Posts by Tim

Een VM kan je al goed draaien met 4 GB.

CPU acht ik niet nodig. Overigens ben ik wel zelf meer een Intel fan, die leveren betere CPUs. Zijn misschien wel iets duurder dan AMD.

Wat voor SSD? Indien OCZ raad ik je meteen aan een andere te nemen.

Ikzelf heb waterkoeling voor mijn CPU, H80 van Corsair. werkt goed. Kan wel veel lawaai maken in hoogste stand. Maar koelt zeer goed. Niet dat ik het echt nodig heb gehad. Met een overclock naar 4.5 Ghz wordt die 73 graden bij HyperPi.

Van videokaart waterkoeling weet ik niet veel af. Maar voor actieve waterkoeling moet er wat gesleuteld worden dacht ik.

HD 7990 GPU van AMD of GTX 690 van Nvidea. Heb zelf AMD maar wil overstappen naar Nvidea. Zijn de beste kaarten op de markt dacht ik. Kosten 1000 euro elk ongeveer.

Voor meer fps kan je overgaan naar crossfire/SLi of een sterkere kopen :)

Vergeet niet dat fps ook game afhankelijk, settings afhankelijk, achtergrondproces afhankelijk en resolutie afhankelijk zijn. Dus dat je bij 1 spel 60 hebt en de ander 100.

Overigens, je wilt geen 100. Je zult het verschil namelijk niet zien. 60 is prima.

CPU verbeteren / RAM verbeteren zal weinig uithalen.

Heb je al een SSD?

Dacht dat quick compilen shift F6 was. Met C++ althans bij Visual Studio. Maar zou nu eenvoudig gegoogled moeten kunnen worden met de term compilen :)

Besef dat als je manier van Willem doet dat de Windows code een niet geldige code kan zijn. Ivm fabrieksinstallaties doen ze vaak andere code.

Windows code moet wel altijd op achterkant van de laptop staan.

Overige software moet je opnieuw zien te vinden tenzij je idd de.al vertelde manier doet.

+1 @ Killing. Je wilt de server natuurlijk zo min mogelijk laten denken. Ikzelf heb oveeigens de gedachte van, jij browser niet willen up daten? Jij pagina niet mooi zien.

Om kwaliteitsverlies te voorkomen zul je meerdere resoluties plaatjes moeten hebben en dmv javascript de resolutie opvragen.

Let op, ikzelf draai op 5760 x 1080. Dus dan is die 2000 niet voldoende.

Allereerst, leer geduld te hebben en gedraag je. Je lijkt op een klein kind die zijn zin niet krijgt met zulke taal.

Verder zeg je dat je DETREATH hebt uitgelegd, echter zie ik daar nergens een beschrijving van terug.

De wensen voldoen precies aan de normen in het spel om AFK te kunnen farmen. Wat dus verboden is.

Overigens zeg je doodleuk dat ik niet moet reageren als ik het niet kan maken. Helaas voor jou, dit kan ik wel maken ;)

(Heb website moeten maken in C# en met Kinect gewerkt wat C# gebruikt)

Je kan offtopic vermijden door eerlijker het leven door te gaan.

Bij de tabel van wereld + speler sla je natuurlijk data op die belangerijk zijn voor die specifieke wereld en die speler. Desnoods dat je daarom deze ook een identifier meegeeft hiervoor.

Is in principe mits je om kan gaan met database structuren zeer simpel.

Op school heb ik FCO-IM en ERDs moeten leren maken voor dit soort doelen.

Je hebt een tabel met gebruikers. Elk een uniek ID. Je hebt een tabel met werelden. Elk met een uniek ID. Je hebt een table met karakters welke een ID bezit van zowel werelden en de gebruikers. Deze is dus van beide afhankelijk.

Zelf ben ik ook een APB speler, wetende dat dit verboden is en dat er een account ban voor staat.

Een bot is altijd iets wat een mens kan doen. Maar betekent nog niet dat ze toegestaan zijn. Dit doordat het een third party tool is. Deze zijn niet toegestaan.

Lees de algemene voorwaarden en bekijk eens het forum. Het staat zelfs nadrukelijk op het forum in het specifiek voor AFK zijn.

Hoeft niet speciaal met dat programma :)
    Heb Visual Studio overigens gratis gekregen... (via school)

C++ en VB zijn niet de enige talen waarmee dit kan. Met Java kan je het bijv. zelfs voor Android telefoons maken.