Posts by Tim

Hallo iedereen,

Voor IRC heb ik een bot geschreven met behulp van een framework. Nu valt deze soms weg. Mogeijk dat dit door een fout komt. Echter kan ik de fout nier achterhalen aangezien er geen error tevoorschijn komt. Na verloop van tijd (paar uur of rond 20 uur) valt de bot weg. Als ik de pagina run en de bot valt weg dan krijg ik dit te zien:

Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik toch wat te zien krijg, iets van een error? Er is al output VOOR de php code.

CSS3 tekst shadow werkt of werkt niet...
    Niks nodig, enkel neerzetten in je css. Dat wat Guido zei hoeft ook niet. En al helemaal niet boven de PHP codes!!!!

Hangt gewoon van de browser af of hij deze ondersteunt en of je het wel goed in de css hebt ;)

Ik snap het niet... de site werkt perfect? Wat wil je nou niet?
    Je kan er een berichtje bij doen...

Dat ding is juist netjes zoals de wet het wilt behalve dat er nog een afmeld link bij moet...

Citaat van legendd

Wel dan moeten ze maar uitgroeien tot een professioneel team? vind je niet?
    Is beter voor hun inkomsten maar ook beter voor ons?
    Kunnen wij beter spullen aanbieden en kunnen wij beter dingen kopen.

Goed idee, nu enkel nog weten hoe je dat voor mekaar krijgt...

Nee, CP is hier te onprofessioneel voor. Dan heb ik het zowel over een deel van het team als deel van de leden.

Verder, hoe weet je wanneer iemand opgelicht is?
    Dit kan je eigenlijk enkel weten wanneer er papier aan te pas komt of daadwerkelijke e-mails met headers en al.

Daarnaast zou het niet uit moeten maken of het nou voor één cent of een miljoen euro is. Zoals gezegt is, oplichting blijft oplichting. Je moet hier geen grens in trekken, straks val je er net buiten...

Citaat van h4x0r666

nooit van gehoord? het is jouw coupon dus ws mag je zelf dus ook bepalen wat je ermee doet.. zoals je er voor betaald als je 'm bevoorbeeld bij een hosting krijgt, als je hem niet wilt gebruiken wat moet je er dan mee? xD terug geven..? tenzij het in de cp regels staat..? maar kan niks vinden :$ dus dat mag je mij aanwijzen ;)

Heb hier maanden geleden met Willem over gecommuniceerd :)
    Hij had een uitzonderings geval aangezien hij bij een speciale afdeling van Google zat :)

Laten we beginnen bij de kern en goeie mods regelen.

Eerst een topic dat wordt gesloten als iemand om hulp vraagt voor zoiets. Daarna een topic gesloten die hetzelfde heeft en graag een oplossing wilt. En daarna een mod die een topic opent die vraagt naar een oplossing?

De lef...

Citaat van Dein

Apache is op de server zelf, Java vereist een browser plugin.

Ik weet heus wel dat je .jsp gebruikt ;) geen Applets.

Maar het is veel 'moeilijker' dan PHP en dat moet je zelf ook toegeven, ik vindt Python ook een zeer goede programmeertaal maar zou het niet aan een beginner aanraden om het te leren om alleen maar websites mee te maken, zonde van de programmeertaal.

Je hebt helemaal geen browser plugin nodig. Je krijgt gewoon HTML.

Moeilijk is het zeker. Maar je leert er veel beter en zorgvuldiger mee programmeren.

Citaat van Dein

Ja, maar Java is veel trager dan PHP ook moet men Java geïnstalleerd hebben etc.
    terwijl PHP direct werkt.

Vind Java voor websites maken niet de beste methode ;).

Uit boeken kun je wel veel leren, maar ik gebruik ze meer als referentie dan dat ik erin lees of uit leer.

Je hebt ook apache nodig voor php? Hoezo is het trager? Ik dacht juist nog dat Java mogelijk nog wat sneller is.

Ik praat hier NIET over een Java applet.

Reden waarom Java; één (al dan niet) beste taal om mee te leren.

Voor school gebruik ik USBWebserver voor een project. Zelfs via dropbox werkt het (we delen zelfs de database).

Verder is phpmyadmin helemaal niet zo traag?
    Overigens lijkt het er HEEL erg op dat je ervaring mist. XAMP gaat niet zomaar fouten geven. Dit betekent waarschijnlijk dat error reporting staat ingesteld op het hoogste niveau via de php.ini. Moet je maar misschien is verder naar gaan kijken.