Voor sommige kan de link niet werken, zorg ervoor dat je ingelogged bent.
Als die link niet werkt, zal deze wel werken:
http://www.freemetrogame.com
Posts by ismail123
- 

- 
					Hier een jquery ajax voorbeeld. PHP
 Toon Meervar naam = "ismail"; var functie = "programmeur"; var site = "ictscripters"; var datastring = 'naam='+ naam + '&functie=' +functie + '&site=' +site; $.ajax({ type: "POST",// POST of GET(via url) url: "submit.php", // waar de data heen moet data: datastring, // de data success: function(data) { // als de data succesvol is gestuurd alert(data);//de data die je terug hebt gekregen van submit.php waar de data heen moest } error: function(){ // als de data onsuccesvol is gestuurd } });
 Indien succesvol kan je met dit resultaat spelen in php:
- 
					Heb er al 15 gevonden  
- 
					Het is hetzelfde principe als een cookie, maar dan werk je in de "object" formaat. 
 Ik zou beter met cookies werken voor de browser support.Hier een leuke voorbeeld, refresh de pagina dan zie je het werkend: 
 http://www.dns5.nl/html5/html5-local-storage-example.htmlHet is zeker niet moeilijk! 
 Hier een 10 seconde tutorial:Citaat
 localStorage.setItem("name", "Hallo wereld!"); //Variabel opslaan met de waarde "Hallo wereld!"
 alert(localStorage.getItem("name")); // Geeft een popup met "Hallo wereld!"
- 

- 
					like button is gewoon een standaartje scriptje die je van facebook zelf kan halen! dat mensen daar geld voor vragen.. 
 De economie wordt alsmaar slechter als je gratis dingen gaat geven. Als alle scripts gratis op internet zijn, waar moeten we dan onze geld uit halen?Het is oké om geld te vragen voor het implementeren van een geautomatiseerde like button. 
 Met een op maat gemaakte statistieken pagina.
- 
					Haal <div> en </div> uit de checkbox 
- 
					Ik hoop dat ze in percentage van het volledige filmpje berekenen en niet hoelang je erop zit. 
 Dus als een uitermate beroemde filmpje van 10 seconde wordt bekeken en ze kijken hoelang je erop zit dan zou je dat niet willen.
 Dus afhankelijk van het filmpje lijkt me het beste.
- 
					Van harte gefeliciteert ferhat!!   
 Nog vele gelukkige jaren gewenst met z'n drieën!
- 
					Hier kan ik niet veel mee, post eens je hele code via pastebin. 
 En ook de code hoe je een nieuwe id opslaat
- 
					Kan je me dezelfde link ook pm'en? 
 En het resultaat van de var_dump in [ code][ /code] zetten
- 
					Graag gedaan  We vullen elkaar aan, dat is het mooie van ons 
- 
					Heb je dan wel de code van de form om het na te gaan wat er fout is gegaan? 
 en probeer ook nog deze code uit te voeren bij php
 var_dump($_POST);
- 
					Gebruik position: relative; en margin:0; 
 haal left,right weg
 en plaats de div onderaanEn kijk even wat het resultaat is. 
- 
					Wat is de foutmelding? Heb je een link naar je site? 
- 
					Ja klopt, dat kan ik 
- 
					Huisdieren die je kan trainen en opvoeden als bewaker/aanvaller zodat je bij het aanvallen meer schade doet. 
- 
					Heb je misschien een online demo of de code van de form? 
- 
					Reza, Dat is inderdaad een goede afhandeling, ik heb dat in een framework gebruikt die dat voor mij doet met een "$taal" error. 
 Misschien dat je dat ook in een framework kan zetten?@Dees040 Je geeft deze query aan: 
 Daarmee geef je aan dat je "description" van je producten wilt halen.
 Terwijl je deze codes uitvoert:Codewhile($row = mysql_fetch_array($result)){ $row['picture'] $row['name'] $row['description'] $row['price'] $row['serial'] }
 Daarmee wil je zeggen dat je buiten "description" om ook nog "picture","name","price" en "serial" wilt ophalen.
 Dat heb je dus niet bij de query aangevraagd.
 Als je het snapt dan weet je nu wel wat je moet doen. Het uitvoeren laat ik aan jou over, succes 
- 
					@fils, Ik heb het over "echo", niet over een applicatie specifiek resultaat.