Posts by L.Pappalettera

Citaat van jopitan
    PHP
    $auto = array(merk=>"BMW",bouwjaar=>"2010",type=>"sedan");

maak hiervan eens:

PHP
    $auto = array("merk" => "BMW", "bouwjaar" => "2010", "type" => "sedan");

oh god sorry ik dacht dat, dat juist niet hoefde hehe :$ bedankt!
    :slotje::slotje: Jullie zijn helemaal toppie :p

Ik heb de volgende error:
    Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in C:\wamp\www\per3\opdracht 6\index.php on line 27

in deze simpele script:

Als ik de quotes weg haal krijg ik 3 andere errors:
    Notice: Use of undefined constant merk - assumed 'merk' in C:\wamp\www\per3\opdracht 6\index.php on line 16
    Notice: Use of undefined constant bouwjaar - assumed 'bouwjaar' in C:\wamp\www\per3\opdracht 6\index.php on line 16
    Notice: Use of undefined constant type - assumed 'type' in C:\wamp\www\per3\opdracht 6\index.php on line 16

dus ik weet het ook niet meer 8-)

Ik blijf toch de eerste het mooist vinden, als ik jou was zou ik een betere designer jouw tekening laten inkleuren en als het kan verbeteren zodat hij echt perfecto wordt :D

Ik heb alleen guest cards ofsowiets :p waar waarschijnlijk ook een speciale pet bij zit en die ga ik denk ik weg geven aan me broer, maarja waarom ga je geen diablo 3 spelen of guild wars 2 als die uitkomt (xD) hoef je niet maandelijks te betalen8-)

Lijkt mij niet aan die - te kunnen liggen maarja als het wel het geval is, laat dan eerst maar eens een grotere stuk van de script zien & de css gedeelte natuurlijk..

Citaat van mafiasnextkill

dat is niet helemaal waar ik had al een account bij google en had een nieuwe aangemaakt voor een coupon code maar die werd opgeschort omdat je niet 2 google adwords accounts mag hebben waar je al die gratis coupons op gooit

Bij mij was dit niet het geval, ik heb zelfs 3 of 4accounts gebruikt met van die gratis coupon codes (xD)

Kheb de eerste deel al gespeeld, ik vind diablo 3 er erg veel op lijken, beide zijn awesome :p als torchlight 2 uitkomt zal ik die ook wel ff gaan uitproberen, maar is waarschijnlijk lang niet zo goed als diablo 3 :$

Even dat je het weet, [email protected] bestaat inderdaad niet, je mist een letter^o) wat heb je met de (i)[email protected] gedaan.. als je dat al over het hoofd ziet. 8-) en met zoon toon en domme spelfouten (in de email) is het wel logisch dat ze niet veel moeite zullen besteden.

Als jij de verkoper was en je klant heeft toevallig een probleem tegen het hoofd gelopen, waar jij niks aan kan doen. Dan zou je het vast ook niet fijn vinden als je klant gelijk tekeer gaat. Het gaat hier wel om een mieterige 10 euro he. Met een hele rechtzaak hierover ben je waarschijnlijk nog wel meer kwijt :p

Ik moest gewoon weten hoe de uitkering heet waar je terecht in komt als je, je opleiding niet afmaakt.

Werkloosheidswetuitkering heeft daar geloof ik niks mee te maken of wel? :O This wel zo dat je bij minder plaatsen terecht kunt als je, je opleiding niet afmaakt maarja.

Hallo CP,

Geen idee waar ik dit moest posten maarja, ik heb even gezocht naar deze antwoorden maar ik kon ze niet zo snel vinden, dus hopelijk weet iemand van jullie het.

Wie weet in welke uitkering je terechtkomt als het je niet lukt om je opleiding af te maken?

En ik heb nog een vraagje.
    Wie weet wat je financieel gezien tekort komt per week, als je een startsalaris vergelijkt met een uitkering.

Met vriendelijke groet, LP (a)

Citaat van Yoichi

Beta gespeeld, niet echt een al te boeiend spel opzich, en vooral na al die jaren dat ze ermee bezig zouden zijn is het best een teleurstelling.

Ik vind het een grote voorruit gang, teminste als je diablo 2 hebt gespeeld! vind ik Diablo 3 echt een toppertje (L) enigste waar ik me dood aan erger, is dat ze nu van 8players per game.. 4 hebben gemaakt ^o) Lijkt mij dat inferno van moeilijk tot onmogelijk gaat worden. 8-)

Ik was even nieuwsgierig hoeveel mensen op CP Diablo 3 kennen en hem ook gaan kopen of hem allang ge pre-ordered heeft. Ik heb dat in ieder geval al een hele tijd geleden gedaan, maar vorige week heb ik toch nog de Collectors Edition kunnen bestellen! Ook heb ik vandaag een Diablo 3 headset van steelseries gekocht van 120euro , en serieus.. hij is geweldig!

Soo.. what about you guys?

Citaat van jopitan

Ik denk dat je met 10 pagina's nog wel veilig zit. Deze pagina's roepen ook namelijk weer telkens scripts aan om updates op te halen. Als ik het namelijk bekijk dan roept deze website naast de website en de resources (images, javascript files en css files) ook om elke ~5 seconde een script aan om recente updates binnen te halen.
    Maar ik neem aan dat je maar 1 tab open hebt met CP?

Soms open ik links in nieuwe tabs, zodat ik ze allemaal rustig kan lezen :P en dat zijn er dus inderdaad zoon 3-8..