dat ziet er goed uit! mooi gesliced, niks op aan te merken
Posts by frankiscool
-
-
typ:
gebruikersnaam demonstratie
ww demonstratie -
-
bij rapifia.nl is een .net domein 10 euro
-
-
dit krijg je als je je activatielink aanklinkt. Nu ben ik er achter gekomen dat er in de database een ander nummer komt dan wat naar je gemaild wordt. het database nummer is altijd '0' of '2147483647', bij andere werkt het script wel, en ik heb het niet veranderd, het is gewoon het standaard criminolz script. kan iemand mij helpen?PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['submit']) && $_POST['submit'] == "Registreer") { $fout = array(); $match = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE login = '" . $_POST['login'] . "'"); $dubbel = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE ip = '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "'"); if (preg_match ("/[&<>%\+\$\*\,\. ]/i", $_POST['login'])) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam mag geen speciale tekens bevatten"; } if(strlen($_POST['login']) > 15) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te lang: max. 15 tekens"; } if(strlen($_POST['login']) < 3) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te kort: min. 3 tekens"; } if(strlen($_POST['pass']) < 6) { $fout[] = "- Je wachtwoord moet uit minstens 6 tekens bestaan"; } if(strlen($_POST['pass']) > 18) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet meer dan 18 tekens bevatten"; } if($_POST['pass'] != $_POST['pass_repeat']) { $fout[] = "- De wachtwoorden komen niet overeen"; } if($_POST['pass'] == $_POST['login']) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als je gebruikersnaam"; } if(!preg_match("/.+@[a-zA-Z0-9_-]+\..+/", $_POST['email'])) { $fout[] = "- Er is geen geldig e-mail adres ingevuld"; } if(mysql_num_rows($match) > 0) { $fout[] = "- Er bestaat al iemand met deze inlognaam"; } if(mysql_num_rows($dubbel) > 0) { $fout[] = "- Je mag maar 1 account per ip registreren!"; } if(!isset($_POST['agree'])) { $fout[] = "- Je moet akkoord gaan met de regels en voorwaarden"; } if(empty($fout[0])) { $activatiecode = rand(1000000000, 9999999999); $bericht = "Hallo " . $_POST['login'] . "! Bedankt voor het registreren op " . gamenaam . "! We hebben jouw registratie succesvol verwerkt, en je kunt bijna inloggen. Het enige dat je nog hoeft te doen is op de onderstaande link klikken: http://" . url . "/index.php?p=activate&user=" . $_POST['login'] . "&code=" . $activatiecode . " Nadat je dit gedaan hebt, kun je inloggen op http://" . url . " met de volgende gegevens: Gebruikersnaam: " . $_POST['login'] . " Wachtwoord: " . $_POST['pass'] . " Veel plezier namens de crew!"; mysql_query("INSERT INTO users (login, pass, email, activatiecode, stad) VALUES('" . $_POST['login'] . "', '" . $_POST['pass'] . "', '" . $_POST['email'] . "', '" . $activatiecode . "', '" . rand(0, count($steden) - 1) . "')") or die(mysql_error()); if(isset($_GET['i'])) { if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT id FROM users WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'")) > 0) { mysql_query("UPDATE users SET power = power + '5000', kogels = kogels + '20', bank = bank + '20000', callcredits = callcredits + '3' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("UPDATE users SET refferals = refferals + '1' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("INSERT INTO berichten (onderwerp, bericht, afzender, geaddresseerde, datum, outbox) VALUES('Refferal aangemeld', 'Beste crimineel,\r\n\r\nEr heeft zojuist een refferal aangemeld: " . $_POST['login'] . ". Je hebt je beloning zojuist ontvangen!\r\nMet vriendelijke groet,\r\nAnoniem.', 'Anoniem', '" . $_GET['i'] . "', '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', 'False')"); } } mail($_POST['email'], "Registratie op " . gamenaam, $bericht, "From: " . gamenaam . " automailer <" . noreply_mail . ">"); $goed = "<div class=\"dark\"><font color=\"green\" style=\"font: bold\">Je account is succesvol aangemaakt! Er staat een activatiemailtje in je inbox.</font></div><br />"; unset($fout); } else { foreach($fout as $tekst) { @$foutje .= "<br />\n\r" . $tekst; } $fout = "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font: bold\">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div><br />"; } } ?>
-
heel handig die nieuwe homepage
-
kdoe het eigenlijk het liefst met wallie
-
t ziet er wel leuk uit:D
met wat kan ik betalen? -
als ik bij cokefabriek op f5 klik, dan vernieuwd de pagina naar de homepage
-
ik ben wel geintereseerd in je sigaretten script, heb je er een voorbeeldje van?
-
-
schandalig. Maar het is ook niet goed dat iedereen dingen namaakt van banditi
-
ik ben vóór
-
kan hem ook niet vinden. Wil iemand hem anders even uploaden?
-
Ik wil graag een minichat script voor criminolz, die aan de onderkant van elke pagina staat. Eentje die automatisch vernieuwd zonder de pagina te vernieuwen.
Voorbeeld:
van mijnmaffia is deze.Mijn budget is iets van 10 - 20 euro
Met vriendelijke groet,
Frank Verhagen -
ja klopt ik ben je klant, heb je toegevoegd
-
PHP
Toon MeerWarning: fopen(compiled/c_d4dc8387ce56284950413b1488001bee.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/Frank/domains/europemaffia.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 715 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/Frank/domains/europemaffia.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 716 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/Frank/domains/europemaffia.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 717 Warning: fopen(compiled/c_dd0d7937233d649b1d9ce37c0cfba68d.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/Frank/domains/europemaffia.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 715 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/Frank/domains/europemaffia.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 716
deze errors krijg ik als ik criminolz op mijn host zet. Op XAMPP getest en daar heb ik ze niet. Ik d8 dat je deze kon verhelpen door write permission te geven maar hoe doe je dat in directadmin?
Alvast bedankt,
Frank Verhagen
-
mag ik ook anders betalen?
-