Posts by Tim

Bieden vanaf 5 euro jongens :p

Hallo,

In post daarna, na afwezigheid van een bod, heb ik deze verlaagd naar gratis.
    Als ik er aan toe kom zal ik morgen het laatste bod afhandelen tenzij iemand nog na deze post reageerd.

Daarna is het diegene die het hoogste bied tot ik terugben (ongeveer 11 Aug).

Mvg,
    Tim

Hallo,

Heb mogelijk wel interesse in internetbron.nl
    Enkel zou ik het later willen kopen vanwege een reden (die per Skype op te vragen is).

Zou je daarom een PM (niet via Skype ivm vakantie) kunnen sturen indien er op geboden wordt?

Mvg,
    Tim

Hallo,

PHP
    $url['news.php']   = array('title' => 'Nieuws','active' => 'Berichten');
    $url['games/index.php']   = array('title' => 'Spelletjes');

En daarna kijken of key overeenkomt met de pagina en dan $active en $title toewijzen.
    Niet mijn favoriete manier, heb liever iets als MVC, dan gaat het vele malen beter.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Je zegt ook nergens in de code dat dat moet gebeuren.

Volgens mij is dit gewoon van de documentatie gekopieerd en verder niks mee gedaan ;)

Mvg,
    Tim

Hallo,

Hierbij bied ik het domein maffia()rpg[].com (zonder (*) en []).
    Deze het in het verleden gediend als maffia toplijst waarbij enkele websites geregistreerd waren met dus ook enkele bezoekers.
    Was hier op een gegeven moment mee gestopt. Reden dat ik het verkoop omdat ik niet met maffia spellen door wil gaan en van het domein af wil.
    Waarom een goed domein? .com heeft altijd veel waarde. Wil je een rpg spel maken met maffia daarin? Dan heb je meteen beide keywoorden in het domein.

Domein: maffia()rpg[].com
    Registrar: Deziweb (gratis push)
    Registratie datum: 06-03-2010 19:36
    Verloop datum: 06-03-2014
    Statistieken: Geen
    Betaling via: Bank transactie
    Bieden vanaf: 5 Euro (opbieden met één Euro)
    Buy now: Bied bedrag * 2.5

Betreft een privé verkoop. Verhuiskosten zijn voor de koper. Je krijgt de autorisatiecode nadat ik het geld op mijn bankrekening heb gekregen. Domeinnaamhouder wijziging verplicht binnen een week na aankoop.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Heeft iemand ervaringen of verhalen gehoord over de hosting http://www.ovh.nl/ ?
    Ik weet dat het een Frans bedrijf is en budget. Maar kwaliteit schijnt zowel goed als slecht te zijn.

Hoop dat ik wat meer concrete dingen kan horen.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Indien je in de buurt van Amsterdam woont, neem dan een kijkje bij PC Rider (daar werk ik ook). Zij kunnen het bestellen en monteren.
    Wat wij doen is wij kijken naar het typenummer van het scherm (dus niet laptop!!!) en doen dan een prijsopgave bij onze leverancier (naam weet ik niet).

Mvg,
    Tim

Hallo,

Beveiligingssysteem hangt af van welk systeem je neemt :)
    Ook natuurlijk waar je het voor wilt gebruiken.

Kijk eens rond op Google. Er zijn vaker dit soort vragen gesteld die naar mijn mening waarschijnlijk beter beantwoord zijn elders.

Mvg,
    Tim

Ik denk dat ik beter bij andere host kan afkijken dat scheelt veel geld

Hallo,

Zorg er dan wel voor dat je precies handelt zoals die hosting. Of je moet het met grote zorgvuldigheid aanpassen. En dan wel aanpassen dat het allemaal nog rechtsgeldig is.
    Zo niet, en je hebt eens een probleem en je AV is nietig verklaard, dan trek jij per definitie aan het korte eind.

Let ook op, copyright is ook van toepassing op zulke teksten.

Alleen, net zoals in het andere topic: als je het allemaal al weet, en toch niet luistert. Waarom vraag je dan om hulp? ;)
    Als je geld wilt besparen, je zult toch moeten investeren.

Mvg,
    Tim

Ik zie dat je 4 verschillende links stuurt, moet hij deze allemaal kopen? Want dat is wel erg veel geld.

Hallo,

Juridische zaken kosten eenmaal veel geld :)
    De AV moet zoiezo. Naar mijn weten dat van Privacy policy ook.
    Disclaimer is niet nodig naar mijn weten. En dat van ingebrekestelling is misschien opgenomen in de AV, maar zo niet is dat wel handig.

Mvg,
    Tim