C# , APB - Auto ready.

• APB bulletin auto ready bot.

Deze detreath tool word een programma, Het doet het volgende.

1: Drukt elke minuut op k toets,
    2: Drukt elke 10 seconden op w/a/s/d, zodat het character beweegt.
    3: Je kan het programma activeren met f9 , en stoppen met f10.

Het moet in het spel all points bulletin werken, Geen onverwachte errors krijgen en vooral niet crashen.

Noem een prijs en we zien wel verder.

Groeten.

Hier had ik een opzetje wat je mischien op weg kan helpen.

Het is opzich heel simpel heb je al een groot stuk code gegeven je moet aleen de toetsen veranderen + de WinSetState in all points bulletin veranderen. + het als een programma maken .exe met een mooi achtergrondje.

En er moeten wat tijden worden veranderd in wat ik al eerder aangaf iemand met ervaring met c# ?

Reageer niet als je dit niet kunt maken.

• Je moet gewoon ophouden , jij zoekt ruzie ik niet, het is niet verboden als je dat nog niet snapt dan moet je echt even wat fatsoen opdoen.

Ik vraag hier om een detreath tool wat je zelf ook kan doen in het spel maar dit is anders als je dat nou nog niet snapt waarom reageer je , ga dan ff buiten spelen.

Het mag worden gebruikt voor DE TREATH , als je dat nou nog niet snapt zou ik echt even me zelf ophangen ofzo.

Wat jij hier probeert is

1: Mij kleineren.
    2: Mij en criminalspoint beledigen.
    3: Offtopic posten.
    4: Heb je al 5 keer gezegd niet reageeren als jij dit niet kunt maken.
    5: Criminalspoint hun status omlaag brengen.
    6: Mij onnodig dwarsbomen ondanks ik al 30 x heb gezegt dat dit toegestaan is voor DE TREATH.
    7: Je gedragen als een bij de hand kind.

Nogmaals voor de 100 ste keer niet reageeren als jij dit niet kunt wil je wat geld verdienen ok dan kan het hier nu ,als jij zo kinderachtig reageert dan komt het er ook niet van.

Als je zo blijft doorgaan dan blijf ik ook reporten./

Dit is een topic waar ik wat zoek klant is koning remember ?

• Zelf ben ik ook een APB speler, wetende dat dit verboden is en dat er een account ban voor staat.

Een bot is altijd iets wat een mens kan doen. Maar betekent nog niet dat ze toegestaan zijn. Dit doordat het een third party tool is. Deze zijn niet toegestaan.

Lees de algemene voorwaarden en bekijk eens het forum. Het staat zelfs nadrukelijk op het forum in het specifiek voor AFK zijn.

• Dat heeft er niet mee te maken dat ik het mag laten maken, gebruiken mag ook je mag afk staan als jij dit wil. Maakt niet uit of het een third party tool is of niet ik mag afk staan als ik dit wil.

Er zijn al 100 den mensen ge report hierover , geen 1 is verbannen omdat HACKS en AFK-POLITIE-WITNISS bots zijn verboden maar afk bot is gewoon legaal als jij dit niet mag gebruiken dan kan je alles van je computer afgooien wat van een THIRD party is.

Auto afk is ook niet verboden het spel heeft dit zelf ook maar als je niet beweegt dan ben je screwed, maar om zeker te zijn wil ik er ook een anti AFK en AUTO ready op.

Het heeft niks met FARMING te maken ik ben al full ranked , het gaat puur om het DETREATHING om te roven in green servers.

• Moet je een bril ? of snap je DETREATH niet heb het je 20 x uitgelegd reageer niet als je dit niet kunt maken.

Of moet ik het op een poster plakken 1000x uitprinten en opsturen mischien dat je dan je brein verder kunt zetten.

1: DE TREATH IS NIET VERBODEN.
    2: DE TREATH IS NIET VERBODEN.
    3: DE TREATH IS NIET VERBODEN.
    4: DE TREATH IS NIET VERBODEN.
    5: DE TREATH IS NIET VERBODEN.
    6: DE TREATH IS NIET VERBODEN.

Het heeft niks met AFK FARMING te maken dat doe je aleen als je niet full ranked ben.

Ik mag om deze tool vragen als ik dit wil en draai zelf voor de risico's op kan je wel 100 x onodig reageeren terweil ik al 10000000x in dit topic heb gezegd NIET REAGEEREN ALS JIJ DIT NIET KUNT MAKEN.

Wat moet ik doen om deze fucking offtopic te vermijden de hele gans dag door ?>

• Allereerst, leer geduld te hebben en gedraag je. Je lijkt op een klein kind die zijn zin niet krijgt met zulke taal.

Verder zeg je dat je DETREATH hebt uitgelegd, echter zie ik daar nergens een beschrijving van terug.

De wensen voldoen precies aan de normen in het spel om AFK te kunnen farmen. Wat dus verboden is.

Overigens zeg je doodleuk dat ik niet moet reageren als ik het niet kan maken. Helaas voor jou, dit kan ik wel maken ;)

(Heb website moeten maken in C# en met Kinect gewerkt wat C# gebruikt)

Je kan offtopic vermijden door eerlijker het leven door te gaan.

• Omdat het forum al eerder is geleegd vanwege zielige reacties, wat denk je nou zelf grapjurk dat ik het nog 10 x uitleg aan iedere battie boomba die hier rondhangt ?

Kom nou zeg ga ff buitenspelen ik vraag hier om een script die ik door iemand laat maken die geld wil verdienen.

WIL JIJ DIT NIET SHUT THE FUCK UP AND DONT REACT, of moet ik dit ook nog in Big tags zetten of wat verwacht je nou.

AUB ga buitenspelen met je kinderachtige reacties die bovendien nogal offtopic zijn als ik dit wil dan mag ik deze script beheren. Daar kan jij niks maar dan ook NIKS op aanbrengen of wil je soms zeggen van wel.

Verwijder dit topic of leeg het ALWEER , kinderen zoals brokentrack snappen het spel niet en ik ben ook zeker niet geintreseerd jou ook maar 1 cent te betalen.

IK HOEF JOU NIET WAAROM REAGEER JE NOG STEEDS ?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!