Voor websites raad ik Fireworks en Photoshop aan. Zijn de standaard programma's daarvoor. Althans, voor het ontwerpen.
Posts by Tim
-
-
-
Citaat van mentimjojo
@brokenTrack, ten eerste word het telefoon nummer later pas opgeslagen in de database.
En ten tweede je telefoon nummer invoeren is niet verplicht. Zie hier onder mijn gehele aanmelden.php:(hoe die nu is en hoe die het dus niet doet;))
Precies wat jij wilt dus. -
-
-
Ja, dan moet je dus in het script kijken wanneer hij die tekst laat zien. Onder welke voorwaardes (if).
Je hebt een beetje php kennis als ik kijk naar je profiel dus het zou een eitje moete zijn.
-
Zorg ervoor dat de gitaar in de microfoon input past?
Dan kan je met een programma zoals Audacity simpel alles opnemen. -
Citaat
4.3 Het ronselen van team- clan- en andere groeperingsleden is, zonder toestemming, verboden. Hiervoor is een uitzondering aan te vragen bij de moderators en beheerders van CriminalsPoint. Indien toestemming is verkregen moet duidelijk in het topic vermeldt worden door welk crewlid deze toestemming is gegeven.
-
Dan moet je kijken in je script wanneer dat bericht tevoorschijn komt en dan ervoor zorgen dat het niet gebeurd.
-
-
-
Citaat van brentvdh
@brokentrack: heb daar zo mijn redenen voor, maar het komst wat speelser over.
Je hebt dus geen argument om die bewering te ondersteunen.In dat geval, wat is dan het nut om dat te zeggen? Ze updaten iets en jij zegt dat het onprofessioneel is zonder te zeggen waarom. Daar heeft niemand wat aan.
-
-
-
Citaat van jgdonleach
@iedereen die het tegen mij heeft
Ik heb niks tegen homo's maar als je een website hebt met grijs en blauw en dan roze en paars erin past dat past gewoon niet. Er zijn zoveel andere kleuren. Groen, rood etc.Als idee: Het verkoop gedeelte van webscripters implanteren in criminalspoint. Zo kan je source's via de website afhandelen en het geld terug geven als ze de source niet goed vinden.
Waarom past dat "gewoon" niet? -
-
-
http://fancybox.net/howto
Staat hier keurig uitgelegd. Ook zit er een demo bij het pakket dacht ik, als je die download. -
Citaat van zwpgangster
Super, de moslims / buitenlanders zeggen ook wat ze willen.. nou wilders ook.. En daarbij, Aanslagen, kapingen, geweldpleging? welk cultuur is het meestal? Moslims of andere buitenlanders dus gelijk heeft Wilders....
WILDERS GO ON
Allereerst, iedereen mag zeggen wat die wilt. Of het enkel binnen de wet valt is de vraag.Overigens hebben de Nederlanders nog altijd het grootste aandeel in de criminaliteit. Verreweg het grootste aandeel. Moet je maar is opzoeken.
Het probleem met mensen zoals jij (dat kan ik wel zeggen, zal zo uitleggen waarom) is dat jullie alle mensen als slecht aftekenen van een bepaald cultuur/geloof of iets dergelijks. Terwijl het maar om een beperkt aantal gaat. Dat heet racisme. Als Wilders zei wat jij zei zou deze veroordeeld zijn. Dit omdat jij het direct op de mensen munt, en niet enkel het geloof bekritiseerd. Om die reden ben jij een racist. En dat bedoel ik met "mensen zoals jij", racisten.
Verder zeg je dat Wilders gelijk heeft. Dan vraag ik me af, waarin precies?
-