Posts by Fitim

Klein ratje mensen verraden geeft niks hoor, Maar onthoud wel dat wanneer je een fansite maakt het wel mag ;)

Citaat van SvenB

Je praat nou om jezelf zekerheid te geven. Ik zal ze nogmaals verwijzen naar je site. Vanaf nu weer ontopic lijkt me slim! Kan niet tegen die dwazen die illegaal geld verdienen!:piraat:

Citaat van Gamedealertje

Hij mag ze netjes bekijken hoor:)

Ik vindt het geen probleem ik regel only normale People;)

Sterkte voor de mensen die bij hem gaan kopen het is 100% geld verspilling!

Citaat van Gamedealertje

Beste Meneer fitim

Ik heb elk e-mail van elk lid die ik heb aangebracht
    En dat zijn geen neppe accounts want die leden spreek ik elke dag op msn

Laat maar zien dan?

Oplichter levert geen promotie hij maakt account's aan via een proxy bewijs komt zelfs van ze eigen broer ;) Niet kopen dus heb hem 25 euro betaald 25 euro in de prullenbak.

Citaat van L.Groot

De header vind ik overigens wel mooi eruit zien ;). Verder inderdaad zoals al gezegd: wanneer programmeren mensen iets eens vanaf 0?

@ MaffiaLords Footer is lelijk / staat niet goed bij mij. En waarom een forum online gooien als je niet bent ingelogd ? Wat voor speciale waarde heeft dat!?

Oke Bedankt moest even zeker weten of het klopte :)
    Dit topic mag op slot :slotje:

Citaat van jopitan

Wat je zelf uit hebt gevonden klopt ;) Verder zou je dit nog met php kunnen doen, maar dat is onzinnig workload creëeren.

Beste,

Ik was bezig met een nieuwsbrief script en die is af inclusief afmeld script. Maar nu ben ik tot een fout gekomen namelijk:

- Ik gebruik nu in me databese om te kijken of iemand de nieuwsbrief nog wil: enum('Y','N') als standaard waarde natuurlijk Y. Maar hoe kan ik er voor zorgen dat als er bijvoorbeeld 3 mysql rijen in de tabel zijn en 2 rijen hebben Y en 1 rij heeft N hoe kan ik er dan voor zorgen dat die rij met N er uit word gefilterd?

Ik gebruik nu dit om alles te selecteren:

PHP
    <?php
    $userdata = array();
    while($res = mysql_fetch_assoc($sql)){
    	$userdata[] = $res;
    }
    ?>

Heeft iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat rijen met N worden gefilterd?

Groetjes,
    Fitim.

Wallie was bekend geworden omdat het een vervanger was onder de jongeren voor iDeal.

Nu omdat PaySafeCard kvk gaat vragen kunnen die jongeren dat niet meer gebruiken (zoals ik) en zijn de bezoekers verplicht om te bellen waardoor (ik) geld misloop.

En wanneer ik een kvk heb dan kan ik net zo goed iDeal nemen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.05.12 00:03:31:
    Je zegt nu wel dat je loonbelasting etc moet betalen maar jij was degene die hier een hosting bedrijf runde zonder een kvk en btw nummer! ;)

Wat verwacht je dan ook van die prijs? Trouwens dat wat op crimeclubs.cc staat is de Ghettostreetz source van mij en jordan.:}

Citaat van DI

Fijn voor je Fitim, mar bij mij gaat het om de crime*clubs*.cc source die ik niet kreeg :@