Posts by Tim
-
-
Voor briefpapier, Illustrator.
-
Citaat van Luc
Het kan met Photoshop
Echter gebruiken ze bij mij op het werk hier Illustrator voor of inDesign, maar geloof illustrator, omdat je daar mooiere effecten etc. Mee kan maken en sneller.
Onzin. Er is geen afbeelding dat je niet kan maken met Photoshop.
Het punt is dat je met illustrator op elke grote kan afdrukken. Wat niet mogelijk is met Photoshop aangezien daar kwaliteits verlies kan optreden. -
Oke. Hoe kunnen wij dit oplossen zonder code?
-
Zorg ervoor dat deze niet automatisch sluit bij het bezoeken van de pagina?
-
Citaat van Yoichi
Of je er nou voor bent of niet, dat is even los.
Wat ik raar vind is dat mensen nog verbaasd zijn over dit resultaat ook.
Zag niemand dit aankomen ?
Na al die vertragingen en het feit dat hij het binnen de regels houd, kan je niks tegen doen.
Dat het binnen de regels viel was dus onduidelijk. En ik ben van mening dat het de wet schend. Ik vind namelijk dat de rechter bijvoorbeeld niet naar de situatie had mogen kijken van dat hij een politicus is tijdens zo'n debat. De reden daartoe is dat een ander persoon dit dus niet gezegd had mogen hebben. Terwijl iedereen voor de wet gelijk hoort te zijn.Verder zal er dus nog een beproeving komen van of hij zich wel "binnen de regels" heeft gehouden.
-
Allereerst worden de waardes op een foute manier toegewezen.
Niet
Verder, Google eens wat "Integer" betekent.
Verder probeer je vooral strings in een variabele te stoppen. Kijk nu eens wat je er eigenlijk in probeer te stoppen. Iedergeval geen tekst! -
Slecht. Wilders is zeer slim, zeer slim. Hij zegt alles zo dat het net de wet ontduikt. Ik ben tegen het beleid van Wilders. Ik vind dat hij echt een groep probeert uit te lokken, benadelen, en provoceren.
Echter heb ik wel gehoord dat de aanklagers mogelijk verder gaan naar hoger niveau, het Europese gerechtshof.
-
Indien het verkocht is (met alle rechten) moet Ferhat toestemming geven dacht ik, en niet Devlover.
-
-
Zo te zien gelijk ook maar even een ander kleurtje voor de verschillende "rangen"?
-
Zie het niet als gezaag maar als feedback. Jij vraagt wat men van de source vind. Men reageert. Je moet dan niet enkel positieve reacties verwachten.
-
Goed gemaakt qua systeem? Is het dan OOP?
-
-
Via een cronjob een feed paken, parsen en in je database neerzetten.
-
Citaat van sloosmedia
Luc zie ik wel als een goede moderator.
Lars red het toch niet( is het niet vandaag is het wel morgen of volgende maand.)
Ook altijd nog interessant om te weten is, waarom? -
-
Ik heb nog niet naar de Google resultaten gekeken.
Probeer eens het bestand naar 777 te chmodden. -
Google al eens geprobeerd? Want volgens mij hoef je maar één error op te lossen (de eerste) en het werkt gewoon...
Want ik krijg slechts een paar miljoen hits met het zoeken van de eerste fout in Google.
-