Posts by ismail123

Ik heb even met je contact opgenomen en we kwamen eruit dat de functies wel werken, alleen hij verzend geen formulier.
    Ik heb aangegeven dat hij .ajax kan gebruiken, en heb hem deze code gegeven.
    Dit was de bericht:
    Onder dit:

Code
    .find('button.submit').click(function(){

Zet je dit:

Ik heb je even een voorbeeld gegeven, maar je moet even zelf de input selector wijzigen en toevoegen.

Ten eerste:

Code
    $$.ready(function() {

});

zet je om in

Code
    $().ready((function() {

});

En ten tweede je code staat op een lijn (zeker ictscripters bug), kan je niet even pastebin gebruiken ofzo?

Laat je gehele code eens zien of heb je een online demo?
    Ik heb hem even voor je aangepast, misschien is dit wat je zoekt:

Deze lijn heb je verkeerd gecodeert:

Code
    document.cookie = "DBadblockblocker=true;path=/";

Want nu gebruik je dus niet de variabel DBadblockblocker (wat je bedoeling volgensmij is), maar je gebruikt het gewoon als tekst.
    Het volgende moet het dus worden:

Code
    document.cookie = DBadblockblocker + "=" + "true;path=/";

Ik zou .htaccess ook niet te veel vertrouwen, wat nou als het corrupt raakt of per ongeluk verwijderd word? daarom is het binnen php veel veiliger te doen.

Als het corrupt raakt zal de site niet eens werken, dan krijg je een interne error.
    Indien het per ongeluk verwijdert wordt heb je daar wel gelijk in.

ismail123 dat is deels niet juist. Je kan HTML en JS coderen waarbij het wel gewoon uitvoerbaar is.

Dat kan natuurlijk, maar het moet wel gedecodeerd worden dus in principe waardeloos. En uiteindelijk wanneer je live-view's gebruikt van browsers krijg je de code te zien zoals hij is uitgevoerd. Hoe je dan ook de code codeert, het is altijd zien baar want de browser moet het kunnen uitvoeren.

@ M.Beers,

Als jij de code gewoon uitvoert in HTML definieer je nooit de code die je in je eerste PHP code hebt gezet.
    Dit vanwege dat er 2 aparte PHP codes worden uitgevoerd.
    Indien je gebruik maakt van "include" of "require" zal het gaan werken.

Tim heeft gelijk, je kan nooit CSS,HTML of Javascript onzichtbaar maken voor de gebruiker.
    Want de browser moet het wel kunnen uitvoeren.
    Je kan wel een copyright zetten op al je bestanden.