Wat heb je ingevoerd? laat je code en bestand naam zien.
Posts by ismail123
- 

- 
					Beste, Ik raad je PHP af om pagina's te blokkeren. 
 Het beste om in deze situatie te doen is een .htaccess bestand aan te maken en het volgende in te zetten:
 Dit zal de pagina:
 bestand.php
 blokkeren voor ALLE ip adressen, ook je eigen.Je kan ook de bestanden die je wilt blokkeren een andere extensie geven dus 
 .gt
 En deze code erin zetten:
 Dit zal alle bestanden met de extensie .gt blokkeren.
 En als je met php de functie "include" gebruikt, zal hij dat uitvoeren als php.
- 
					Toon MeerHallo iedereen, ik heb via teamviewer bij een vriend gezien, dat de layout +- dubbel wordt weer gegeven in IE en ook dat sommige opties niet werken... 
 dit is mijn css:
 -Code-Nu, ik snap niet goed hoe ik het kan opslossen, ik ben alleen dit teweten gekomen: 
 Bij de body dit:
 margin-right: auto;
 margin-right: auto;
 Maar dit blijkt niet te helpen...Kan iemand misschien helpen? 
 u vindt de site hier:
 "klik"
 Nergens zie ik dat je voorkomt dat de achtergrond plaatje zich herhaalt.
 Dus zet eens onder elke "background-image":
 Dit zal het probleem grotendeels verhelpen.Waarom zet je de body eigenlijk op position: absolute en vervolgens top en left op 0px. Haal die regel is weg en kijk eat er dan gebeurd? Het lijkt erop alsof je zit te gokken waar het probleem zich bevindt. Ik zie hier geen logica in om het probleem op te lossen. 
 Daarbij maak ik zelf meer gebruik van een class dan een id, zodat ik het altijd kan hergebruiken en botsingen voorkom.
- 
					Beste, Waarom gebruik je geen opensource webshop scripts? Zoals magento, opencart enzovoort. 
 Zoniet:Heb je al ervaring met javascript? De manier hoe ik het zou doen is, de prijzen ergens in javascript zetten d.m.v. php en een functie geven aan de knoppen die je indrukt, zodat de prijzen telkens worden bijgewerkt. Hier een simpel voorbeeld (Klik  Code Code
 Toon Meer<script> function bereken() { var producten = ["ictscripters_hacks","nogiets","nogiets2"]; // deze haal je b.v. uit je database. var prijzen = [1200,1500,2100]; // prijzen in centen var totaalprijs = 0; for(i=0;i<producten.length;i++){ totaalprijs += prijzen[i] * document.getElementById(producten[i]).value; } alert("Uw totaalprijs is: "+totaalprijs); } </script> Aantal ictscripters hacks :<input type="text" id="ictscripters_hacks" value="0" name="aantal" onkeyup="bereken()"> Aantal :<input type="text" id="nogiets" name="aantal" value="0" onkeyup="bereken()"> Aantal :<input type="text" id="nogiets2" name="aantal" value="0" onkeyup="bereken()"> <!-- De bovenstaande producten zijn ook uit de database gehaald --> <!-- Nog meer producten hier-->
- 
					mooi dat je het hebt opgelost! 
 Gebruik eens wat vaker php.net en bekijk de voorbeelden, dan zal je het sneller begrijpen.
- 
					Beste, Indien je nog opzoek bent, stuur me een pm. 
- 
					Beste, Beide zijn aanwezig mag ik hopen, CMS en design? Zodat ik direct aan het werk kan. Ik kan het wel voor je maken binnen de deadline. Stuur me een pm met je contact gegevens. Zie mijn referenties voor de meningen van andere. Met vriendelijke groet, 
 Ismail
- 
					Ik heb hier een in en outgame liggen. 
 Ingame is sliced en de outgame niet. Makkelijk in te bouwen maar dat moet je zelf doen. Neem maar contact met me op.
 gratis?
- 

- 
					Dus in plaats van het opvragen maak je een array met alle namen en achternamen? 
 Dan kunnen gebruikers in de source code alle namen en achternamen zien?
 Geen privacy meer
- 

