Posts by Tim

Citaat

De opensource-browser Mozilla Firefox viert zijn tweede lustrum: het is tien jaar geleden dat de eerste versie van de browser met de codenaam 'Phoenix', 0.1, online kwam. De testfase van Phoenix duurde enige tijd, want Firefox 1.0 kwam in 2004 uit.
    De 0.1-versie van Firefox werd online gezet op 23 september 2002. De browser werd ontwikkeld door Mozilla, een organisatie die oorspronkelijk was opgericht om de ontwikkeling van het opensource geworden Netscape Navigator op zich te nemen. Later werd Mozilla een zelfstandig project en zijn Mozilla Internet Suite bleef in bepaalde kringen populair.
    Het pakket was echter vrij zwaar, en dus ontwikkelde Mozilla het lichtgewicht Firefox als alternatief. Aanvankelijk ging de browser door het leven als Phoenix. De Linux-versie van Phoenix 0.1 is 10MB groot, de Windows-variant 8,3MB. Een Mac OS-versie werd pas later ontwikkeld.
    De eerste definitieve versie van Firefox kwam enige tijd later uit, in 2004. Binnen enkele jaren pakte Firefox een flink stuk marktaandeel af van de toen dominante browser Internet Explorer, die jarenlang bleef steken op versie 6. Firefox liet veel mensen kennis maken met nieuwigheden als tabs in de browser en rss-feeds in de bladwijzerbalk.
    Firefox heeft nog altijd aanzienlijk marktaandeel, maar is inmiddels voorbijgestreefd door Chrome van Google, dat volgens veel mensen sneller start en pagina's sneller laadt. Firefox heeft momenteel versies voor Windows, Linux, Mac OS X en Android.

Bron:
    http://tweakers.net/nieuws/845…ox-bestaat-tien-jaar.html

@brokentrack

Je hebt gelijk deze regels zijn die van toepassing in de lounge.
    Maar deze topic valt denk ik onder de noemer battle en dan moet je ook de beloning betalen.
    staat in de regels.

Juridisch is het niet binden klopt ook. maar je mag nog altijd iemand van je website weren die zijn afspraken niet na komt. daar kan ook niks juridische tegen ingebracht worden.

Dat klopt volledig. Maar gaat er mij om dat Willem er op geen enkele manier er op kan toezien dat dit gebeurd. Vind het nogal een rare uitspraak.

Dit is inderdaad een query. Ik zie ook niet waar Koen beweert waar dit niet zo is?
    Hij zegt alleen dat in deze SQL engine geen ucfirst bestaat zoals in PHP die functie wel bestaat.

Dat is het dus, ik snap de relatie tussen een SQL query en een php functie niet echt. Waarom laat je het niet voordat je het erin stop capitalizen of erna door een gewone programmeertaal?

Willem,

Je hebt deels gelijk. In het reglement staat inderdaad iets over afspraken niet nakomen.
    Alleen hier gaat het over aan- verkoop afspraken. Dus of je moet het reglement aanpassen. Of dit gewoon lekker laten gaan..

Dit geld enkel voor de marktplaats volgens het regels. Verder blijft het zo dat vanuit een juridisch opzicht het niks zou veranderen als het in de regels staat van hoe dan ook dat Adidas schuldig is en het moet afstaan. Op geen enkele manier kan dat juridisch juist zijn ;) De regels hier is geen officieel document en niet bindend.

Bron:
    http://tweakers.net/nieuws/845…producten-uitbreiden.html

Juridisch hoeft Adidas helemaal niks na te komen.
    Bovendien voldeed Wimmpie (sorry dat ik het zeg) niet aan de eisen in verband met dat er geen uitleg werd gegeven wat wel gevraagd werd ;)

Willem, ik ben zeer maar dan ook zeer benieuwd hoe jij er iemand op toe zou zien dat deze offtopic wedstrijdje zou nakomen.

Ik gebruikte vroeger ook Ubuntu maar toch maar nu Windows8 maar door metro is die ook niks.
    Denk toch maar overstappen naar Mac OS

Ubuntu is erg underground en moeilijk voor mensen die het niet kennen.
    Al is mijn stoute droom wel dat ze de grootste worden zodat het toch een goed OS wordt.

Ubuntu underground? Absoluut niet. Enkel idd zo dat het voor de wat meer ervaren gebruiker is. Maar underground...? Nee.

je kan ook de maker van de webshop cms e-mailen en je probleem uitleggen
    die weet zeker een oplossing hier voor

Die zullen geen andere oplossing geven dan gezegd :)

Plaatjes klein uploaden of handmatig of dmv php thumbmails maken

Thisguyisgone
    iOS6 = iPhone 5, het is de software en niet de telefoon zelf, de software was 24 uur na release alweer gekraakt.
    iOS6 kan iedereen downloaden ook de iPhone 4 gebruikers en tablet houders.

iOS 6.0 is niet iPhone 5.
    Dat bedoeld Ferhat juist. De jailbreak werkt blijkbaar enkel op een iPhone4 model. Althans, dat werd verteld in de video. iPhone 5 komt hierbij niet aan bod.

Is net zoals iets zeggen als zeggen dat je Galaxy S3 jealbreaked maar dan op een Galaxy Nexus met Android 4.1