Posts by RDMNL2010
-
-
Zoeken waar die dingen gemaakt worden en de leverancier ervan bellen..
-
Ga terug naar de autodealer of de verkoper waar je hem gekocht hebt? en vraag daar de code?
-
het ligt gewoon aan jezelf(omdat je niet met notepad++ om kan gaan)
probeer gewoon een serial te zoeken van je dreamweaver dan hoef je ook niet meer steeds te zeuren over notepad++
-
-
dan maar weer voorkauwen:
PHP
Toon Meer<?php if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST") { $naam = htmlspecialchars($_POST['naam']); $email = htmlspecialchars($_POST['email']); $bericht = htmlspecialchars($_POST['bericht']); $payment = htmlspecialchars($_POST['payment']); if (!$naam) { echo "u heeft geen naam ingevult!"; exit; } if (!$email) { echo "u heeft geen e-mailadres ingevuld!"; exit; } if (!$bericht) { echo "u heeft geen bericht ingevuld!"; exit; } if (!$payment) { echo "u heeft geen payment ingevuld!"; exit; } else { $tijd = time(); $datum = strftime("%d/%m/%y %H:%M", $tijd); $ip = getenv("REMOTE_ADDR"); $message = "" . $naam . " met het e-mailadres " . $email . " en het IP $ip en de payment $payment stuurde op $datum het volgende bericht: ____________________________________ " . $bericht . " ------------------------------------"; $mailadres = "[email protected]"; $message = str_replace ("<br>","n", $message); mail("$mailadres", "Bericht van www.voetbalkompas.nl", $message, "From: " . $email . ""); echo "Uw bericht is met succes verzonden. We helpen u zo snel mogelijk."; } } else { ?> <form name="form1" method="post" action="post.php"> <p align="center">Uw Naam: <br><input name="naam" type="text" value""><br> Uw E-mail: <br><input name="email" type="text" value=""> <form id="form1" name="form1" method="post" action=""> <p align="center">Uw Bericht:<br> <textarea name="bericht" rows="7" cols="40"></textarea><br>Uw Payment: <br><p>HOME = ?20<input name="payment" type="radio" value="home=20.00"> <br>AMATEUR = ?15<input name="payment" type="radio" value="amateur=15.00"> <br>COLUMNS = ?10<input name="payment" type="radio" value="columns=10.00"> <br>VOETBALHUMOR = ?5<input name="payment" type="radio" value="voetbalhumor=5.00"></p> <br><input type="submit" name="Submit" value="Verzenden"></br> <?php } ?>
-
Citaat van diamondboy
Op de een of andere manier doet hij het nog niet (kijk http://www.voetbalkompas.nl dan zie je het zelf;)
handig als je mijn post ook leest maarja.. je wilt natuurlijk alles weer voorgekauwt hebben..
-
misschien ergens een if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST")
plaatsen -
eerst hou je een Battle voor dit domein ? En daarna verkopen ?
-
ziten toch wel een hoop typfoutjes in ook..
ik zal je een deze dagen even een pm sturen
-
graag zie ik deze tegemoet;)
-
Heb je ook voorbeelden van geschreven teksten?
-
Er was al 220 geboden?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.02.11 20:26:54:
en zou ik een stuk code mogen zien?? -
updates worden naar mijn idee ook maar 2x per jaar uitgevoerd..
mijn site is afgelopen maand van PR0 naar PR2 gegaan.. dus is laatst geweest
-
-
backlinks plaatsen naar goede sites. Dus andere sites die een hogere PR hebben
-
Zou het niet eens een keer tijd worden om i.p.v. de banner rotator die jullie nu gebruiken. Een slider van JQuery te gebruiken.
Door de updates nu met het menu en prive berichten worden de banners veel minder geshowt!
Waardoor het dus een stuk minder interessant is om een banner nog te plaatsen
-
200 (en zou ik even stukje code mogen zien)
-
-