Posts by Tim

Citaat van giotjuh

Misschien een bestand uploaden,verzenden en dan wordt het deleted.
    Dat zou een mooie aanpassing zijn!

Dat kost een hoop extra beveiliging + dataverkeer.
    Kan beter mensen via megupload of iets dergelijks laten uploaden.

Wel bedankt voor het idee!

Dat zal hellaas niet lukken.

Ik heb dan een flash media server nodig, en die heb ik niet. En dat kost aardig wat geld. Verder kan ik het ook maken dat je elke seconde een image van je webcam upload maar dat kost weer teveel dataverkeer.

Dit zal dus pas mogelijk worden wanneer ik ook een budget hiervoor heb.

Citaat van mafiabase

@ scarfacez wat is dat weer voor een reactie ik zou wel willen zien of je beter bent.

Als je om een mening vraagt is dit één de slechtste reacties die je op een mening kan geven.

Hij geeft zijn mening, respecteer dat. Hij hoeft het niet beter te kunnen, laat staan te kunnen, om zijn mening te kunnen geven.

Een animatie is geanimeerd. Is deze afbeelding geanimeerd? Denk het niet.

Citaat

ani?ma?tie de; v -s 1 het tot leven brengen van getekende figuren in een film 2 (Belg) activiteiten in de marge ve evenement: kinderanimatie

Meestal verstaan we ook onder een animatie een afbeelding met frames. (.gif)

Verder raad ik je aan om een cartoon te kopen of op maat te laten maken. Ik denk dat dat mooier is. Zeker als het waar is wat RDMLNL2010 zegt.

Citaat van Nillas

Omdat het een van de weinige providers is die ook paypal ondersteunt. Want er moet met paypal, ideal en mistercash betaald kunnen worden.

Waarom zou je paypal via hun doen? Kost alleen maar geld...

Errors found while checking this document as XHTML 1.0 Transitional!
    Result: 92 Errors, 7 warning(s)

Zou dus nog even wat dingen aanpasse.
    Verder raad ik het gebruik van iframes af.

Ook raad ik het gebruik van table's zoveel als mogelijk af.

Citaat van Yoichi

+1

Ik denk dat hij een kant en klare voor geprogrammeerde API wilt.
    Je kan google proberen of kijken of ver voorbeelden beschikbaar zijn op pay.nl zelf.

Naast dat mijn eigen voorkeur uit gaat naar een regex... is zoals gezegd is dit niet OOP.

Sterker nog, het is een mislukte poging. Je maakt namelijk geen klasse aan voor maar één methode.

Citaat van bboy

@BrokenTrack
    Een kvk is in de meeste gevallen nodig,
    Niet bij bedrijven die onder een bepaalde winst per jaar vallen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.01.11 17:30:55:
    Edit: een pakket op maat kan ook.

Klinklare onzin.
    Heeft niks te maken met hoeveel je verdiend.
    Als host aanbieder ben je verplicht om een kvk te hebben.
    Zie http://www.kvk.nl/handelsregis…r_heb_ik_een_onderneming/ voor meer info.

Citaat van jessers

Extreme: Geldt die tijd dan alleen voor mijn site of ook voor alle gehoste sites?

En een paar maanden terug had ik ook nog een Amerikaanse tijd maar toen deed hij het gewoon goed

Geld voor de hele server als ik me niet vergis.

En het ligt denk ik aan je script, de berekeningen blijven hetzelfde. Of je nu 3 uur achterloopt volgens je eigen tijd of voor... Het is server sided dus dat zou niet moeten uitmaken.

Om webhosting te mogen aanbieden tegen een prijs ben je verplicht om een kvk te hebben. Volgens mij hebben zowel de TS als daltcore geen kvk.

Zeg het maar even...

Bedankt voor de reacties tot zover!

Echter heb ik nog geen tips ontvangen voor wat men graag erbij zou willen hebben qua functies.

Dus, iemand nog tips?

Citaat van L.Groot

Moet je wel een beetje linux kennen maar dan lukt het zeker.

Wat over de kernel zelf lijkt me ook wel handig.
    Eigenlijk altijd als je een VPS of een dedicated neemt. Ook al is die managed.