Posts by Tim

Hallo iedereen,

Mogelijk ben ik van plan om een site te verkopen waarmee ik niks doe. Of om deze open source te maken onder bepaalde voorwaarden.

Nu zou allereerst graag de waarde weten. Wat jullie gokken dat deze waard is. En wat jullie er van zouden vinden als ik deze open source maak.

Het betreft http://maffiaspel.net.

Dingen waar op gelet moet worden:
    - Alles is zelf gemaakt, alle opties zijn dus uniek.
    - Cartoon is in mijn bezit en dus uniek.
    - Het domein
    - Flash spel
    - Javascript spellen
    - Betalings systeem die werkt met Targetpay
    - Zelf gemaakte forum die werkt
    - Beveiligde klikmissie
    - Sponserpay systeem
    - Layout is gekocht maar niet uniek. Gebruiksrechten.
    - Javascript effecten in verwerkt (door mij)
    - Bugvrij zover ik weet en beveiligd.
    - Mooie registratie
    - Heeft al een ledenbestand
    - Anti bot systeem

De site is zoals jullie kunnen zien nog niet af. Racen is het enigste optie die nog niet helemaal af was.

Codering is niet netjes, maar temminste wel beter dan vele sources met hun frames en ENDHTML gedoe.

Demo account:
    test - test

Citaat van Tux

Ik kan me niet de gruwelijkste dood voorstellen die Khadafi niet zou verdienen. Keur je mij nu af? :(

Ja.

Allereerst is de doodstraf niet de ergste vorm van straffen. Levenslang in een isoleercel is pas een straf. Dat is zelfs een schending van de mensenrechten omdat die zo erg is.

Ten tweede verdiend elk mense om te leven, hoe erg zijn wandaad ook is. Ieder mens kan zichzelf verbeteren, dus ook Kadaffi.

Verder indien je doden OK vind. Mag ik jou nu doden omdat ik het niet met je eens ben? Er kan wat betreft dit geen scheidingslijn getrokken worden van wat menselijk correct is binnen de waarden en normen van de mensheid. Deze kan namelijk ook nog eens verschillen per werelddeel, land, provincie, gemeente, stad, dorp, buurt en zelfs buurman.

Beste Yoichi, wil jij alsjeblieft niet doen alsof jij mij kent. Jij kan voor mij niet zeggen of ik iets goed keur of niet. Want ik keur het niet goed. Je doet aan overhaaste generalisatie. Ik keur doden op elke manier af. Echter, hieruit blijkt dus dat jij dit goedkeurd.

Als de samenleving verderd gaat op die gedachte, de gedachte van, meningsverschil = dood, dan blijft er niet veel over van de wereld. Er werd hier gezegt dat Kadaffi voor de Islam opkomt. Dat is allemaal leuk en aardig. Maar moet hij om die reden mensen vermoorden?

Als wij een predident krijgen die christenlijk is moet die dan om het christenlijke geloof te beschermen alle moslims doden in ons land?

Als je hier goed leest zie je waar dit naar toe gaat. Inderdaad, de tweede wereldoorlog. Althans, de kern hiervan. Een dictator en politieke ideeën die voor alles staan en waarbij bloed vergoten mag worden om dat waar te maken.

F.Ajeti, oftewel, ik zie nog geen sprankje van iets wat daarop gaat duiden? Dit is zover ik die enkel wat jij vermoed zonder enige vorm van argumentatie. Aangezien zover ik zie zou ziets heel onwaarschijnlijk zijn. Alle ogen van de wereld zijn namelijk nu op hun gericht.

Citaat van iMootje

Jammer dat die gepakt is,
    Vond hem een toffe gozer:)

Naja meningen verschillen.

Jij hebt een andere mening dan ons? Jammer dan, ga je nu dood!

Ik snap niet wat je zo "tof" vindt aan dat.

Dan is de vraag, ga je de oude code gebruiken? Ja of nee.

Bij ja, mag je het waarschijnlijk dus niet verkopen.

Bij nee, mag dit wel.

Uitkomst kan hetzelfde zijn, maar is niet hetzelfde.

Als ik een schilderij van Rembrandt even lak om het wat op te schonen en dus restaureer, is het dan van mij? Zover ik weet liggen de rechten nog steeds bij Rembrandt...

Ik denk dat de TS het nu wel snapt, enkel het alleen nog niet accepteerd dat dit de waarheid is...

Unbuggen en overnieuw scripten hetzelfde?

Nee. Unbuggen gebruik je het oude script en haal je de bugs erui. Bij herscripten begin je dus vanaf 0. Groot verschil.

Citaat van arendjee

gratis layout nja zijn der vast niet gesliced en al;)
    en ga geen geld besteden aan een source die ik voor andere ga unbuggen + sql etc der bij maak :)

Ho ho, niet zo snel.

Unbuggen? Dat is een heel ander verhaal! In dat geval kan het zo zijn dat je het niet eens mag verkopen!

Unbuggen is iets anders dan "als je die source helemaal over script".