Maak er eens een gewone image van en geen string.
width/height is niet echt nodig maar is wel beter.
Posts by DangerProne
-
-
dat is dus 1500 punten per euro... wat is het probleem dan?
Je kan toch 25 * 1500 punten uitrekenen...
of $prijs * 1500Lijkt me niet zo moeilijk...
-
done :cheer:
-
ik weet het niet maar moet je hier ook niet toestemming van hebben van de pretparken?
foto's, filmpjes... Ik weet het niet maar.... -
het gaat idd helemaal nergens over, tegen houden kunnen ze het niet.
Gaat te veel geld in om. Kijk naar newsgroupen, kan niemand tegen op en als je NZB site begint, wordt je nog gesponsord door x-news, eweka noem maar op, weet er alles van, zaten zelfs op hun servers.Als brein het nou echt voor elkaar krijgt, niet dat ze dat kunnen maar stel, wat gaan dan alle mensen doen? Stoppen met het snelle internet en gaan lekker over naar een basis pakketje, wat moet ik met snel internet als je niks kan. Dus gaan alle providers ook op de fles. Dus ze delen hier en daar wat klapjes uit maar tegenhouden zullen ze het nooit.
-
idd ik zou het ook liever zien dat kleine betalingen gewoon gedaan kunnen worden, ook via Ideal. Ze kunnen toch gewoon zeggen dat bedragen onder de 10 euro het gewoon moet kunnen.
Bij grote bedragen Het is idd veiliger als je kvk nummer nodig hebt.
Het is gewoon jammer dat er steeds minder mogelijkheden overblijven voor kleine bedragen en die overblijven gaat hoop naar de tussen partij toe dat je zelf amper wat over houdt.
Gelukkig hebben we nog minitix, dat kunnen ze dan zelf via Ideal opladen en zo hou je toch nog wat over.... Bellen en sms is leuk maar alleen voor de tussen partij.
daarvoor ook jammer dat wallie is overgenomen.... -
Citaat van L.Groot
Persoonlijk vind ik dat PaySafeCard alleen voor geregistreerde ondernemingen toegestaan moet worden. Uiteraard denk ik dit mede omdat ik zelf ook een KvK-nummer heb, maar ook omdat een website (of bedrijf) met een KvK-nummer gewoon veel veiliger en vertrouwder is. PaySafeCard accepteert zelf ook alleen geregistreerde ondernemingen, dus waarom zouden PSP's überhaupt al non-geregistreerde ondernemingen toestaan?
Om even ontopic te gaan:
- Het is mogelijk, alleen zul je de aanroepen die je naar TP doet moeten aanpassen en wellicht een beetje code / parameters moeten aanpassen. Het lijkt me dus niet super veel werk.amen :cheer:
-
wallie is overgenomen door Paysafecard maar is nu, met de overnamen alleen te gebruiken niet particulieren en moet je idd een nummer hebben. Als het wel zou werken en je nummer is niet bekend dan zou het zo kunnen wezen dat ze niet uitbetalen.
Zonder nummer kan het gewoon weg niet. -
denk niet dat het kan, heb zelf de MSI620.
Goeie lapjes trouwens, had hier voor een acer maar das toch wel een wereld van verschil kwa kwaliteit.
Maar goed, zou gewoon effe bellen, dan weet je het meteen
-
Citaat van Victini
ja hoor en die euro5 gaat niet door aangezien er een content bij zit die ik er zo opzet
volgens mij is het vrij bieden of niet?
dan mag je wel eens wat duidelijker zijn...
een content er bij? dan moet je dat er bij zetten, je bied domein namen aan... Staat voor de rest niks bij van content of min. prijs.En beetje normaal reageren kan ook wel.
-
- Modernwar.nl
- Drugskartel.nl
Voor beide totaal 5 eurotjes...
-
Zo gaat ie 1x om 1 uur in de nacht werken.
Wil je elke uur dan wordt het 0 en de rest sterren.
Dan zal ie elk heel uur werken. -
voor 30 dagen... 5 eurotjes
-
http://getho-crimes.nl/vraag/images/box_t2.gif
plaatje kan ie niet vinden, staat ie wel in de map :cheer:
-
oke alles is rond, kan slotje op :cheer:
bedankt Malik.
-
-
oke, ik ga voor 3 tweets, pm maar je gegevens dan maak ik het geld over...
-
30 eurotjes hier....
-
15 eurotjes hier....
-
zou die kettinkjes weg doen, past er niet bij of vervangen met iets anders, groente sliert of zo..
voor de rest mooi duidelijk