Posts by Tim

Fout zit hier:

PHP
    <a href="javascript: history.go(-1)">Back</a>

Zelfde fout als die je eerder had...
    Dus als je even kijkt wat vorige keer de oplossing was... ;) En deze ook begrijpt.

Wil je aub die 3 streepjes van php op je profiel verwijderen? Die verdien je namelijk gewoon niet vind ik.

Kijk wanneer hij die error heeft, aan welke voorwaarde(n) moet deze voldoen? Check deze.

Weer in de verkeerde categorie.
    Ongeveer dezelfde fout als in je andere topic (tip!).
    Dus haal aub 2 streepjes van php weg op je profiel ;)

Ik denk dat elke ervaren php programmeur het met mij eens zal zijn ;)

Als tip aan de hand van je reactie: kijk verder dan je neus lang is.

PHP
    <a href="javascript:back();">

Fout zit hem daarin ;)
    Waarom moet je zelf zoeken, dan leer je goed waarom. Aangezien dit basis is voor php, waarvan jij 60% kent blijkbaar ;)

Heel leuk dat een moderator mijn reactie verwijderd. Enkel is dat zeer dom.

Ik vroeg of de verkoper rechten heeft gekregen van Rockstar voor de stocks.

Edit: Ik zie dat topic aangepast is.

Lijkt op één van de 1000 crime spellen. Hierbij bedoel ik dat jouw layout er niet uitspringt. Probeer iets unieks, iets wat de layout moet kenmerken.

Overigens is hij redelijk kleurloos en daardoor ook voor mij saai ;)

Leuk, maar zal weinig helpen :)
    Ik vermoed ook dat er mogelijk een hoger beroep aankomt. En dat ze die zullen winnen.

Zo niet, dan zal waarschijnlijk hetzelfde gebeuren als in belgië. Simpelweg een soort van mirror maken van TPB (.be versie) en het is weer online.

Overigens heeft Anonymous hier al op gereageerd door brein.nl te hacken voor korte duur. Wat een fout was, want dat is NIET stichting BREIN. Maar nu is inmiddels de site van stichting BREIN al lange tijd uit de lucht.

http://cssbeauty.com/skillshare/discussion/1117/
    een van de eerste hits op Google.

[offtopic]Reactie op deze "imposter":

Edit; ik zie wat typos :\[/offtopic]

Zal ik die van ING ook maar plaatsen? En andere jaren oude dreigementen?

Edit door L.Groot: Zoals ik al eerder zei: dit bericht ontvang ik niet, bedreigingen van jaren oud hoef je dus niet te plaatsen. ING van max. een paar weken oud mag je wat mij betreft best plaatsen. Deze mail is sowieso naar meerdere mensen verstuurt, en niet alleen naar mij.

Citaat van mentimjojo

@BrokenTrack niet mee eens, het is toch slim andere te waarschuwen.

Had dan al een jaar eerder moeten gebeuren. Met ING 2 jaar eerder.

Zo kan ik ook wel ff mijn post counter vullen en elke bedrijging ff hier neerdroppen, hoe oud die ook is ;)

Fijn dat er gewaarschuwd wordt, maar kijken naar de "release date" is misschien wel slim ;)

Citaat van SvenB

Nou, heel leuk zo'n counter van hoeveel mensen op like hebben geklikt, maar wat houd ik er aan over?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.01.12 12:57:29:
    word mijn link ergens weergeven wanneer iemand op de likebutton heeft gedrukt?

Je zet iets op je website waarvan je geen benul hebt wat het doet...

Kijk eens op Facebook en de documentatie. Staat erg goeie documentatie met voorbeelden.