Posts by RDMNL2010

Citaat van az

Knip door Willem, je hebt gelijk RDML2010 dit behoort niet tot het topic.

[offtopic]dat mag je niet zeggen dan word je bericht verwijderd!althans dat was bij mij zo..[/offtopic]

Jerre, jij denkt dus serieus dat het zo makkelijk is om prijzen te gaan winnen ?? Ik wens je succes met zoeken, ohjja.. zodra je er 1 gevonden hebt wil je het dan ook met ons delen???

Bedankt allemaal voor de goede berichten;)

Tevens is de prijs aangepast en ben ik nog steeds beschikbaar als slicer!

Er is haast niks uit te sluiten. Overigens vind ik een sms zen plus en minpunten hebben.

en denk ook dat je hierdoor minder leden aangemeld krijgt.

ow... dacht dat ie dat wel leuk zou vinden..
    gangsters.nl

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.01.11 19:07:05:
    kan je grote prijzen winnen :P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.01.11 19:11:03:
    ohja.. ben je er ook van op de hoogte dat 9 van de 10 kleinere games hun uitbetalingen niet doen of vals spelen met z.g.n. winnaars?

als je een voorbeeld(screen o.i.d.) geeft zou het een stuk handiger zijn aangezien niet iedereeen hier weet hoe mijnmaffia dat doet en hoe het er uberhaupt uitziet

Citaat van L.Groot

Echt een stevig huis heb je dan :p

het gaat hier enkel om een muur. Dit zegt niets over het huis. Gipsplaten zijn gewoon niet stevig.. Maar is wel een mooie manier om een leleijke wand/plafond af te werken.

Citaat van L.Groot

Joshua:
    Je moet die plank er niet op laten leunen maar alleen met een beugeltje eraan vast maken, dan poten onder de plank plaatsen ;)

dan trek je zo je muur mee als je er per ongeluk aan trekt o.i.d. weet niet of je weet wat gipsplaten zijn?

Citaat

De 7de grootste website van Belgi?

om welke website gaat het hier dan?

Citaat

- Bereid om 1 dag per week naar Brussel te reizen (kan met openbaar vervoer)

word dit vergoed?

Citaat van Kurene

Jhaa , ik ben geen meester in CSS
    dus kan je evt even een code geven ?:$

volgens mij ben je nergens meester in maargoed..

Als je al een stijl hebt met die tekst kun je in diezelfde style zetten:

border: 1px solid #000;
    of hoe je hem ook maar wilt.. dit kun je allemaal gezellig terugvinden op google welke stylen er allemaal zijn