Posts by Tim

LightIRC werkt niet voor elke IRC server. Deze hebben namelijk een flash protocol nodig. Voor het geval je het niet wist ;)

preg_match werkt met een regex. Valt weinig over uit te leggen.

Echter, over een regex valt veel meer uit te leggen :)
    Google dus eens op "regex".

Regex is de afkorting voor Regular Expression.

Windows is in principe een beter besturinssysteem dan een Mac.
    Besturingssysteem.

Een heel groot verschil zit hem in dat bij een Mac dat daar speciaal gekozen onderdelen in zitten. Bij Windows hoeft dit niet. Een mac hoeft dus enkel met maar een selectief aantal hardware te werken. Terwijl dit niet het geval is bij Windows. Windows kan dus veel meer.

Ook iets is dat steeds meer gebruikers dingen meer richting kernel mode willen kunnen draaien. Dat ze meer mogen, wat voor gevaar kan zorgen.

Ook is er uit onderzoek gebleken dat een Mac dacht ik 10 jaar achter loopt op Windows betreffende de veiligheid.

Een mac is dus duurder vanwege de naam en het feit dat het speciaal gekozen hardware is. Voor hetzelfde geld krijg je een betere computer met Windows.

Verder is het natuurlijk zo dat Windows zonder problemen kan draaien. Zolang je geen gekke dingen doet. Heb je zelf in de hand. Ook moet je dus op letten welke hardware je hebt. Omdat een Windows WEL met alles kan werken, en een mac niet.

Citaat van scarface

Wat is het verschil tussen een kantoors pc die savonds op slaapstand staat of een high end computer waar mensen ook cracked programmas zoals photoshop dreamweaver enz enz. Jij kan niet 4 jaar lang zonder 1 virus te riskeren.

En jij hebt geen verstand van besturingssystemen.

Zullen we weer on-topic gaan? :)

Wat voor grafische dingen ga je doen? :)

Windows is krachtiger en kan meer dingen draaien. Mac werkt misschien fijner.

scarface, als ik jou was zou ik dat crashgedeelte weglaten. Blijkbaar niet veel verstand van PCs ;) Want blijkbaar weet je de reden daartoe niet van.

Je praat hier over relavantie tussen logo en bedrijf. Nu snap ik niet de relatie tussen de blaadjes en het bedrijf.

DA maakt een cronjob bestand aan. Moet je ff zoeken waar :)

Moet je wel root toegang hebben op je server.

Haal zoiezo geen Alienware, daar wordt je afgezet :)

Wil je een ultrabook? Moet het mobiel zijn? Moet het krachtig zijn? Naast je wens van dat het er goed uit moet zien natuurlijk.

Cookiewet is overigens voor alle websites. Ook dus die van de overheid, die deze zelf nog niet naleven.

Overigens zou Google is voor de grap ELKE keer dat je de website bezoekt toestemming moeten geven, met een link naar de nieuwe wet. Kijken hoe lang de wet dan nog stand houd...

Is het erg als je alle bestanden weg zijn (aangezien je toch een back up hebt) en dat je alles opnieuw moet instaleren? Zo niet, instaleer Windows dan ff opnieuw ;)

http://www.event.gamesig.net/
    Mijn systeem met talen gedoe in gebruik :)

Hoort standaard de taal van je browser te nemen. Indien deze niet bestaat pakt hij de standaardtaal, die ik nu op Engels heb gezet.

Vertalingen zet je in een apart bestandje. Vertalingen roep je statisch aan. Simpele replacement functie gemaakt indien je variabelen in een tekstje moet hebben.

Ik heb een talensysteem gemaakt :)
    Is enkel wel geïntegreerd in mijn eigen systeem.
    Zitten nog wel paar nadelen aan ivm vreemde karakters. Grotendeels opgelost maar ze zijn er nog wel dacht ik.

Zal is kijken hoe en wat. Is namelijk het systeem dat ik eens open source wil maken.

Citaat van Ferhat.Remory

Windows 7 is 2,3 GB... Heb de .iso nog liggen.

XP gebruikt tussen de 4-10 GB zover ik heb begrepen. Zal wel waarschijnlijk 32 bit zijn.

64 bit Windows 7 gebruikt ongeveer 16GB.