Ik zou doen wat Darsstar zei, dit is in principe hetzelfde als de preg_match, behalve dan dat je geen regex hoeft in te vullen
Posts by Tim
-
-
Oke, keylogger is op dropbox gezet. Daarna moet het eerst nog geactiveerd worden
Gebeurt ook niet uit zichzelf, tenzij dit een worm is. Wat een geavanceerde virus is die niet zo 123 gemaakt wordt.
-
BSOD = Blue Screen Of Death
Over dropbox.
Hier KAN je een keylogger mee krijgen, MAAR, enkel via vrienden of personen waar jij mee shared. -
Voor de Avast liefhebbers:
Deze gaf bij mij een BSODEn zoals Dein deels zei, een Firewall is zeer belangerijk en wat ook een goeie is is een anti virus die ook websites bekijkt of daar geen malide code in zit.
En vind dat keylogger maar een onzin verhaal, na al die jaren heb ik er nog geen gehad :\ Of het is gewoon een vriend die met je aan de haal is geweest of je bent gewoon op verkeerde sites terrecht gekomen.
Wil je goed van een virus afzijn, dan is zoals Dein zei een format nodig. Backup KAN je maken, mits je deze backup ook extern (dus niet booten) even scant met paar programma's. Is minder zeker, maar is dan redelijk veilig.
-
Ik snap niet hoe je een laptop zo in het wilde weg gehackt wordt. Kan iemand uitleggen hoe je dat doet? (niet zelf hacken, maar gehackt worden)
-
-
-
We mogen nu voortaan ook reclame maken voor onze websites?
-
Wat Maviose bedoeld is waarom er zo onveilig gewerkt wordt.
Waarom zou je ALLE mappen naar 777 doen? -
Bestand ook chmodden
-
Waarom vind ik het antwoord binnen 2 minuten via Google bij een copy paste van de error? (los van dat ik het al gewoon wist)
-
Wat is jouw upload snelheid?
-
4/5 HTML zei je toch?
Ik zou eens kijken naar je form opbouw
-
Beta is Beta, niet officiëel dus
En indien je op Google kijkt zie je ook dat dit logo tevoorschijn komt sinds korte tijd. -
-
Verkeerde categorie ~
-
Waarom Windows?
-
-
Verschilt per script. Niet meer, niet minder.
Verder hoort dit onder het kopje "Juridisch". -