- 
					Of via iDEAL en geld pinnen ;). Via iDEAL wordt het volgensmij direct afgeschreven. 
- 
					Ik zie er maar 1 pagina, dus ik kan niet checkenn of het op meerdere pagina's staan 
- 
					Bankoverschrijving ook mogelijk? 
 35 euro
- 
					@fils, bedankt   
 Zou je dan ook goedkoper uitkomen?
- 
					Hallo, Heb hier een pc samengesteld. Kijk maar wat je er van vind: 
 http://tweakers.net/gallery/426573/#tab:wenslijstMvg, 
 TimAls je zelf een pc samenstelt, zou je dan goedkoper uitkomen? 
 Is er echt veel kennis nodig voor het samenstellen?
- 
					- i3 Core 3.0 GHz 
 - 8,00 GB RAM Geheugen
 - 500 Watt Voeding
 - 3 TB Harddisk
 - Windows 7 Enterprise 64-BitsDus neem aan van wel ? 
 Hier heb je nog even de system requirements
 http://www.amd.com/us/products…/Pages/radeon-7850.aspx#2Het zal zeker wel lukken. 
- 
					Lars, Ik weet niet precies hoe je het hebt ingesteld met javascript(jquery), maar ik zal je de bron van het probleem vertellen. D.m.v. javascript(jquery) Wordt de css van dit stukje code bewerkt: Code
 Toon Meer<div class="ui-layout-center"> <div id="view-holder" class="ui-layout-content"> <ul class="breadcrumb"> <li><a href="#">Home</a></li> <li><a href="#">User level</a></li> <li><a href="#">Pages</a></li> <li><a href="#">Current page</a></li> </ul><h1 class="message-header">Welcome to Champion Builds!</h1> <button id="fullscreenb"><i class="icon-fullscreen"></i></button> <div id="centerContent" style="padding-left: 15px; padding-top: 10px;"> Welcome back to Champion Builds!<br /> From now on it is possible to save your builds on Champion Builds. This makes it possible to print, download or publish your build on Twitter of Facebook later.<br /> <br /> If you got any questions, just contact us via [email protected].<br /> We wish you a nice game.<br /> <br /> Yours sincerely,<br /> <br /> <b>The Champion Builds Team</b> </div> </div> <!-- END view-holder --> <div class="codeFooter"> <button id="slideleftb" class="closed">Slide West</button> <button id="sliderightb" class="closed">Slide East</button> </div> </div> <!-- END Layout Center -->De div krijgt de volgende attributen: Code
 Toon Meer.ui-layout-center{ position: absolute; margin: 0px; left: 228px; right: 0px; top: 43px; bottom: 0px; height: 338px; width: 1138px; z-index: 1; display: block; visibility: visible; }Zodra de schermresolutie wordt verandert, krijg je andere attributen: Code
 Toon Meer.ui-layout-center{ position: absolute; margin: 0px; left: 3px; right: 0px; top: 43px; bottom: 0px; height: 238px; width: 1138px; z-index: 1; display: block; visibility: visible; }Ik heb de hoogte verandert, dus verticaal verkleind. 
 De height wordt dus d.m.v. javascript verandert. Ook! Wordt de attribute "left" van 228px naar 3px verandert zodra de scherm resolutie wordt verandert.Ik heb even met de 2 attributen die verandert waren gespeeld, 
 en tot ontdekking kwam ik erop dat de "left" attribute terug moet gezet worden op 228px.Ik heb even door je js+css files gezocht maar kwam niks tegen dat "228px" of "3px" bevatte, helaas kan ik je dan niet vertellen waar de locatie van het probleem is. Je kan er wel nog een javascript code erover heen zetten dat je "left" +225 (228-3) kan geven zodra de schermresolutie wordt verandert. Maar dat lijkt me "dirty" om het zo te fixen. Het is inmiddels wel een oplossing, maar nog niet de juiste vind ik. Edit: Handig dat je gebruik maakt van chrome. Als je me een pm stuurt kan ik je met eigen ogen de probleem + oplossing laten zien. Als je het zelf niet weet te localiseren. 
- 
					Ik snap die twitter-integratie niet helemaal. 
 Waarom wil je met je twitter account inloggen als je al een ICTScripters account hebt?
 Mensen willen niet voor elke site die ze bezoeken weer een account maken.
 dan heb je duizenden accounts om te beheren.
 Om dat te centraliseren kan je gebruik maken met social media, waar veel gebruikers al een account hebben en vraag je via de api zijn account gegevens op.
 Zo kan je met 1 twitter account op elke site komen die twitter steunt
- 
					Is het wel compatibel met je computer? Ik kijk altijd op youtube en op google bench marks en reviews om te checken of het de juiste is. 
 Ikzelf ben geen zware gamer meer, alleen online games dus heb er nauwelijks verstand van.