Posts by ismail123
-
-
Dit is een visueel vergelijkbare achtergrond: http://bitstrips.com/read.php?comic_id=W5QLL&sc=0
Zou me logisch lijken als het via http://bitstrips.com/ gemaakt wordt.
-
PM verstuurt

-
Al voorzien?
-
Toon Meer
He ictscripters,Ik ben bezig met een php strategy game en wil een kaart gaan maken waar alle spelers van het spel op staan met hun steden. Ik heb wat op internet gezocht en ze noemen dat vaak Tilemap. Verder weet ik dat het vaak ik Ajax wordt gemaakt.
Zoiets moet het worden.
Heeft iemand een idee hoe ik zoiets kan maken ?
Je kan de plaatjes uitknippen als ruiter vormen en dan met de <map> tag werken.http://www.w3schools.com/tags/tag_map.asp
Ik heb ooit eens gehoord dat daar extreem veel werk bij komt zien.
Ze zijden toen dat je pixel per pixel moest tekenen in Photoshop en hoe de slice ofzo moet gebeuren heb ik geen idee.Maar zowiezo dat ze me vertelden dat je ze pixels per pixels moest tekenen :s
Licht eraan hoe jij het wilt designen.
Hoeft niet perse per pixel. -
session_start(); Is zowel voor aanmaken en het herroepen van aangemaakte sessie.
Je kan daarbij ook nog een sessie check doen, bijv
if($_SESSION['actief']){
//als persoon is ingelogd.
}
En bij het aanmakn zet je dan dit erbij
$_SESSION['actief'] = true;Precies zoals op php.net staat uitgelegd:
"session_start() creates a session or resumes the current one" -
Ik geef ze altijd een handige tip:
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat!

-
Tja 1024x768 is echt een 2001 standaard en langzamerhand willen wij natuurlijk gebruik maken van grotere resoluties. Wellicht is de mobiele versie wat voor je als deze af is?
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.asp
Eerder 2007, maar volgens deze display stats is er wel een kleine 13% die die resolution dit jaar nog heeft. -
Ik ben gelukkig niet de enige die 1024x768 gebruikt

Ik zie graag updates tegemoet.
-
Reza
1024x768
Chrome browser -
-
-
-
@Broken, hij wilt een log-in gedeelte. Je kan moeilijk vanuit de ingame inloggen als je nog niet aangemeld he.
Ik snap het nut van je reactie niet.Ontopic.
Het beste is, wanneer een persoon inlogd dat je bij dezelfde index.php pagina blijft maaar...
bij php zet je dan:
include("ingame/index.php") ofzo, als ingelogd true is.
Als het false is dan ga je naar de outgame, en dat wordt geregeld via index.phpHet is een soort portal die kiest waar jij behoort, ben je ingelogd ga je naar (include("ingame/index.php"); ) en als je bent uitgelogd ga je naar (include("outgame/index.php");
Dit is zeer handig wanneer er meerdere mensen aan de site werken en je ingame van outgame scheidt in mappen. -
Die post is aangepast omdat er een letter te veel was in de titel. En iemand moest er zo nodig op reageren. Als ik daar een lettertje uitknip zou niemand het doorhebben. Dus zo'n probleem is dat in zo'n geval niet.
En wat er bij elke post een feedback kan worden gegeven vind ik nogal overdreven? Je kan iemand tog ook PM'en en zeggen hey daar pak je het verkeerd aan. ik zou het zo doen. Dat kan tog ook? En doe je niemand kwaad mee.
Het is zoals brokentrack bedoelt.
Het is bedoeld voor de handelingen die je met die persoon heb gedaan, en niet post waarop je reageert en commentaar op heb.
Dat is dan dubbelop. Bijvoorbeeld een topic met slicer gezocht. Iemand helpt diegene, krijgt een gesliced layout en dan wanneer handelingen voldaan zijn feedback erover geven.
Maar ook handelingen die niet voldaan zijn, bijvoorbeeld je gaat akkoord met de klus maar hebt niks van je laten horen of half gemaakt werk geleverd. -
Dat als je een programmeur wilt die veel tijd voor je moet besteden en kennis moet hebben dat die uiteindelijk wel geld moet zien

Haha je haalt de woorden uit mijn mond, bedankt! -
Dat teamleden niet zonder enige vorm van notificatie, niet via privé bericht of op de plek zelf, aangeven wanneer ze een bericht bewerken. Zeker als dit ten gunstige komt van henzelf.

+1
Volledig mee eens!Wat ook nog leuk zou zijn, is een feedback systeem zoals op sitedeals.
Waarbij het een vereiste is om een forumlink te plaatsen of het moet goedgekeurd worden door een onafhankelijke mod. -
Mensen moeten wel degelijk betaald worden voor hun werk. Een developer zijn kost tijd, bloed, zweet en tranen. Een loon kan op zijn minst eraf.
// vind dat zulke topics toe moeten.
+1Voor niks gaat de zon op

-
Wat als er geen inkomsten gegenereerd wordt?
Kan je ook een fixed prijs regelen? -