Posts by RamonSmit

Citaat van L.Groot

Maar 20 minuten re?nstalleren, is je site dan ook echt niet bereikbaar of is er dan een 2de server waar je site bereikbaar is?

En welke windows draaien jullie? Ik neem aan Windows Server 2008?

En krijgt Gio hier geld voor ofzo?

Server 2003 en XP Pro. 2008 zijn wij nog niet echt over te spreken. Onze hoofd servers zijn wel gewoon linux. dus als er ??n offline gaat stuurt ??n van de hoofd servers je door naar een backup server.

Gio krijgt er geen geld voor.

We draaien ZPanel omdat het gewoon fijner is om zelf aan te passen. en ik ben zelf ook een klein stukje programmeur daar in ;)

"Lekker hoor:
    Scripts die wij weigeren voor aanpassing:
    OsTicket,
    IP.Board,
    PHPbb,
    OSCommerce."

Al aangepast, excuses voor dat ;)

Zo, en dan mag ik nu eventjes wat reacties geven?

het is de zPanel. Een programma die je op je PC draait waarbij je een eigen hosting service kunt beginnen. Niet dat ik mensen wil afkraken, maar het hoeft niet een "thuis hosting" te zijn ;)

Waarom ge-reinstalleerd?
    Omdat Windows geupdate moet worden?

Idd, Windows Servers moeten regelmatig een update hebben.

20 minuten downtime, Waar je totaal niks van merkt.
    50mb/s is verder lang niet wat er in professionele DC's wordt gehaald Voor Daltcore Solutions is dat snel genoeg.

Ik denk dat de upload hoger wordt zodra het wat Groter wordt. Zoals bekent, zijn wij geen particuliere hosting. Wij hosten alleen voor organisaties en bedrijven.

Verder wil ik het woord overlaten aan "giotjuh". Die is de contact persoon tussen jullie en Daltcore Solutions.

Ramon Smit, Daltcore Solutions