Posts by RDMNL2010

lijkt me datt je op 1 van die plaatsen moet klikken he;)

Citaat

Ik begrijp je jaloersie uiteraard, wij hebben samen ook geen goeie start gemaakt aangezien ik veel van je zat te verwijderen omdat je vaak de regels overtrede maar dat ben je als moderator verplicht.

Jaloezie?? voor wat? Dat bedoelde ik dus met je hoge eigendunk. Je denkt dat je meer bent dan de rest en dat verhaal gaat dus niet op. En dat je vaak dingen van mij verwijderde?? Daar heb ik geen moeite mee maar je onderbouwingen klopten 9 van de 10 keer niet. Maargoed doe vooral wat je moet doen maar ga niet zo hielenlikken hierzo.

kvind je een beetje een te hoge eigendunk hebben. Je kan cp niet beter maken, cp is cp en that's it. De leden kunnen cp maken of kraken niet 1 persoon. Maargoed.. dat is ook het nivo hoe hier gedacht word natuurlijk.

Citaat van SkyNet

paar uur? Hele dag joh.

was ook sarcastisch bedoeld

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.01.11 15:10:01:

Citaat van jemajeroen

Amnell ik ben het niet met je eens...

criminalspoint groeit zeer hard nu en het kan zijn door te veel aanvragen.
    de beveiliging is hier belangrijker dan alles.
    ddos is als het goed is onmogelijk,

Een ddos is niets meer dan een pagina zovaak opvragen dat de server geen response meer kan geven. Overigens is CP helemaal niet zo veilig als dat jij denkt.

Daarbij is het ook gewoon een ordinaire DDos aanval geweest aangezien 's ochtends al stond dat er teveel connections waren.

En ja dan is je database "gecrashed". zoals k.rens het noemt:P

lijk mij een kwestie van dit te veranderen

PHP
    <?php
    if($_GET['procent'] > 0 && $_GET['procent'] < 101){

in

PHP
    <?php
    if($_GET['procent'] >= 0 && $_GET['procent'] <= 100){
    Citaat van SvenB

Maar het "uitdagende" aan zoiets is ook van; binnen een termijn is CP 2 goede projecten rijker?

Leuk , maar denk jij echt dat als iedereen dezelfde source gaat gebruiken het er beter op word? Hoe bedoel je ik help de "handel" om zeep

probeer dit eens

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.12.10 21:28:42:

Citaat van zwpgangster

Ja PHP Expert Editor

Dan kun je zelf al heel goed zien wat je fout doet maargoed;)