Posts by Tim

Muziek downloaden is legaal in Nederland voor persoonlijk gebruik.
    Indien dit niet voor persoonlijk gebruik is, is het illegaal, waar je het ook download tenzij deze ook daadwerkelijk zijn vrijgegeven.

Nu bestaat er naar mijn weten geen site die liedjes "legaal" vrijgeeft. Tenzij je dit koopt.

Echter, indien jij de CD's hebt (legaal neem ik dan aan) zou je de liedjes neem ik aan wel mogen downloaden indien deze identiek zijn aan die van de CD.

Voor Minecraft is dit mogelijk genoeg indien je voldoende RAM hebt.
    Echter is een VPS in veel gevallen lang niet zo sterk als een Dedicated server. En aangezien een game kracht vereist...

Citaat van zwpgangster

Ruig @BrokenTrack, dat jij dat allemaal kan!

Maar er zijn mensen die het niet kunnen en snappen! voor die mensen helpen wij

Daarom zitten we op CP;) waar mensen vragen kunnen stellen toch?

Zoals ik eerder heb aangegeven, tuurlijk. Daarom ben ik hier ook. Om mensen te helpen en indien ikzelf een vraag heb om deze te stellen.

Maar om de haverklap een vraag te stellen. Zelf amper moeite te doen om dit even op te zoeken op internet. Zelf niet fatsoenlijk Nederlands kunnen.
    Dat vind ik ietwat tever gaan ;) En dat laat ik merken.

Probleem:
    Stap 1: Indien je error niet kent, Google het.
    Stap 2: Kijk waar de error zit.
    Stap 3: Debug.
    Stap 4: Vraag.

Vraag:
    Stap 1: Logisch denken
    Stap 2: Google
    Stap 3: Vragen

En niet vergeten, zelf ook proberen te leren ;)

Tot zover heb ik in dit topic, van alle reacties, enkel onnutige antwoorden gezien...

Citaat van Dein

[offtopic]wat een niveau faff...[/offtopic]

AJAX of jQuery zijn het beste, dit is het beste voorbeeld dat ik vond:
    http://www.degraeve.com/reference/simple-ajax-example.php

AJAX of jQuery?
    Dat is moeilijk, aangezien AJAX een bepaalde funcite binnen javascript en jQuery een javascript library is.
    jQuery heeft een functie die gebruik maakt van de AJAX functie binnen javascript.

Fitim,
    Zoals gezegt is, dit zal via een AJAX request moeten gaan.

"toen was jij ook zo"

Nee... Niet echt. Ik deed moeite en zocht op Google etc ;)
    Ik leer nu Java. Binnekort C++ en waarschijnlijk ook nu actionscript, en apps maken voor mobiele toestellen.

Ik zal niet om de haverklap wat gaan vragen, integendeel, ik zal het zoeken op internet.

Session is aanpasbaar. Cookie is aanpasbaar.

Oftewel, beveilig gewoon de waardes :) Dan maakt het niet meer uit wat je doet qua beveiliging.

Het klopt dat je het niet 'even' doet bij een session. Maar uiteindelijk komt het wel op hetzelfde neer.

Citaat van gofie

nee ik leer zelf en werkt ook op mijn manier alleen die Procenten snap ik niet ik vraag niet om dit soort reactie's

En wanneer leer je behalve PHP ook eens fatsoenlijk Nederlands? ;)

Ik vind het geen manier van doen. Vaak om hulp vragen in slecht Nederlands zonder zelf op internet te zoeken of het antwoord al ergens staat of iemand in te huren of om het proberen te leren.

Citaat van Patrick

dude jij bent snel :'),
    tweakers.net weet het nog niet eens :P whaha ^^

nahja ieder geval, zo wel f*cked zijn als het zo is, kwestie van tijd tot alle hosting partij'en dan aan de beurt zijn.

Correctie:
    Alle hosting partijen die iets met Amerika te maken hebben ;)
    In Nederland zou dit bijv. prima kunnen indien je het goed aanpakt.

...
    Je vraagt teveel. Je denkt te weinig. Je zoekt te weinig. Je hebt te weinig ervaring voor 2 streepjes bij php. Je profiel klopt voor geen meter.

Als je dat als eerste ff doet, dan denk ik erover na om te helpen ;)

Citaat van weide43

vistaprint.nl

Heb zelf daar ook één t-shirt vandaan. Heb er geen problemen mee gehad. Ook komt er een pet vandaan.

Citaat van Luc

Je website refreshed steeds, waardoor het liedje natuurlijk opnieuw begint. Dit is op te lossen door je $_GET['page'] af te laten handelen door ajax.

zoek iets in de geest van ajax request.

Dat weet hij al, hij heeft 5/5 van js ;)