Posts by Tim

Citaat van Dpm_x

@BrokenTrack , laat eens wat van jouw code zien?

Stukje van het framework waar ik mee bezig ben. Deze klasse is waarschijnlijk nog niet af.

Ik zou het nog niet verkopen. De code is niet netjes gemaakt en er zitten nogal wat fouten in verwacht ik als ik de voorbeeld code bekijk.

Je kan vanuit javascript geen variabele overbrengen naar php. Je zou het wel via een GET en submit kunnen doen. Of ajax en session/cookie.

Is makkelijk zelf te maken...

Een online table, leeg daar alles wat ouder is dan 5 minuten, laat elke 5 minuten cron draaien, voila.

Citaat van zwpgangster

Je moet wel bij SELECT COUNT (*) De waarden zetten bijvoorbeeld:

PHP
    <?php
    $Sql = mysql_query('SELECT COUNT(registered) FROM users');
    echo $Sql;
    ?>

Dit hoeft dus niet...

Dan leer je OOP. Dan leer je niet lui programmeren. Java forceert je om alles goed en ordelijk te doen. Je kan bij Java bijvoorbeeld niet zomaar een variabele aanmaken. Je kan niet zomaar meerdere taken tegelijk uitvoeren (multi threading). Alles kan niet zomaar. Terwijl dat wel allemaal kan bij php. Als je Java geleerd hebt kan je zo php doen, en dan ook meteen goed. Niet productief en goed gestructureerd.

Ikzelf heb spijt dat ik niet met Java begon. Php is veel leuker en makkelijker, maar aan Java heb je meer!

rand(0,2) Want je hebt 0,1,2. Dat zijn drie teksten. Als je bij rand(0,3) op een 3 zou uitkomen zou je een error ontvangen.

Ook nu nog even die quotes om de variabele weglaten...

Msn invite is legaal, mits er er een afmeld systeem is plus dat de gebruiker het bericht kan wijzigen. Als ik mij niet vergis.

Ik heb nog vier tentamens te gaan. Ik moet Nederlands halen (ik heb hierna nog één herkansing hiervoor) of anders ontvang in een BAS (bindend afwijzend studieadvies). De rest van de tentamen zijn mooi meegenomen voor volgend jaar dus ben ze natuurlijk van plan te halen.

NTNB, gaat over internet en Linux server.
    OSAR, over hardware en Windows 2008.
    Nederlands.
    OOP.

Iedereen die geslaagd, is gefeliciteerd!
    Weten jullie ook al wat jullie nu gaan doen?

Citaat van Nillas

Jep, maar er is van alles al veel. Nu moet ik gewoon proberen om uit te blinken. Je moet ergens beginnen toch?

Van iets unieks is er niet veel. Anders is het niet uniek.

probeer dus iets unieks te maken.

Doe dus iets wat anderen niet hebben.

Citaat van Daan1987

oke ik heb het gevonden maar heeft dat te maken met de website dan? en er staan overal sterretjes wat moet ik daar neerzetten dan

Google eens "Directadmin cronjob". Voeg mogelijk het woord "tutorial" erbij.