Posts by Tim

Citaat van CorleoneGame

Dat maakt mij niet uit.. Ik zoek een goede internet Provider niet tips.

Hij bedoeld denk ik daarmee te zeggen dat KPN goed is ;)

Als je momenteel KPN hebt en dat je ook dit probleem hebt betekent niet zozeer dat het probleem bij KPN ligt. Just saying ;)

Citaat van buffy

Het returned array, dat betekent dat er gewoon helemaal niets van klopt... Ik heb echt geen idee hoe ik dit oplos, dus veel over zulke dingen zeggen heeft geen nut.

Je zou php moeten kunnen volgens je profiel?

Idd, is een array. Hoe loop je door een array? (weet je het niet? Google dan ff ;))

Wat is hier het nut van als je dit weer simpel kan verwijderen?

Je kan drie dingen doen:
    Textfile uitlezen regel voor regel of komma na komma of iets dergelijks, bij match weet je dat dit valide is (en kan je breaken).

Een Request maken in php met een POST, welke het domein bevat. Dan returned jouw server 1 of 0.

Hetzelfde als hierboven maar dan een GET.

Geen idee of dit goeie manieren zijn, heb enkel gekeken naar hoe jij het hier deed, wat zoals ik zei, niet zal werken indien de persoon ook maar beetje kennis heeft.

Verkeerde categorie overigens ;)

- Wat noem jij snel?
    - Wat heeft NAT met de ISP te maken?
    - Storingen, naar mijn weten staat XS4ALL bekend voor goede service en geen storingen. Ik ook zit bij XS4ALL. Nergens last van.
    - Done
    - Wat is snel voor Xbox?

- Wat is snel:
    10Mbit? 20 Mbit? 50 Mbit? 100 Mbit?
    Elke provider levert verschillende snelheden. Je kan er dus uit kiezen. Let wel op, mogelijk niet alle snelheden zullen werken op je locatie.

Probeer eens de basis te leren van php ipv. telkens elk probleem door ons te laten oplossen.

De fout zit em waarschijnlijk in de if statement op regel 22 en 24.

Citaat van BrokenTrack

Bedenk wel, dit kan minuten, uren, dagen, of misschien zelfs weken en in het ergste geval wel maanden duren. Afhankelijk van het wachtwoord.

Op dat na, ja het lukt 100%

Meer weet ik niet, Google op brute force rar ofzo.

Bedenk wel, dit kan minuten, uren, dagen, of misschien zelfs weken en in het ergste geval wel maanden duren. Afhankelijk van het wachtwoord.

Aantal cores zegt niet alles. Techniek erachter is ook zeer van belang. Ook moet je er bij stil staan dat je bijna nooit alle cores gebruikt. Ook een quad core wordt niet altijd volledig gebruikt.

Als je het over een videokaartkoelblok hebt. Zorg er voor dat deze actief is, passief zal niet goed koelen.

Ik gebruik microsoft visual studio voor C++ en C#. Neem aan dat C er ook bij zit. Had wel professional of ultimate editie.