Posts by Tim

Voor 100 kan je er misschien eentje kopen met niet veel bugs. Maar uniek wordt et em dan waarschijnlijk niet.

Citaat van XDSkyress

@ Nick die regel doet het niet.
    En @ eeyk http:// en www. staan er niet in en doet het nog niet

Google geprobeerd?

Ik persoonlijk vind dat een goede setting, enkel raad ik de PSU af en vraag ik me af waarom die moederboord. Ook waarom je niet een 2TB HDD neemt ipv 2 x 1TB, dat scheelt geld.

http://tweakers.net/gallery/42…_id=246583#tab:inventaris

Webcam, wou een goede HD webcam, deze had als enige een goeie review dus nam ik deze.

WLAN kaart, wou één die 5Ghz ondersteunde, deze doet dat. Echter is het bereik zeer slecht en kom ik niet boven de 8 MBps. Afrader. Standaard onderdeel, weinig over te vertellen.

HDD, 2 TB voor genoeg ruimte. 7200 RPM voor de snelheid. Ook 64MB cache voor extra snelheid. Ook is deze SATA600, ook al zal je dat niet merken. Ik raad hierbij de merken WD, Seagate en Samsung. Als je een SSD gaat gebruiken zoals ik(zie later) zijn deze specificaties overdreven.

Beeldschermen hou ik erbuiten, ik doe aan eyefinity. Dit is een wat grotere uitleg. Dit verschilt namelijk per kaart en perk merk kaart.

Casing, deze kast bied ruimte aan en een goede airflow + kabelmanagement. Is wel wat aan de dure kant. Heb deze vooral ook gebasseerd omdat ik deze mooi vond. Ik vind zelf dat je vooral op uiterlijk moet letten en kijken of alles er wel in past.

Corsair H80, waterkoeling. Waterkoeling is natuurlijk beter dan puur lucht. Heb voor deze gekozen omdat de H100 niet veel beter koelt dan de H80 en tegelijk ook veel meer plek inneemt.

Toetsenboord is niet belangerijk.

RAM, dit merk zou het beter moeten doen, zeker als je gaat overklokken dan de andere merken. 16GB voor genoeg geheugen. Ik draai hem op 1333, maar heb rekening gehouden met upgrades voor 1600.

Intel 2600K, goede processor om over te klokken. Neem niet de 2700 aangezien deze hetzelfde is maar met een overklok. Je wilt mogelijk ook kijken naar de nieuwe generatie die er is of komt.

GPU, 7950 zijn zeer sterk en niet zeer duur. Heb er twee zodat ik alles goed kan draaien want eyefinity is zeer zwaar. OC versie om het koeler te houden, de koelblokken zijn namelijk beter. Er is inmiddels alweer wat veranderd, zoals 2 GPU's in één (zoals 7990 iirc)

Optic drive, goedkope blue ray lezer. Lettend op dat deze SATA150 moet hebben voor het moederboord.

PSU, in het ergste geval zou het zo kunnen zijn dat ik boven de 800 watt uit komt. Lijkt me sterk, maar het kan. Dus heb ik 1000+ genomen. Corsair omdat dit een zeer goed merk hierin is, werd door meerdere mensen aanbevolen. Waar je misschien ook op wilt leten is op welke certificaat ze hebben (80 plus, bronze, zilver etc)

SSD, één van de betere SSDs voor de consument. Presteert goed en is betrouwbaar, zoals naar verwachting van Samsung. Is misschien wel iets duurder, maar SSDs neigen snel stuk te gaan indien ze slecht in mekaar zitten. Vandaar.

Moederboord ondersteunt allereerst de socket van de CPU, 1155. Ook ondersteunt deze de PCI 3.x aansluitingen van de GPU. Op dat gebied blijven er niet veel meer over. Wou ook plek hebben voor 4x RAM. Wou ook een Asus hebben omdat je dan gegarandeerd bent van goede kwaliteit betreft moederboord.

Als je wilt kan ik je mijn pc samenstelling doorsturen.

Deze heb ik ongeveer één maan geleden in mekaar gezet, koste totaal ongeveer 3060 euro. Als je dan van enkele dingen wat goedkoper neemt kom je ongeveer op jouw budget :)

Citaat van Yoichi

En jij bent nog lekkerder want je hebt geen idee waar je het over hebt.
    http://community.mybb.com/thread-116905.html
    Denk dat dit in de richting komt van je probleem.

Heel simpel, als je met zulke beschuldigingen komt, kom met bewijzen.

Ikzelf gebruik altijd mijndomein om te kijken of een domein vrij is. Nog nooit problemen mee gehad. Wil daarom eerst bewijzen zien van dat zij dit daadwerkelijk hebben gedaan. Dit nijgt ten zeerste namelijk naar zwartmakerij zonder zeker te weten dat zij dit gedaan hebben. Zoals Jopitan uitlgegde.

Citaat van Joyeria

Dit dacht ik inderdaad ook, het is een test server op je eigen computer. Misschien bestond/bestaat er een app om te scripten via het programma.

Nee... niet echt:

Citaat

XAMPP is an easy to install Apache distribution containing MySQL, PHP and Perl.