Posts by mask
-
-
-
Geen budget? Je hebt geen 2,60? Ga één dag bedelen bij de supermarkt en je hebt misschien al genoeg.
Ik raad je aan om geen source te nemen maar zelf één te maken.
-
Kurene heeft hier het beste antwoord gegeven zover ikzelf kan zien.
Backticks (`) zoveel als mogelijk vermijden. Dat phpmyadmin dit doet betekent niet dat ij dit ook moet doen. Verder moet om de veld met een waarde of string een (').Over de $username. Ik zou neerzetten $userId. En natuurlijk ook wel beveiligen. Direct een variabele in de database gooien is nooit slim.
-
Citaat van Bever
@brokentrack
Iedereen is toch bijna zo begonnen? Dus wat lul je nou?
Ik geef enkel raad, dat is toch geen probleem hoop ik?
Want het is handiger om eerst ervaring te hebben voordat je zo'n game opstart ivm met bugs enzo.@TS:
Root is de map public_html (is eigenlijk geen root, maar wordt wel bedoeld denk ik) -
Citaat van RDMNL2010
onzin aangezien categorie.php 1 bestand is en hij ze ophaald met cat=14(id dus)
Denk eer je post. Of in jouw gevel, lees eer je post.'
Als hij de productnaam in de link wilt dan moet dat zo. Of hij moet niet met id's gaan werken maar met de namen van de cato's.
Dan wordt het:
ikkanhacken.nl/categorie/naam-categorie/ = ikkanhacken.nl/cat.php?cat=naam-categorieMaar als je die manier dus niet toepast maar je wil wel elke categorienaam in de link dan moet je dus voor elke categorie een nieuwe regel schrijven.
-
Via Htaccces kan je dit doen:
ikkanhacken.nl/categorie-naam/ = ikkanhacken.nl/categorie.php?cat=14
Maar dan moet je dus voor elke categorie een rij toevoegen in htacces.Hetzelfde geld voor items.
Wat je ook kan doen is:
ikkanhacken.nl/categorie/1/ = ikkanhacken.nl?categorie.php?cat=1
Hoef je maar één regel voor alle categoriën toe te voegen.Welke manier wil je?
Met vriendelijke groet,
Tim -
Citaat van az
Sourceshop waarom niet? als je die updates mag verkopen mag het zoalgn je maar geen kosten voor banditi berekend.
Dit is het enige goeie antwoord op de vraag.Een open source mag nooit verkocht worden. Omdat hij open source is. Je mag natuurlijk wel extra's/updates ervoor verkopen.
Met vriendelijke groet,
TimEdit: