Ik kan je wel even rondleiden als je dat wilt.
pm me maar.
Posts by ismail123
-
-
je menu gaat over de content heen waardoor je op de eerste gedeelte niet kan klikken.
Je kan dit oplossen door een z-index aan toe te voegen of de breedte van de menu te verkleinen. -
@sukel,
graag gedaan, Optie 2 van Darsstar is uitgewerkt vanuit een array.
Je kan daar in de array wat meer levels enzo toevoegen. -
@Dars
Aah ja klopt, daar heb je gelijk in thnx voor de reminder! -
foreach staat letterlijk vertaald voor: voor elke.
Bij foreach werk je met arrays, een aantal variabels in een soort 'mapje'.
Bij foreach (voor elke), wordt de code uitgevoerd voor elke variabel in de array(map).Stel je hebt een array met 10 variabels, dan zal de foreach code 10x worden uitgevoerd.
Hierbij zal ik je aanraden de functie "switch" te gebruiken, het is hetzelfde principe als if elseif, alleen dan werk je met cases. Dat gaat als volgt.
PHP
Toon Meerswitch($lvl['smuggling_level']){ case ($lvl['smuggling_level'] < 3 && $lvl['smuggling_level'] >= 1): // hier je code voor level 1 of hoger. break; case ($lvl['smuggling_level'] < 13 && $lvl['smuggling_level'] >= 3): // hier je code voor level 3 of hoger. break; case ($lvl['smuggling_level'] >= 13): // hier je code voor level 13 of hoger. break; } -
@BrokenTrack
Je weet niet wat de gebruiker wilt, en of het een essentie is dat de server op super snelheid moet blijven of weinig verkeer.
Misschien is het voor een simpele site, waarbij zo'n uitgebreide denkwijze niet nodig is.
Think simple.@fils
IE5 is sowieso crappy xD
maar ik wist wel dat js/ js library ook een optie is, alsnog bedankt voor de reminder. -
BrokenTrack,
Wie zegt dat de topicstarter het zo wil?
Hij heeft het namelijk ook over php/sql omdat hij dit niet voor niks onder deze onderwerp heeft gezet, dus geef ik hem ook een php/sql optie. -
Berekeningen wil je wel doen via php, dat is mijn principe uit deze case.
-
@killingdevil,
Ik bedoel de fout in met browser support.Het is wel interessant om dat te vergelijken met php, want als je nou gewoon php gebruikt heb je meer opties en support je meer browsers i.p.v. wat jij zegt css gebruiken.
-
Citaat van Killingdevil
Je bent in ieder geval vergeten de menu-div te sluiten.
Alles is correct gesloten in die code.
Misschien dat je je verwart doordat de php syntax highlight aanstaat i.p.v. css syntax highlight. -
Citaat van Killingdevil
Dat wil hij niet. Maar stel at hij dat wel wil, dan gebruikt hij gewoon :nth-of-type(). Dat staat ook netjes in de documentatie waarna ik een linkje plaatste.
Ga je weer de fout in xD
Dan kom je weer in problemen met oudere browsers. -
Citaat van Killingdevil
Als dat een issue is pak je first-child, die wordt prima ondersteund.
En als die de 5e wilt pakken?
-
:slotje:
-
Citaat van Malik
eeyk zwarte balk is express neergezet, bedankt precies wat ik nodig had, ik zag de probleem wel maar oplossing niet.
hoe heb je het opgelost?
En slotje? -
-
eeyk
Als je niks bovenaan of ergens rondom de iframe wilt hebben, waarom ga je dan uberhaupt iframe gebruiken?
Dan kan je meteen de url via php verwerken. -
https://dl.dropbox.com/u/20954888/index.html
Als de link niet werkt: http://pastebin.com/yJvRCn5dAls je doet height:100% bij een absolute position pakt hij de totale hoogte van je browser scherm. Dus stel jij hebt een iframe die je 45pixels omlaag hebt geschoven dan zal die 45pixels extra onder je browserscherm doen om de totale height te krijgen.
Wat ik heb gedaan is, een soort van css trucje dat als je bottom:0 doet dat tie uitloopt tot het einde van je scherm en niet de totale height pakt.
Ook nog ff die border eruit gehaald.
Ramadan moubarak vriend

-
@killingdevil
Dan kom je weer in problemen met oudere browsers.
-
Via photoshop heb je wel een optie bovenaan als je de text selecteert om hem smoother te maken.
En als je geen photoshop hebt, maak de tekst groot en als een afbeelding en verklein hem dan. -
Heb je misschien een voorbeeld van wat je nu hebt, en wat je daarvan opgelost wilt hebben?