heb je hier bewijs van ?
Posts by RDMNL2010
-
-
ja betaalsysteem maar werkt het SMS systeem ook ?
-
komt nog steeds op hetzelfde neer je betaald voordat je uberhaupt iets gekregen heb(zoals ik het dus ook gedaan heb, overigens wel nadat ik het layout gezien had en goedgekeurd).
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.01.11 23:03:57:
Het probleem is opgelost En hierbij dus ook een slotje! -
Heb je ook rechten over het sms script? en werkt dit script wel?
-
Dan zou ik dit maar eerst eens regelen bijlsma...
-
Nee ik maak niet zomaar mensen zwart.. Ik geef de persoon in kwestie nog even de tijd om zich te verdedigen maar hierbij weet hij in ieder geval dat ik het er niet mee eens ben!
-
Tsja als die gene zich voordoet als ontwerper met een aardig portfolio mag ik er toch wel vanuit gaan dat hij het goed doet.
-
-
Ik werk al jaren met het volgende systeem:
Eerst opdracht laten uitvoeren , betalen en dan ontvangen. Het gaat normaal gesproken altijd goed tot op heden..
Behalve bij deze persoon die het lekker makkelijk vind om geld te verdienen en verder niks te leveren. Snap overigens niet waarom hij zo moeilijk doet aangezien het layout al gemaakt is! -
-
Dus jij krijgt altijd voordat je iets betaald je product? Dacht niet dat het zo werkte in deze wereld hoor;)
Daarbij zit ik dalijk dus met een klant die op een gegeven moment gaat weigeren dit kost me nog veel meer geld.
Kan ik dit op die persoon verhalen o.i.d.?
-
Beetje rare reactie.
Ten 1e heb ik een betaalbewijs van mijn bank. Daarbij heb ik betaald nadat ik de layout goedgekeurd had.
Hij zou wachten tot hij de betaling binnen had(daar ik een abn gebruik en hij een ING). Hierna zou hij hem opsturen wat dus tot op heden nog steeds niet gebeurd is.
-
Beste leden,
Ik heb zo'n 2 weken geleden een opdracht gegeven aan iemand om een layout te maken. Diegene heeft dit gedaan. zo'n 1,5 week geleden heb ik hier dus ook voor betaald. Maar tot op heden nog steeds geen layout ontvangen.