: Dit is nu mijn script maar werkt nog niet goed.. als iemand het kan perfectioneren zou dat fijn zijn (xD):

Geen errors hierbij maar het werkt nie.. ik krijg dit^^
    -1314568759 seconds before you can post again!
    duss.. wat moet ik nog veranderen of hiernaast nog doen.. als je snapt wat ik bedoel^o)

Citaat van eroxed

Ik had namelijk alle rechten gekocht in het verleden. Word gek van al die mensen die alles blijven doorverkopen. Bij deze zet ik hem binnenkort gratis te downloaden.

jammer dat het zo moest gaan.. hij is inderdaad te vaak verkocht & weggegeven waardoor de rechten allemaal in de war zitten wat echt niet klopt.. maar wel leuk voor andere mensen om straks een auto tune game te kunnen uitprobere.. het wordt dus een open source.. maar net als alle anderen heb ik ook hierbij fouten gevonden tijdens het testen een tijdje geleden.. ^^ btw demo - demo werkt zowat op elke site.. niet test .. tester onzin^^ en tja als jij hem opensource maakt.. kan die vorige verkoper inderdaad hem niet meer te koop aan bieden om nog meer problemen te veroorzaken <.< ??

Hij heeft de kredietkaart all hoor ik net.. helaas voor my.. mja topic kan dus gesloten worden^^
    :slotje: hopelijk lukt de betaling via paypal met 'mijn' 3V prepaid Visa card .. straks wel gewoon^^ :p

Citaat van Hood

@ h4x0r666

Het script werkt wel.
    Het is het zelfde als op criminalplace.nl.
    Volgens mij heeft de topic starter iets fout gedaan.
    Want op Criminalplace.nl werkt het wel.

tja als hij de instructies van wswinkel goed heeft gevolgd zou wswinkel zelf het voor hem moeten oplossen of teminste hulp bieden anders kon die netzo goed geld terug vragen en gwn naar zoiets als wat ik heb gebruikt bevoorbeeld... (gebruiken^^) mja misschien kan iemand van criminalplace zelf ook wel te hulp schieten ;)