Mag gesloten worden.
Thx
Posts by TimeToRob
-
-
Betaald
-
15 euro
-
Beste,
Ik ben op zoek naar een vaste scripter, die voor mij de nodige scripts maakt die waar ik verlang.
Ook fouten opspoort en aanpassingen maak, waar nodig.Ik vergoed je per script die je maakt. We komen samen een prijs overeen.
Mail me even je gegevens, (Naam, leeftijd, eigen site eventueel), en vertel me erbij waarom je het wilt doen.
Het gaat om een online mafia spel. Meer info via PM te verkrijgen.
Groetjes,
Thomas -
Hey,
Ik heb momenteel een Flashchat op mijn site.
Maar ben op zoek naar een unieke chat, voor op mijn site.Wat moet er zijn?
- Users moeten automatisch inloggen met hun naam.
- Admin heeft admin rechten
- Andere admisn hebben moderatorrechten
- BAN/KICK/negeer/Zwijgenopleggen/...
- Aantal leden op de chat werkt met cronjobs nu, dit moet blijven werken.Meer info via PM, of als je wat hebt liggen, laat het me maar weten.
Ik heb een budget ervoor.Groetjes,
Tom -
AL veel verkocht??
-
120 euro!!
-
-
-
Citaat van Robin
Ik heb hem tegen vergoeding te koop staan op http://www.wmwinkel.eu/scripts_meer/8.html voor maar ?3,00
Heb je meer uilet hoe die werkt Robin??Groeten
-
-
Hallo,
Ik ben op zoek naar een script om een hosting site te beginnen.
Ik ben bereid een kleine som te betalen als dank.Vriendelijke groeten,
TimeToRobWillem: Topic verplaatst
-
Maar het is enkel bij dit script. De rest werkt. En op mijn andere host werkt het gewoon wel...
Groeten,
TTR -
Hey,
Mijn script van Criminolz, plattegrond (townmap.php) werkt als ik het open op mijn server.
Maar als ik klik op een pijl dan krijg ik deze error:
PHP
Toon MeerInternal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache/2.0.63 (Unix) mod_ssl/2.0.63 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at timetorob.com Port 80
Aan wat zou dit kunnen liggen??
Groeten,
TimeToRob -
Het moet gewoon jpeg zijn in plaats van Pjpeg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.01.11 18:29:32:
Owja, dit is mijn script ervan...PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['bewerken'])) { if($_FILES['afbeelding']['type'] == "image/jpeg") { if($own['avatar'] != "images/avatars/empty.jpg") { unlink($own['avatar']); } $uploadedfile = $_FILES['afbeelding']['tmp_name']; $src = imagecreatefromjpeg($uploadedfile); list($width,$height)=getimagesize($uploadedfile); $newwidth = ($width < 100) ? ($width) : (100); $newheight = ($height < 100) ? ($height) : (100); $tmp=imagecreatetruecolor($newwidth,$newheight); imagecopyresampled($tmp,$src,0,0,0,0,$newwidth,$newheight,$width,$height); $filename = 'images/avatars/' . $own['id'] . md5($_FILES['afbeelding']['tmp_name']) . '.jpg' ; imagejpeg($tmp,$filename,100); imagedestroy($src); imagedestroy($tmp); mysql_query("UPDATE users SET avatar = 'images/avatars/" . $own['id'] . md5($_FILES['afbeelding']['tmp_name']) . ".jpg' WHERE id = '" . $own['id'] . "'"); echo'<font color="green"><strong>Je avatar is succesvol opgeslagen.</strong></font><br /><br />'; missiondone(2); } else { echo'<font color="red"><strong>Je avatar voldoet niet aan de eisen.</strong></font><br /><br />'; } } echo' Het plaatje moet een <strong><font color="orange">jpg</font></strong> extensie hebben. Hij wordt automatisch naar het formaat 100 x 100 verkleind. <form method="post" enctype="multipart/form-data"> Upload:<br /> <input type="file" name="afbeelding" class="input"><br /> <input type="submit" value="Uploaden" name="bewerken" class="submit"> </form>'; ?>
-
-
Citaat van F.Ajeti
Post is het banscript?
Dat is het verban script. En er hoort ook een SQL code bij. -
De Admin code van de recht bank!!
PHP
Toon Meer<?php if($own['admin'] == 'Ja'){ ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Admin Rechtbank</h1> <p> Vul hieronder de gebruikersnaam in, van de speler die je in de rechtbank wilt plaatsen.<br /> Vergeet geen reden erbij te vermelden!<br /><br /> <form method="POST"> <strong>Gebruikersnaam:</strong><br /> <input type="text" name="gebruikersnaam"><br /><br /> <strong>Reden:</strong><br /> <input type="text" name="reden"><br /><br /> <input type="submit" name="klaar_plaatsen" value="Plaatsen"> <input type="reset" name="opnieuw" value="Opnieuw"> </form> </p><br /> <?php if(isset($_POST['klaar_plaatsen'])) { $Leden = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE login = '" . $_POST['gebruikersnaam'] . "'"); $LedenRechtbank = mysql_query("SELECT * FROM rechtbank WHERE login = '" . $_POST['gebruikersnaam'] . "'"); if(mysql_num_rows($Leden) == 0) { echo '<h1>Fouten</h1>'; echo '<font color="red">Deze speler bestaat niet.</font>'; } else { if(mysql_num_rows($LedenRechtbank) != 0) { echo '<h1>Fouten</h1>'; echo '<font color="red">Deze speler kan al niet meer spelen.</font>'; } else { $row = mysql_fetch_array($LedenRechtbank); $fouten = array(); if(! isset($_POST['gebruikersnaam']) OR EMPTY ($_POST['gebruikersnaam'])) { $fouten[] = "Je bent vergeten een gebruikersnaam in te vullen."; } if(! isset($_POST['reden']) OR EMPTY ($_POST['reden'])) { $fouten[] = "Je bent vergeten een reden op te geven."; } if($own['login'] == $_POST['gebruikersnaam']) { $fouten[] = "Je kan jezelf niet in de rechtbank plaatsen."; } if(empty($fouten)) { $Gebruikersnaam = mysql_real_escape_string($_POST['gebruikersnaam']); $Reden = mysql_real_escape_string($_POST['reden']); $RechtBankPlaatsen = mysql_query("INSERT INTO rechtbank (login, plaatser, datum, reden) VALUES ('" . $Gebruikersnaam . "', '" . $own['login'] . "', NOW(), '" . $Reden . "')"); if(!$RechtBankPlaatsen) { echo '<h1>Mislukt</h1>'; echo '<p>Er is een fout opgetreden, ' . $_POST['gebruikersnaam'] . ' is <strong>niet</strong> in de recjhtbank geplaatst.</p>'; } else { echo '<h1>Gelukt</h1>'; echo '<p>' . $_POST['gebruikersnaam'] . ' is succesvol in de rechtbank geplaatst.<br /><strong>Reden:</strong>' . $_POST['reden'] . '</p>'; } } else { echo '<h1>Fouten</h1>'; foreach($fouten as $fout) { echo '<p color="red">' . $fout . '</p>'; } } } } } ?> </div> <?php } else { ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> <?php } ?>
De code van de rechtbank
PHP
Toon Meer<?php $sql = mysql_query("SELECT * FROM rechtbank ORDER BY datum DESC"); ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Rechtbank</h1> <p> Welkom bij de rechtbank.<br /> Hieronder zie je alle leden die zijn verbannen van het spel. </p> <table width="100%"> <tr> <td><p><strong>Speler</strong></p></td> <td><p><strong>Rechter</strong></p></td> <td><p><strong>Datum</strong></p></td> <td><p><strong>Reden</strong></p></td> </tr> <?php if(mysql_num_rows($sql) == 0) { echo ''; } else { while($query = mysql_fetch_array($sql)) { ?> <tr> <td><p><?php echo $query['login'] ?></p></td> <td><p><font color="red"><strong><?php echo $query['plaatser'] ?></strong></font></p></td> <td><p><?php echo $query['datum'] ?></p></td> <td><p><?php echo $query['reden'] ?></p></td> </tr> <?php } } ?> </table> </div>
Wat hebben jullie nog nodig??
-
Is er dan ook een mogelijkheid dat ze een tekst zien??
Groeten
-
Hey,
Ik heb een rechtbank (verban) systeem gemaakt. Alles is toegevoegd, de PHP, en MySQL. Maar wat raar is, als ik iemand verban, dan kan die blijven spelen, en ziet die geen BAN test. Weet iemand hoe dat komt.
Groeten,
Thomas